Nos, az élet nem állt, itt van például Jennifer Lopez, aki annak ellenére, hogy ő is önkéntes karanténba vonult a családjával, szokása szerint megállíthatatlanul pörög tovább. Azt látjuk, hogy célba vette a TikTok-ot, és újabb felületen akar királynő lenni. Ráadásul elstarolt az új cipőmárkája is.
Ennek kapcsán említette meg, hogy 16 évesen tanult meg magas sarkúban táncolni, és az egyik legelső profi fellépése még a New Kids On The Block fiúcsapat háttértáncosaként volt.
A JLO by Jennifer Lopez márka kollekciójáról az énekesnő elmondta, hogy mindaz, ami a stílusát jellemzi, és mindaz a tapasztalat, amit a karrierje során ebben a témában szerzett, azt megpróbálta ebbe a kollekcióba sűríteni, amiben valóban elég változatos cipők kaptak helyet. Persze biztos, ami biztos, a sztár bevetette a legjobb fegyverét, azaz saját magát, és olyan kampányfotókat mellékelt a kollekció mellé, hogy attól tátva marad a szánk: