Réka a SHOPPING IS CARDIO szerzője idén ott volt a Miami Swim Week-en, ahonnan láthattátok is a tudósításait Instagram profilunkon. Réka most összefoglalta nekünk az élményeit!
hirdetés
Július és nyár, ez éppen a holtszezon itt Floridában, hisz nagy a hőség és a páratartalom… Ám van egy alkalom, amikor még inkább felpezsdül az amúgy is forró levegő, ez pedig nem más, mint a Swim Week!
Csak is ez az, ami miatt örülök, hogy idén nem látogattam haza Magyarországra. Tavaly otthon töltöttem a nyarat, ezért sajnos a Swim Week kimaradt. Idén ezért is fokozott energiával és kedvvel „ugrottam fejest” az eseményekbe.
Florida közkedvelt turista- és üdülőparadicsom, ahol Miami Beach mindig is a fürdőruha-biznisz központja volt. Gondoljunk csak bele, milyen sok bikini-márka éppen itt fotózza a katalógusait; és valljuk be, az elmúlt években gomba módra elszaporodtak errefelé a fürdőruha-tervezők is. (Már lassanként több van belőlük, mint a modellekből.)
Idén még több meghívást kaptam, mint korábban, nem volt egyszerű összeállítani a napirendemet. Volt olyan nap, hogy nyolc különböző bemutatón és prezentáción vettem részt. De mielőtt belekezdenék ezek ismertetésébe, kérdezhetné valaki - aki még nem hallott róla - hogy mi is ez a Swim Week?
Nos, ebben a néhány napban minden fürdőruha márka, amely egyáltalán számít, itt képviselteti magát, és kiállítja, bemutatja jövő évi kollekcióját a buyereknek, akik a világ legkülönbözőbb pontjairól érkeznek, hogy bevásároljanak az üzletek számára.
Ami a nagyközönségnek és nekünk is leginkább érdekes, az nem más, mint a divatbemutatók sora. Ezeket sok-sok helyszínen bonyolítják le, szerencsére a legtöbbnek South Beach ad otthont, így nem kell túl sokat utazgatni napközben. Minden úgy zajlik, mint a hagyományos divathéten, csak itt úgynevezett resort kollekciók és fürdőruhák kerülnek bemutatásra. Több nagyobb cég is szervez show-kat, de a legkomolyabb és legnagyobb márkákat, tervezőket, a celebeket és a bloggereket a Paraiso Miami Beach prezentálja!
Ők több mint egy évtizede rendezik meg itt a Swim Weeket, amelyen a megnyitó partit követő négy napban, több mint 40 eseményt tartottak. Ezeknek a helyszíne számos ötcsillagos hotel, luxus-bevásárlóközpont, az erre az alkalomra felhúzott sátor (ahol a divatbemutatókat tartották). Idén első alkalommal Bungalow, ahol pop-up üzletek divatvásárral várták a látogatókat. Részt vettem itt influenszer kerekasztal-beszélgetésen, blogger-brunch-on. Ide látogatott Candice Swanapoel a szupermodell, aki az új környezettudatos fenntartható anyagból készült fürdőruha-kollekcióját, a Tropic of C-t mutatta be, vagy éppen az ausztrál influenszer-páros, Natasha Oakley és DevinBrugman a Monday Swimwear alapítói.
Jelentem, mára sikerült kihevernem az elmúlt hét fáradalmait, úgyhogy váltig állíthatom: jövőre ugyanitt!
Jöjjenek is a kedvenc rendezvényeim képek formájában.
hirdetés