Ezért a farmerért van most virtuális sorállás - szerinted is annyira menő?

2017.június.12.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az utóbbi időben sokat foglalkoztunk az internetes vásárlás bugyraiból előtörő rondafarmer trenddel, ami sokáig úgy látszott, csak a márkák mániája, de immár a hírességek is csatlakoztak a csúnya nadrágok őrületéhez.

De, hogy ne mindig csak a kritika, meg az elégedetlenség legyen, tessék, most megmutatjuk azt a farmert, ami viszont egyöntetű tetszést aratott az online vásárlók körében.

A Mother egy fiatal farmermárka, ami úgy tűnik, máris utat talált a vásárlókhoz, mert a Race névre keresztelt modelljük, ami egy hanyagul legvágott, oldalán csíkokkal díszített farmerje első körben azonnal elfogyott a márka webshopjából, most pedig máris hatalmas a virtuális várósor, hiszen rengetegen jelezték a Mothernek, hogy ők is szeretnének egy ilyen vagány darabot maguknak. A cég levélben kért türelmet az előjegyzési listán szereplőktől, ők sem számítottak ekkora sikerre, de igyekeznek minél előbb legyártani a sikernadrág második szériáját.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

5 Harry Potter-jelenet, ami nem került be a filmekbe, pedig ott lett volna a helye

5 Harry Potter-jelenet, ami nem került be a filmekbe, pedig ott lett volna a helye

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője