Egy kis divattöri: Így fejlődött a Triumph legikonikusabb kollekciója!

2017.szeptember.19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Triumph fehérneműmárka 1886 óta jelen van a piacon és ennek örömére Varsóban egy történelmi kiállítás keretein belül mutatták be az évek során változó fehérneműdivatot.
Az időutazás során gyönyörű darabokat láthattunk kiállítva a 20-as, 30-as, 50-es évektől egész napjainkig.

60 éve töretlenül a Triumph legikonikusabb kollekciója az Amourette-széria, melynek titka a generációkat átívelő időtlen eleganciájában rejlik. A klasszikus fazon mellett most egy apró kiegészítővel is gazdagodhatsz, mely egy Thomas Sabo által tervezett Amourette-érem, amit akár a nyakláncunkra vagy a karkötőnkre is felrakhatunk.

És hogy hogyan jutott el idáig ez a lenyűgöző fazon? Vessünk egy pillantást az Amourette történelmére!

2017
A Triumph legújabb Amourette Charm szériája a 2017-es őszi-téli időszakban debütál a legendás divatfotós Rankin és a csodálatos modell, Jessica Hart szereplésével. Újragondolt, kifinomult virágmintás csipkedíszítés a mindennapos luxus érzet és időtlen elegancia jegyében. A bevezetés örömére a Triumph együttműködött a világ egyik legnagyobb ékszertervező cégével, a Thomas Sabo-val, hogy megalkossanak egy exkluzív Charmot, ami a nőiesség ünneplésére.

2013-2016

A 2013-as év újdonsága a fiatalos és trendi Amourette Spotight széria volt, ami a 2014-es Ellen von Unwert által fotózott őszi-téli kampány egyik kulcsdarabja volt. A "Mágikus körmerevítős" Amourette 300 melltartó 2016 egyik legnagyobb újdonsága volt, mely maximális kényelmet biztosít viselője számára, ugyanis a rugalmas, puha anyagból készült körmerevítő biztosítja a megfelelő tartást és formát, egy merevítő nélküli melltartó kényelmével, új trendet teremtve ezzel.

Ezt olvastad már? Ilyen volt a Triumph varsói kiállítása *VIDEÓ*

2005

Az Amourette 300 kollekció mai formájában 2005-ben debütált. A csipkés darabok továbbra is a nőiesség és stílusosság jegyében készültek, miközben gondoskodtak a megfelelő tartásról és kényelemről.

1990

1990-ben került bevezetésre az Amourette 300 csupacsipke melltartója, mely azonnali világsiker lett. Az óriási sikert arató reklámkampányban Naomi Campbell világhírű szupermodell viselte a következő szlogen kíséretében: ‘Für den Körper. Für die Sinne.' (‘A testnek és a léleknek.')

1995
A sikeren felbuzdulva 1955-ben megjelent az első Amourette reklám a divatos, nőies fehérnemű ígéretével.

1994
Az első Amourette koncepció hivatalosan 1954-ben került bevezetésre a Maggy Rouff Paris haute couture divatházzal összefogva. Az Amourette csúcsos mellformát kölcsönző fazonjával, és mély dekoltázsával a nőies gardrób tökéletes alapdarabjává vált.

1886

1886-ban Johann Gottfried Spiesshofer fűzőgyártó és a kereskedő Michael Braun megalapítja a Spiesshofer & Braun névre keresztelt fűzőgyártó manufaktúráját. Ebben az időben minden a női sziluett nyújtásáról szólt, ezért szükség volt olyan ruhadarabokra, mint a fűzők, amik segítettek az ideális nőies és karcsú sziluett kialakításában.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Napi horoszkóp: A Bika győzze le a féltékenységét, a Halak romantikus utazásra készül - április 24.

Napi horoszkóp: A Bika győzze le a féltékenységét, a Halak romantikus utazásra készül - április 24.

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője