Ha drága a ruhád, fodrász se kell

2015.június.16.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A patinás olasz divatháznál egyértelműen új szelek fújnak. Alessandro Michele kreatív igazgatása mellett a krómosan csillogó szexi világot felváltotta a kőkemény realizmus, vagy legalábbis valami olyasmi.

Most került ki a Gucci őszi-téli kollekciójához készült reklámsorozat, amely a már megismert új irányt folytatja. A vizuális megvalósítás ezúttal is Glen Luchford kamerájára volt bízva, és úgy tűnik, hogy a modellek közül most is inkább az androgün, kicsit fiús lányokra esett a választás.

Ahogy Michele kifejtette az volt a célja, hogy visszavigye a márkát az utcára, hogy mindenki lássa a New Yorkban készült képeken, hogy a Gucci olyan divatot jelent, amely amellett, hogy luxus, mindenképpen hordható a hétköznapokon is. Nem tudni, hogy a vásárlók, akik megengedhetik maguknak az olasz divatház termékeit, feltétlenül erre az életérzésre van-e szükségük, az viszont vitathatatlan, hogy az új kreatív igazgató tényleg teljesen más úton indult el, és kíváncsiak vagyunk bejön-e ez a váltás!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője