Egy fillért sem keresett Jennifer Lopez és Shakira a Half Time show-val

2020.február.3.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az amerikai foci döntője minden évben igazi sportszenzáció, tudjuk, hogy a legdrágább reklámidő a televíziózásban az NFL-döntője. A márkák rengeteg pénzt fizetnek azért, hogy egy-egy reklámfilmjük lemenjen a döntő valamelyik reklámszünetében, éppen ezért minden igyekeznek speciális, minél emlékezetesebb dobással jelentkezni.

Shakira és Jennifer Lopez a Super Bowl félidei show-jában
Fotó: Getty Images

A döntő félidei show-ja pedig szinte nagyobb publicitást kap minden évben, mint maga a mérkőzés. Idén aztán pláne így volt, hiszen karrierje során sokadik csúcsán ragyogó Jennifer Lopez és Shakira közös fellépését egyszerűen mindenki imádta. Szinte a csapból is a negyedórás mozgalmas egyveleg videói, fotói folytak. Azt gondolnánk, hogy a két sztár csillagászati összeget keresett ezzel a show-val, ezzel szemben az igazság az, hogy egy árva petákot sem kaptak a fellépésért! Hogy lehet ez?

Jennifer Lopez 11 éves kislánya volt a Super Bowl félidei show-jának a legszuperebb meglepetése

Jennifer Lopez 11 éves kislánya volt a Super Bowl félidei show-jának a legszuperebb meglepetése

Nos, az NFL borzasztóan ügyesen építette fel a Halftime Show-t, hiszen az 1991-es bevezetése óta (akkor a New Kids On The Block volt a fellépő) a szórakoztatóipar legnagyobb eseményei közé verekedte be magát a focimeccs szünete. Egyszerűen az igazság, hogy aki bekerül a zenei iparba, annak Amerikában (de talán már világszerte is) vannak mérföldkövek, amikről biztosan álmodozik.
A milliós lemezszerződés, a Billboard-lista vezetése, az MTV VMA vagy Grammy-díjak mellett bizony ott van a fellépés az NFL döntő félidei show-jában is, mint álom egy zenészek előtt. És igen a Super Bowl Halftime Show óriási megtiszteltetés minden fellépőnek, ki ne szeretne olyan társaságba tartozni, amiben Michael Jackson, a The Rolling Stones és Prince is ott van!?

Az NFL nem fizet közvetlenül semmit a zenészeknek, de állja a show költségeit, amelyek nagyjából 10 millió dollár körül mozognak, ami rengeteg pénz. A nagyjából 3 milliárd forintból persze kerítenek is látvány, elég csak arra gondolni, hogy hányan jelennek meg a színpadon, milyen bonyolult technikai dolgokat kell megvalósítani, a világítástól, a különféle színpadtechnikai elemekig. Ott vannak a ruhák, a résztvevők szállása, utaztatása, és persze az elképesztő tűzijáték. Rengeteg pénz 3 milliárd negyed órára, de jobban megfigyelve egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy van, amin még így is spórolni kell.

Jennifer Lopez 10 legjobb filmje és alakítása, amit nem szabad kihagynod

Jennifer Lopez 10 legjobb filmje és alakítása, amit nem szabad kihagynod

De miért éri meg a fellépőknek?

Nos, túl azon, hogy feltehetően az egyik álmuk válik valóra ezzel, még ráadásul elképzelhetetlen nagy megjelenést is kapnak. Szükségük van erre? Azt gondolnánk, hogy a dollármilliomos Jennifer Lopez, vagy Shakira igazán nincs rászorulva a reklámra, de azért gondoljunk bele. A Super Bowl a legnézettebb sportműsor, és valószínűleg egyáltalán a legnézettebb műsor, amit legalább 100 millióan néznek világszerte. Elképesztő elérést biztosít a show, és ehhez tényleg elég csak végignézni az internetes oldalakat, a közösségi médiát, mindenhol ömlik, árad most a Jennifer Lopez-Shakira kettős produkciója. Ezt bizony már könnyen pénzre lehet válni, különösebb erőfeszítés nélkül. Lady Gaga a 2017-es fellépése után egyetlen nap alatt 150 ezer dalt és albumot adott el digitálisan, a Million Reasons című dala pedig néhány hónappal a megjelenés után a Super Bowl-t követő héten csak bejutott a Billboard Top10-es listájára, ahol a negyedik helyre jutott. Az énekesnő minden lemezének eladása hirtelen megugrott, és volt olyan mutató, rádiós lejátszásoknál, amikben 1000%-os növekedést ért el. Ez már önmagában elképesztő bevételt jelent.
Hasonló történt Justin Timberlake-kel is, akinek csak a Spotify-on 224%-ot emelkedett a hallgatottsága a show után.

A lejátszások, dal- és lemezeladások megnövekedése jelentős bevételt jelent, no és az is, hogy az előadók reklámértéke jelentősen megnő. Szóval, aki most szeretne valamit Jennifer Lopezzel, vagy Shakirával hirdetni, annak aztán nagyon-nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia. A Super Bowl félidei show-ja közvetlenül nem hoz semmit a konyhára, de közvetetten annál többet.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Katalin hercegnének van egy nagyon furcsa hobbija, Vilmos herceg „őrültnek” tartja miatta

Katalin hercegnének van egy nagyon furcsa hobbija, Vilmos herceg „őrültnek” tartja miatta

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője