A kedvenc alapozód új arca három fantasztikus, inspiráló nő

2020.január.15.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A L'Oréal Paris True Match alapozójához egy új, különleges online kampány érkezik januárban, amelynek címe "Nothing but the Truth", azaz "Semmi mást, csak az igazat". A kampány fő üzenete, hogy az élet minden területén önmagunkat kell adnunk, őszintének kell lennünk és hinnünk magunkban.

A kedvenc alapozód új arca három fantasztikus, inspiráló nő
Fotó: L`oréal

A True Match "Nothing but the Truth" kampányának arcai Borbély Alexandra színésznő, Cseke Eszter riporter és dokumentumfilm-rendező és Kovács Katalin háromszoros olimpiai bajnok kajakozónő. Olyan hölgyek, akik erősek, motiválók és úgy érték el sikereiket, hogy minden helyzetben önmagukat adták.

Borbély Alexandra 2018-ban nyerte el a GLAMOUR Women of the Year gálán Az év színésznője díjat:

Fotó: L`oréal

A L˙Oréal új technológiai innovációja teljes átszabhatja az otthoni bőrápolást

A L˙Oréal új technológiai innovációja teljes átszabhatja az otthoni bőrápolást

A True Match alapozócsalád a közönségcikk piacon egyedülálló választékban, 15 színben érhető el. Az alaptónusokon kívül az altónusok segítenek, hogy mindenki megtalálja a valóban hozzáillő színt. A True Match alapozók megújult, extra hidratáló formulája hialuronsavval, vitaminokkal és antioxidánsokkal gazdagított.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője