Feltűnik valami fura ezeken a képeken? Ha rájössz, leesik az állad

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Tavaly nyáron az Addict Aide nevű szervezet egy kitalált karakternek készített Instagramot. Louise Delage pár hét alatt több mint 110.000 követőt gyűjtött be, és az Insta-sztárokra jellemző fényűző és izgalmas mindennapokat élte - pontosabban posztolta.

Feltűnik valami fura ezeken a képeken? Ha rájössz, leesik az állad
Fotó: Instagram

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> Goodbye Berlin #127465;#127466; Louise Delage (@louise.delage) által megosztott bejegyzés, 2016. Aug 30., 14:28 PDT

Azonban alig egyhónapos Insta-pályafutása után megosztott egy videót, amiben elárulta az igazságot: Louise profilja valójában egy alkoholfüggőségre való felhívás kampánya volt. Louise hitelességét mesterségesen kreált követőkkel támasztották alá, akik rendszeresen kommentelték a posztjait. Az hagyján, hogy mindenki bedőlt a kitalált személynek, de ami még durvább, teljesen elsiklottak a lány egyértelmű alkoholfüggősége felett. Louise minden egyes posztján volt valamilyen alkoholos ital, követői pedig a legnagyobb természetességgel kedvelték bejegyzéseit.

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> Paris I miss you #127467;#127479;#latergram Louise Delage (@louise.delage) által megosztott bejegyzés, 2016. Szept 9., 06:08 PDT

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> Beach amp; Friends #128571; Louise Delage (@louise.delage) által megosztott bejegyzés, 2016. Szept 5., 06:50 PDT

A kampány számos dologra felhívta a figyelmünket: ha valaki túl közel áll hozzánk, és része a mindennapjainknak, megeshet, hogy észre sem vesszük a függőségét. Louise italozós képei egy laza, bulizós életstílust közvetítettek, és a klasszikus Insta-beállítások rögtön emberek ezreit vették le a lábukról.

Cannes-ban összesen 17 díjat nyert a "Like My Addiction" kampány a profi digitális technikákért és a lenyűgöző ötletért.

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> B.O.A.T #9973;#65039; Louise Delage (@louise.delage) által megosztott bejegyzés, 2016. Szept 7., 03:19 PDT

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Mennyire ismered György herceget, Sarolta hercegnőt és Lajos herceget? Teszteld le!

Mennyire ismered György herceget, Sarolta hercegnőt és Lajos herceget? Teszteld le!

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője