Te érted mi akar ez lenni? Perverz reklámmal jött ki a divatmárka

2017.szeptember.29.

Volt a ´90-es évek második felétől egy korszak a divatban, amikor egymást érték az igencsak explicit szexuális üzeneteket a hirdetésekben.

Már sokszor megírtuk, hogy Tom Ford például a Gucci élén nagy mestere volt az ilyen nagy vitákat, nem egyszer betiltást hozó, provokatív reklámoknak. Azóta, ha nem is tömegével, de azért időről-időre felbukkan néhány botrányos hirdetés, Tom Ford például azóta sem tagadja meg magát. A provokatív kampányok ezzel együtt is visszaszorultak, most a Loewe márka azonban némileg borzolni fogja szerintünk a kedélyeket a 2018-as tavasz-nyári hirdetéseikkel.

A márka Steven Meisel divatfotóst kérte fel egy művészi sorozat elkészítésére, Pat McGrath sminkmester álmodott a gyümölcsös kompozíciókhoz passzoló make-upot. A kampány modellje, a gyönyörű Vittoria Ceretti, aki nagy kedvenc mostanság. A szépség az arcát adja a hirdetéshez, de a száját nem, azt ugyanis félbevágott gyümölcsök helyettesítik a Loewe reklámjában. Hát, nem tudjuk, ki mire gondol a képeket elnézve, de, hát szóval értitek...

Loewe kampány Vittoria Cerettivel
Loewe kampány Vittoria Cerettivel
Loewe kampány, Steven Meisel
Loewe kampány, Steven Meisel
Loewe kampány
Loewe kampány
Loewe kampány 2018 tavasz-nyár
Loewe kampány 2018 tavasz-nyár

Ez is érdekelhet

Kreatív ötleted támadt? Így védd meg a szellemi tulajdonodat

Kreatív ötleted támadt? Így védd meg a szellemi tulajdonodat

GLAMOUR Horoszkóp

Napi horoszkóp: Ma belekeveredhetsz valami kínos ügybe - november 29.

Napi horoszkóp: Ma belekeveredhetsz valami kínos ügybe - november 29.

GLAMOUR Horoszkóp

Heti horoszkóp - Nagy lesz a hajtás ezen a héten - november 29. - december 5.

Heti horoszkóp - Nagy lesz a hajtás ezen a héten - november 29. - december 5.