A technológiában teljesedett ki - interjú Várhelyi Viviennel

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Mindig büszkék vagyunk azokra a nőkre, akik a technika világában érnek el sikereket. Ismerd meg Várhelyi Vivient az ALDI International IT Services Kft. incidens managerét, akinek példaértékű a kitartása és az elhivatottsága.

Miért ezt a pályát választottad?

Alapvetően bölcsész végzettséggel rendelkezem, de a nemzetközi kapcsolatok szak, melyet elvégeztem, olyan sokrétű volt, hogy szerettem volna egy területére specializálódni. Politológiától elkezdve a tárgyalástechnikán át az idegennyelvekig minden területről sikerült tudást elsajátítanom, viszont specializálódni szerettem volna és leszűkíteni ezt a széles mezsgyét. Mindig is közel álltak hozzám azt idegennyelvek, angolul és németül is jól beszélek, és ezeket szerettem volna kamatoztatni a munka világában is.

Számomra kulcsfontosságú volt, hogy helyben, Pécsett találjak olyan állást, amelyben ki tudok teljesedni és ne kelljen külföldre költöznöm karrier építés céljából. Az egyetem elvégzése után csöppentem bele az IT szektorba, ám eredendően sosem terveztem tudatosan, hogy ilyen pályára készülök. Az ALDI-nál fél év service desk tapasztalat után kezdtem el incidens managementtel foglalkozni, ami szuperül passzol a személyiségemhez, mert pörgős munkát jelent. Folyamatosan bővül az általunk nyújtott IT-támogatási szolgáltatás, ami lehetővé teszi, hogy változatosak legyenek a napi feladataim.

Mesélj, mióta vagy az Aldinál?

Két és fél éve nyitottuk meg a pécsi telephelyet, a kezdetek óta a csapat tagja vagyok. Az új telephelyünk megnyitásakor további három agent kollégával együtt kezdtük el az informatikai támogatást az új irodából. Nem sokkal több mint fél évet töltöttem agent pozícióban, majd a Non-Stores részleg Incident Managereként folytattam a pályafutásomat, illetve jelenleg is ebben a pozícióban tevékenykedek, immár a logisztikai központok, ALDI irodák infrastruktúrájáért felelek.

Honnan indultál és hol tartasz most?

Másfél év service desk tapasztalat után kerültem az ALDI-hoz, így a terep már ismert volt számomra. A mi részlegünk (non-stores) egy akkoriban kiépülő induló szolgáltatás volt, így a már meglévő tapasztalataimmal aktívan részt tudtam venni a folyamatok, illetve a tudásbázis kialakításában, ami rendkívül inspirálóan hatott rám. Szakmai szempontból mindenképp fontos előrelépés számomra a jelenlegi incident manageri pozíció. Egy teljesen új szemléletet, tudást adott az eddigi tapasztalataimhoz képest. Emellett emberileg is változtam, hiszen incident managerként a csapatért dolgozom, őket képviselem. Ez a csapatmunkának egy teljesen más szemléletét mutatta meg, empátiával, segítőkészséggel fordulok a kollégák felé. Az előző munkahelyemhez viszonyítva az ALDI valóban lehetőséget biztosít a folyamatos fejlődésre és továbblépésre, máshol sajnos nem ezt tapasztaltam. Nagyon motiváló számomra, hogy kikérik a szakmai véleményemet és elismerik a munkámat. Rendszeresen kapok visszajelzéseket a közvetlen felettesemtől, mindig újabb és újabb célokat tűzünk ki számomra, ezzel biztosítva a folyamatos fejlődést.

Mik jelenleg a legfontosabb feladataid?

Jelenleg ALDI irodák, logisztikai központok és raktérépületek számára nyújtunk informatikai támogatást a világ számos országában. A támogatási portfóliónk igen széles skálán mozog, így igyekszem a tudásbázisunkat naprakészen tartani, a kérdéses folyamatokat a magasabb szintekkel tisztázni és az információkat a kollégáim felé transzparensen lekommunikálni. Az utóbbi időszakban a mindennapi rutinom részévé vált továbbá a tréning tartás, jelenleg az új incident manager réteg betanításával foglalkozom az ALDI-nál. Emellett napi jelleggel tartok meetingeket, veszek részt workshopokon a külföldi partnereinkkel annak érdekében, hogy az általunk nyújtott szolgáltatás minőségén folyamatosan fejleszteni tudjunk.

Mi a legnagyobb kihívás a szakmádban?

Nyitott személyiség vagyok és szeretek újat tanulni. Ugyanakkor nem mondanám, hogy reál, vagy informatikai beállítottsággal rendelkezem, így eleinte voltak bennem kérdőjelek, időnként feltettem magamnak a kérdést: ez vajon menni fog nekem? Mindenképp kihívásként gondolok vissza arra az időszakra, de mára már annyira megszerettem és a mindennapjaim részévé vált az IT világa, hogy örülök, hogy ezt a pályát választottam.

Mire vagy a legbüszkébb?

Úgy érzem, hogy elismert és megbecsült tagja vagyok a csapatnak, mind szakmailag, mind emberileg felnéznek rám a kollégáim. Büszke vagyok arra, amit idáig elértem és igyekszem a továbbiakban is alázattal és kellő nyitottsággal azon lenni, hogy tovább építsem a karrierem. Úgy érzem, hogy a jó helyen és jó úton vagyok jelenleg efelé.

Mik a jövőbeli terveid?

Nagy álmom, hogy Team Leaderként, vagyis csapatvezetőként folytassam tovább a pályafutásomat az ALDI-nál, így jelenleg a people management terén fejlesztem magamat. Szeretnék emberekkel foglalkozni és olyan atmoszférát teremteni, a jövendőbeli csapatom számára, ahol kölcsönösen motiváljuk egymást a munka területén, bizalommal fordulunk egymás irányába és együtt fejlődünk. Szeretnék olyan közeget kialakítani, ahová valóban szívesen jönnek be az emberek reggelente és hozzásegíteni őket, hogy ténylegesen megtalálják a számításaikat nálunk ezzel építve az ALDI-t mint brand-et, illetve a pécsi csapatot.

Az októberi számban további két szuper nőt is megismerhetsz, akik hasonlóan a technológia világában érnek el nap, mint nap sikereket. Vedd meg a magazint és inspirálódj a történetükből!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ez tényleg Meghan Markle? Még sosem láttuk ilyen ruhában!

Ez tényleg Meghan Markle? Még sosem láttuk ilyen ruhában!

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője