Megjelent a 17 éves Trunk Tamás új könyve generációkról, márkákról és a világjárvány tanulságairól

2020.november.20.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Ne csak generációként, hanem egyesével, egyéniségekként is fogadjatok el minket! - mondta el Trunk Tamás, Z-generációs szakértő és influenszer ma megjelent második könyvének bemutatóján, melynek címe "Kintsugi - A márkák hivatása. Az első járvány a közösségi média korában". A streamelt könyvbemutató beszélgetésen a Maldív-szigetekről, Szaud-Arábiából és Lengyelországból is jelen voltak a könyvben is szereplő fiatalok.

A könyvbemutatón Iglódi Csaba, senior leadership consultant, a Your Way Consulting alapítója beszélgetett az ifjú szerzővel és Szabó Bélával, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával arról, hogyan tudnak a márkák szót érteni a Z-generációval.

A generációnknak nincs univerzális megoldása. Ami összeköt – erről szól a Kintsugi – hogy a szenvedélyeink, és purpose-eink kapcsán különböző személyiségekként is kapcsolódni tudunk, és ez adja a tökéletességet. A modern márkákhoz is a purpose-eiken keresztül tudunk kapcsolódni. – mondta el Tomi a rendezvényen.

A japán felfogásban a Kintsugi az a művészet, ahol egy törött tálra nem egy tönkrement tárgyként, hanem potenciális alkotásként tekintenek: a tökéletlenségek teszik a darabokat és az azokból alkotott tárgyakat értékessé. Trunk Tomi úgy véli, a sikeres márkáknak ezt a felfogást kellene megérteni és követni.

,,A márkának tehát purpose-t, cél, hivatást kell adni, amelyhez a Z- generáció kapcsolódni tud. – tette hozzá Szabó Béla. – Mi vagyunk azok, akik képesek összekötni egymással a Z-generációt és értékes mozgalmak mellé tudjuk állítani őket.

A könyvben szó esik igazi mesés márka sztorikról, a Corona sörről, Greta Thunbergről, a márkák karmájáról. A könyv második felében pedig Tomi interjúit találjuk, melyeket a lock down időszakban készített 19 különböző ország fiataljaival, többek közt Lucas Pinheiro Braathen-nel, norvég-brazil alpesi sí világkupa futam-győztessel, aki mesél álmairól, útjáról a siker felé, és hogy miért Steve Jobs a példaképe. Az utazásokon keresztül betekinthetünk a generációk gondolkodásába akár a világ legtávolabbi országaiban.
"Ha tehát szólunk egymáshoz, akkor megérthetjük egymást, de ha nem állunk szóba, akkor sosem fogjuk megérteni." – sommázta Iglódi Csaba a beszélgetés végén.

Az esemény jó példája volt a különböző személyiségek és márkák - Trunk Tamás által a könyvében is méltatott -kollaborációs törekvéseknek. A Telekom streamelte a rendezvényt a Digital Hungary felületén a Párisi Udvar Passage-ból. A Magyar Postának is jutott szerep, az esemény elején Tomi egy egyenruhás postai dolgozónak adta át Néma Júlia porcelán és kerámia tervezőművész többszörösen díjazott dizájner, alkotó, kiállító, manufaktúra-vezető kerámiáját, amelyet Japánba juttat el Tomi, ahol Mio Heki japán kintsugi művész rekonstruálja a Kintsugi szellemének megfelelően. Kintsugiztatni az értékes tárgyakat szokták, hiszen ez egy rendkívül nemes eljárás. A kész tálat elárverezi Trunk Tamás, Dablty, a befolyt összeget a Kék Vonal Alapítvány kapja, amely többek között fiatalok lelki egészségének megőrzésével foglalkozik, mely különös nagy szerepet kap a COVID járvány idején.

Dablty nem tagadta meg önmagát, így a streetwear sem maradhatott ki a könyve piaci bevezetéséből: egy fiatal magyar divatmárkával az UNREAL-lel született egy kollaboráció, Dablty x Unreal. A Kintsugi megihlette az Unreal tervezőit: a könyv szövegének egy részlete a kollekció ruhadarabjain is olvasható. A Kintsugi póló a könyvvel együtt Deluxe boxban is kapható a www.dablty.com webshopban.

Tomi könyve mától elérhető a dablty.com webshopban, a Libriben, a Lírában, a beszélgetés megtekinthető a Digital Hungary felületein, és később Trunk Tamás Instagram videójaként.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Nyilvános illemhely, mint művészeti alkotás? Kiss Miklós bebizonyította, hogy lehetséges

Nyilvános illemhely, mint művészeti alkotás? Kiss Miklós bebizonyította, hogy lehetséges

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője