Fenntartható ruhakollekciót mutatott be az LG és a Net-a-Porter

2020.november.18.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az LG Electronics összefogott a Net-a-Porter nemzetközi online luxusáruházzal, hogy egy limitált kiadású, kiváló minőségű, környezetbarát, természetes anyagokból készült ruhakollekciót alkossanak, amelyet úgy terveztek meg, hogy évekig hordható legyen. Az LG által bemutatott és kizárólag a Net-a-Porter-nél kapható kapszulakollekció a NET SUSTAIN platform részét képezi, amelynek célja, hogy segítse a vásárlókat egy fenntarthatóbb életmód kialakításában és hozzájáruljon a divatiparra jellemző pazarlás globális problémájának csökkentéséhez, amelynek volumene a Világgazdasági Fórum becslései szerint világszerte eléri az évi 400 milliárd dollárt.

Fenntartható ruhakollekciót mutatott be az LG és a Net-a-Porter
Fotó: Mara Hoffman

A kezdeményezés az LG #CareForWhatYouWear (Törődj azzal, hogy mit viselsz) kampányának része, amely a vállalat hosszú távú, a globális szén-dioxid-lábnyom csökkentését célzó projektje. Az LG nemzetközi kampánya arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy miként csökkenthetik a ruházati hulladék mennyiségét azáltal, hogy a megfelelő mosás révén minimalizálják a textíliák károsodását. A kampány emellett kihangsúlyozza a tartós, környezetbarát ruhák vásárlásának és az elhasználódott ruhák újrafeldolgozásának környezeti előnyeit és annak fontosságát, hogy a már nem hordott ruhaneműinket olyanoknak adjuk tovább, akik valóban viselni fogják őket. Ennek érdekében az LG és a Net-a-Porter három, a divat fenntarthatósága iránt elkötelezett márkával — Mara Hoffman, Le Kasha és Bondi Born — lépett partnerségre, hogy olyan kollekciót alkosson, amely 100 százalékban tartós, gépben mosható, vegytisztítás nélkül is könnyen kezelhető anyagokból áll.

Fotó: Le Kasha

Az LG Zero Carbon néven tavaly jelentette be intenzív kibocsátás-mérséklési programját, amellyel kötelezettséget vállalt arra, hogy 2030-ra nullára csökkenti a globális tevékenységéből adódó nettó szén-dioxid-emissziót. A világ egyik legismertebb ruhaápolási megoldásokat gyártó márkájaként az LG kellő tudással és tapasztalattal rendelkezik a hatékony mosás és textilápolás terén. Az LG három ruhaápoló eszközével — a mesterséges intelligenciát alkalmazó AI DD™ mosógéppel, a DUAL Inverter hőszivattyús szárítógéppel és a Stylerrel — a vásárlók megnövelhetik kedvenc ruháik élettartamát, miközben az energiahatékonyság révén minimalizálhatják a gépek használatából fakadó környezetre gyakorolt hatást.

Fotó: Bondi Born

"A ruhaápolási megoldások globális piacvezető szereplőjeként úgy érezzük, felelősséggel tartozunk a környezeti fenntarthatóságért — tevékenységünket pedig egyértelműen hitelesíti a Net-a-Porter-vel történő együttműködésünk." — mondta Dan Song, az LG háztartási gép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. "Az LG innovatív termékei és kezdeményezései jól szemléltetik elkötelezettségünket az iránt, hogy a világot egy jobb hellyé tegyük, és az élet ne csak napjainkban, de sok év múlva is minőségi lehessen."

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője