George Clooney talpig páncélban tér vissza a képernyőre a legújabb Nespresso kampányban

2018.október.20.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Nespresso legújabb reklámfilmje most debütál világszerte a képernyőkön. George Clooney-t, a márka nagykövetét, új küldetése során úgy láthatjuk, ahogy korábban még sosem: talpig páncélban ment meg egy középkori királyságot, majd New York utcáin bukkan fel, hogy felkutassa szíve leghőbb vágyát, a királyság legkivételesebb kávéját.

Clooney partnere a mesebeli kalandban Natalie Dormer, a világhírű Trónok Harca sorozat dívája, akivel együtt szerepelnek a Nespresso eddigi legnagyobb, több mint 30 országban futó kampányában.

Egy lovag jutalma

A kisfilm történetét az a fáradhatatlanság ihlette, amivel a Nespresso arra törekszik, hogy vásárlóinak minden alkalommal kivételes kávéélményben legyen része.

A Peter Gabriel ‘Solsbury Hill' című zenéjével aláfestett egyperces reklámfilm első jelenete egy középkori kastélyban játszódik, ahol George-ot a nagyhatalmú királynő lovagjának szerepében látjuk. Miután megöl egy sárkányt, hogy megmentse a királyságot, George-nak nagy jutalmat ígérnek, ő azonban útnak indul megtalálni valamit, amire mindennél jobban vágyik. Kalandja során a hosszú út és az akadályok ellenére bizonyítja, hogy semmitől sem riad vissza, ha szeretett Nespresso kávéját kell felkutatnia.

"Sok éve dolgozom már a Nespresso-val, és mindig remek élmény velük forgatni. Ezúttal pedig igazán különleges is, hiszen régi vágyam volt, hogy egy középkori lovag bőrébe bújjak!"- mondta a forgatáson George Clooney.

Egy méltó királynő

Az idei kampányban Clooney partnere a már említett Natalie Dormer, aki ez alkalommal is, korábbi királynő-alakításaihoz hűen, szigorú szerepet játszik.

"Imádom a Nespresso-t, és a családom szerint nagyon találó, hogy én szerepelek ebben a reklámban. George Clooney-val dolgozni olyan, mint egy megvalósult álom. Nagyon jó társaság, és remek a humora. Évek óta örömmel nézem a filmjeit, ezért fantasztikus érzés, hogy végre személyesen is megismerhetem, és együtt dolgozhatok vele."- mesélte lelkesen Natalie.

Együttműködés a fenntarthatóság jegyében

George Clooney 2006 óta dolgozik a Nespresso-val, neve mára szinte összeforrt a márkával, sőt a fenntarthatóság témakörében is a vállalat meggyőződéses partnere. George élő példaként szolgál arra, mit jelent harcolni a bekategorizálás ellen, és határozottan állást foglalni globális kérdésekben, valamint kiállni a fenntarthatóság mellett; ez egy olyan küldetés, ami hűen tükrözi a Nespresso hitvallását is.

A vállalat következetesen dolgozik azon, hogy ösztönözze vásárlóit a használt kávékapszulák visszagyűjtésére, és egyre több helyen és formában teszi lehetővé az újrahasznosítási programban való részvételt. George Clooney komoly támogatást nyújt ehhez:

"A fiatalabb generációkat már nagyon érdeklik az újrahasznosítással és fenntarthatósággal kapcsolatos kérdések, összességében pedig mindannyian jóval tudatosabbak vagyunk fogyasztásunkat illetően is. Fontos, hogy a vállalatok ösztönözzék azt a fajta innovációt, ami segít megóvni a Föld jövőjét. A Nespresso igazán sokat tesz a fenntarthatóságért, ezért boldoggá tesz és büszkeséggel tölt el, hogy velük dolgozhatok." – tette hozzá a színész.
A frappáns videót itt nézheted meg:


Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Miley Cyrus hajszínváltása bebizonyította, hogy a barna a legizgalmasabb árnyalat

Miley Cyrus hajszínváltása bebizonyította, hogy a barna a legizgalmasabb árnyalat

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője