A Konsanszky 160 millió forintos tőkebefektetést kap

2016.január.21.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

160 millió forintos tőkebefektetést kap a magyar Konsanszky divatmárka. A kifinomultan innovatív szabásvonalakra építő designer márka a legnagyobb divateseményeken már bemutatkozott, a tőkebefektetés célja a külföldi vonal megerősítése, egy nemzetközileg is sikeres márka felépítése.

Konsánszky Dóra
Konsánszky Dóra

Az új céget Konsánszky Dóra divattervező és Tus-Dzsurbán Ágnes menedzser és magánbefektető alapította közösen 2015-ben. A tervező a MOME elvégzése után az egyik legrangosabb párizsi divategyetemen, az École Chambre Syndicale de la Couture Parisienne-en szerzett posztgraduális diplomát, majd a híres francia divatcégnél, a Nina Riccinél és a Lanvin-nél volt gyakornok. Kollekcióival olyan rangos nemzetközi divateseményeken vett részt, mint a Paris Fashion Week és a New York Fashion Week. A tervező ruhadarabjai vezető divatlapokban – olasz és kínai Vogue, Glamour – is megjelentek. Több hazai elismerésben részesült, 2010-ben a GLAMOUR Women of the Year Az év divattervezője díját is átvehette.

"A magyar divatipar legnagyobb befektetőjeként örömmel támogatjuk a hazai kreatív szektor fellendülését, ami az utóbbi években egyre nagyobb sikereket ér el Európában és a tengerentúlon is. A mostani tőkebefektetés egyik célja egy nemzetközileg is sikeres brand felépítése, valamint a kollekciók és az árukészlet nemzetközi mércének megfelelő volumenű kialakítása és az ehhez szükséges finanszírozás biztosítása. A tervező köré most szerveződött egy olyan ütőképes csapat, amely amellett, hogy alkalmas egy nagyobb, nemzetközileg is sikeres brand felépítésére, befektetésre is alkalmassá teszi a társaságot" – mondta el Csuhaj V. Imre, a Dora Abodi, az Aeron, a Reka Vago és a Hamerli márkák ügyeit is egyengető Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Konsanszky 2016 tavasz-nyár

Dóra természetesen nagyon örül a befektetésnek, de ugyanakkor azzal is tisztában van, hogy ez nagy felelősséggel jár: "Ha egy cég önerőből évekig tud működni, az csodálatos, ha ez nem megy, akkor kénytelen befektetőt keresni. Itthon, de külföldön is nagyon nehéz építkezni a divatiparban. Régóta ismerem Ágnest, ő keresett meg a közös cégalapítás ötletével, és közösen indultunk nagyobb befektetőt találni a Konsanszky márka mellé" – nyilatkozta a GLAMOUR-nak Konsánszky Dóra. "Dórival mi nagyon régóta ismerjük egymást, hiper tehetségű tervezőnek tartom"– tette hozzá Tus-Dzsurbán Ágnes. "Nagy segítség volt kutatómunkánk során a Metanova üzleti tanácsadó cég, aki végigkísérte a befektetés folyamatát. Nem a Széchenyi Tőkalap volt az egyetlen, akit megkerestünk, de lévén, hogy jelentős a kreatívipari portfóliójuk, ők voltak a legvonzóbbak számunkra".

Konsanszky 2016 tavasz-nyár

A Konsanszky kollekció darabjait a letisztult, minimalista stílus mellett a nőies rafinéria és a rendkívüli szabászati tudás jellemzi, amely kifogástalan minőségű kivitelezéssel párosul, és magasan kiemeli a tervezőt a kortárs kollekciók sorából. A divatmárka elsősorban a 25 és 50 közötti nagyvárosi, divat-érzékeny illetve az avantgárd hangulatra fogékony nőket célozza meg. A márka a jövőben Franciaország, Hollandia, a skandináv államok, Kína, London valamint Ázsia nagyvárosaiban – Tokió, Hong Kong, Szöul – is meg kíván jelenni kollekcióival.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Nyáry Luca, Szöllősi Nóra, Pakosz Anna kiállnak a mensturációs szegénység ellen

Nyáry Luca, Szöllősi Nóra, Pakosz Anna kiállnak a mensturációs szegénység ellen

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője