Feltűnik valami fura ezeken a képeken? Ha rájössz, leesik az állad

Tavaly nyáron az Addict Aide nevű szervezet egy kitalált karakternek készített Instagramot. Louise Delage pár hét alatt több mint 110.000 követőt gyűjtött be, és az Insta-sztárokra jellemző fényűző és izgalmas mindennapokat élte - pontosabban posztolta.

Feltűnik valami fura ezeken a képeken? Ha rájössz, leesik az állad
Fotó: Instagram

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> Goodbye Berlin #127465;#127466; Louise Delage (@louise.delage) által megosztott bejegyzés, 2016. Aug 30., 14:28 PDT

Azonban alig egyhónapos Insta-pályafutása után megosztott egy videót, amiben elárulta az igazságot: Louise profilja valójában egy alkoholfüggőségre való felhívás kampánya volt. Louise hitelességét mesterségesen kreált követőkkel támasztották alá, akik rendszeresen kommentelték a posztjait. Az hagyján, hogy mindenki bedőlt a kitalált személynek, de ami még durvább, teljesen elsiklottak a lány egyértelmű alkoholfüggősége felett. Louise minden egyes posztján volt valamilyen alkoholos ital, követői pedig a legnagyobb természetességgel kedvelték bejegyzéseit.

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> Paris I miss you #127467;#127479;#latergram Louise Delage (@louise.delage) által megosztott bejegyzés, 2016. Szept 9., 06:08 PDT

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> Beach amp; Friends #128571; Louise Delage (@louise.delage) által megosztott bejegyzés, 2016. Szept 5., 06:50 PDT

A kampány számos dologra felhívta a figyelmünket: ha valaki túl közel áll hozzánk, és része a mindennapjainknak, megeshet, hogy észre sem vesszük a függőségét. Louise italozós képei egy laza, bulizós életstílust közvetítettek, és a klasszikus Insta-beállítások rögtön emberek ezreit vették le a lábukról.

Cannes-ban összesen 17 díjat nyert a "Like My Addiction" kampány a profi digitális technikákért és a lenyűgöző ötletért.

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> B.O.A.T #9973;#65039; Louise Delage (@louise.delage) által megosztott bejegyzés, 2016. Szept 7., 03:19 PDT

Ez is érdekelhet

Napi horoszkóp: Válás, szakítás helyett gondolkodj - Szeptember 23.

Napi horoszkóp: Válás, szakítás helyett gondolkodj - Szeptember 23.

G-Életstílus

Covid-baby jelenség: a járvány alatt született gyerekek egy teljesen más világba csöppentek

Covid-baby jelenség: a járvány alatt született gyerekek egy teljesen más világba csöppentek

Szépséghírek

Ezek az alkoholos italok a legrosszabbak a bőrnek

Ezek az alkoholos italok a legrosszabbak a bőrnek