Agyonnyom a luxus - A 9 legpocsékabb őszi divatkampány

2015.augusztus.10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az őszi divatkampányok egy része már régen közkézen forog, a legnagyobb márkák már előrukkoltak a következő szezonra készült hirdetéseikkel.

Imádjuk a Dolce & Gabbana nagy olasz famíliás kampányait, de ennél a képnél azért felmerül a kérdés, hogy tésztát, vagy ruhát akarnak-e reklámozni?
Imádjuk a Dolce & Gabbana nagy olasz famíliás kampányait, de ennél a képnél azért felmerül a kérdés, hogy tésztát, vagy ruhát akarnak-e reklámozni?

A divatházak nem sajnálják a pénzt a reklámokra sem. Horribilis összegekért szerződtetnek modelleket, megnyerik a legjobb fotósokat, a világ másik végére is hajlandóak elutaztatni az egész stábot, hogy aztán a végeredményt látva, mindenki arról álmodozzon, hogy egyszer beszabadulhasson a márka üzletébe, és tetől-talpig a Chanel/Burberry/Versace/ stb. ruhákba öltözhessen. A jó reklám hatására legalábbis vágyakozni kezdünk a termék iránt.

A szándék mindig ez, abban persze már nagy a különbség, hogy ki, hogyan szeretné ezt elérni. Van, aki az állandóságban, van, aki a meghökkentésben, van, aki kizárólag a szex reklámerejében hisz. A reklámra fordított kreatív energia, pénz és idő alapján eléggé meglepő, ha ez mégsem sikerül. Márpedig minden évben akad olyan reklám, ami inkább eltántorít, még akkor is, ha alapvetően kedveljük az adott márkát. Idén nem is kevés ilyet talált a Fashonista oldal, mi pedig kiválasztottuk a számunkra legnehezebben értelmezhető, inkább riasztó reklámokat.

Íme a legpocsékabb 9!

1. Julia Stegner és Anja Rubik kettősével nincs semmi baj, a hangulat is nagyjából passzol a szezonhoz. Csak egyetlen kérdésünk van, nem ugyanez volt a tavalyi reklám is? A Chloé mindig nagyon hasonló hirdetésekkel áll elő, most szólunk, kezd kicsit uncsi lenni.

2. Imádjuk az Alexander McQueen márkát, de valljuk meg a szomorú sátánista lány rózsával-kompozíciótól nem érezzük, hogy bizseregni kezd a pénz zsebünkbne, mert hirtelen az angol márka kasszájába akar vándorolni.

3. Ez a darkos, gótikus hangulat idén nagyon menő, de még annál is menőbbek a közösségi média sztárjai. A Balmain kombinálni akarta a kettőt, Hadid-lányok, Jennerek egy rakáson. Ez akár nyerő ötlet is lehetne, de ezen a képen inkább az tűnik fel, hogy nem lehet eldönteni, hol kezdődik az egyik celeb és hol ér véget a másik. Így született a hatfejű Instasztár-gólem.

4. És még mindig gótika! Alexander Wang csodás ruhákat tervezett, de a modelleket egyszerűen agyonnyomja a luxus, alig bírják, görnyedten lézengenek, vagy csak arról van szó, hogy rögvest elporladnak a méregdrága cuccokban a napfénytől a vámpírlányok?

5. A Gucci kampányán már csóváltuk korábban a fejünket. Mi ez az életérzés? ´Ez az utolsó drága ruhám, a többit kábítószerért eladtam. Most is a dílert várom.´

6. A Juicy Couture mindig is az élénk, Barbie-s életérzést jelenítette meg. A márka legújabb kampányában azonban mintha a stylistok nem lettek volna a helyzet magaslatán. Talán még Paris Hilton is ráncolná a homlokát egy ilyen szett láttán.

7. Nagy feladat, hogy kiválasszák a szakemberek egy kollekcióból azt a néhány kulcsdarabot, ami egy-egy reklámban az egész márkát reprezentálja. Nos, a Céline idén talán nem jeleskedett ebben, ez a búvárruha és a furcsa prémgalléros darab nem igazán csalogató. Másrészt, nem lehet, hogy ezek a modellek elfelejtették betenni a kontaktlencséjüket, vagy miért hunyorognak mindketten?

8. A Burberry mindig is nagyon angol hangulatot igyekszik létrehozni a kampányaival, ehhez vajon a sampon takarékos használata is hozzátartozik?

9. Álljunk meg egy pillanatra! Donatella Versace átvette a hatalmat a Givenchy felett? Szép dolog a pajtáskodás egy ilyen acsarkodásra hajlamos iparban, de ez inkább zavaró gesztus, és azt már csak halkan tennénk hozzá, hogy vajon hányan szeretnének olyan veszettül hasonlítani Donatellára?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

5 életre szóló lecke, amire a Harry Potter-filmek tanítanak minket

5 életre szóló lecke, amire a Harry Potter-filmek tanítanak minket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője