Ez a karkötő minden percben emlékeztetni fog a szupererődre

2019.március.6.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Március 8. Nemzetközi Nőnap. Vajon hol járunk ebben a mindenki által máshogy értelmezett paradigma váltásban? Soha nem tapasztalt lendülettel mozgósulnak erőink, hogy valódi jelentéssel ruházzuk fel ezt a napot.

Itt vagyunk, utat törünk, ranglétrát mászunk, és erre büszkék vagyunk. Nap mint nap megéljük és látjuk magunk körül a nőket, akik hatalmas erőfeszítéseket téve haladnak a tempóval, a világ tempójával, miközben töretlen mosoly és energia sugárzik belőlük.

Ezen jelenség kapcsán az okosékszert gyártó Liber8 csapata létrehozott egy kampányt, ami nemcsak a nők szerepét, de az ékszerviselés trendjét is megváltoztathatja. Az e-ink technológiával ellátott Tago Arc okosékszer felületén tetszés szerint változtathatjuk a mintát, aktuális öltözetünkhöz vagy éppen hangulatunkhoz alakítva. Az ékszer ezen adottságait kihasználva, az idei Nemzetközi Nőnap alkalmából most nem tematikus mintákat, hanem egyénre szabott szupererő feliratokat készített a Liber8-es csapat a Tago tulajdonosok és a vásárlók számára.

Felkértek hat, az élet különböző területein tevékenykedő hölgyet, hogy csatlakozzanak a kampányhoz és mutassák meg milyen szupererő hajtja őket a mindennapokban, miből merítik az energiájukat és mindez milyen sikerekhez vezette őket az eddigiekben.

A két hetes kampány során közelebbről megismerkedhetünk a hétköznapok Wonder Women-jeivel, bemutatásra kerülnek az arcok és a szupererők mögött rejlő történetek.

Megkérdeztük az ötlet mögött lévő csapatot, hogy mi volt a kampány célja, miért érzik fontosnak az üzenetet.

"Igyekeztünk olyan eszközzé varázsolni a karkötőt, amely nemcsak demonstrálja, de egyben divatos felületet is nyújt a viselője által képviselt értékeknek. Fontos, hogy nemcsak egy ékszerről beszélünk, hanem egy teljesen új szintre emelt életérzésről. A legizgalmasabb az egészben, hogy saját magunkra szabva is kreálhatunk szupererőket, büszkén viselhetjük azt a mindennapokban egyfajta emlékeztetőként saját magunk számára. Viseld azt, aki vagy!" - ez az idei nőnapi kampány mottónk.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Nyilvános illemhely, mint művészeti alkotás? Kiss Miklós bebizonyította, hogy lehetséges

Nyilvános illemhely, mint művészeti alkotás? Kiss Miklós bebizonyította, hogy lehetséges

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője