Nem látod az előfizetésed? Segítünk!
Nem látod az előfizetésed? Elveszett? Segítünk!
Ezeket láttad már?
Amennyiben veled is előfordult az a probléma (főleg Android rendszereken), hogy előfizettél a GLAMOUR Univerzum alkalmazásban, az akciókat, kuponokat és a prémium tartalmakat is láttad, de újbóli megnyitás után inaktívvá váltak vagy az alkalmazás azt kéri, hogy ismét fizess elő, akkor a következőt tudod tenni.
Android felhasználók
1., A telefonodon lépj be a beállítások menübe.
2., A beállításokban keresd az alkalmazások menüpontot és válaszd ki a GLAMOUR Univerzum alkalmazást.
3., Válaszd ki a tárhely menüpontot, a tárhely menüponton belül töröld ki az alkalmazás adatait majd a gyorsítótárat.
4., Indítsd újra az alkalmazást.
5., Ezt követően az alkalmazás Menü / Visszaállítás funkciójával állítsd helyre az előfizetésedet.
Apple felhasználók
1., A telefonodon lépj be a beállítások menübe.
2., Válaszd ki az általános menüt.
3., Ezen belül lépj be az iPhone tárhely menübe.
4., Az alul megjelenő alkalmazás listában válaszd ki a GLAMOUR Univerzum alkalmazást.
5., Töröld ki az alkalmazás adatait.
6., Az iOS esetében az adatok törlése az alkalmazást is letörli. Az applikációt újra le kell töltened, és el kell indítanod.
7., Ezt követően az alkalmazás Menü / Visszaállítás funkciójával állítsd helyre az előfizetésedet. FONTOS, az előfizetést nem kell újra megvásárolnod!
Ha nem javul a helyzet, akkor küldd el nekünk a tranzakciós azonosítót, amit a vásárlásról kaptál az alkalmazás Menü / Hibabejelentés menüpontjában.