Mi köze van az informatikának a szépséghez? Nagyon sok!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Dolgozott a Google-nek, ő szerkesztette a chatben a smiley gombot és vörös diplomás informatikus. De hogyan is fér össze ez a szakma a bőrápolással? Könnyedén. Rácz Judittal beszélgettünk, a Krémmánia alapítójával és egy fantasztikus új márka alkotójával, ami nem más, mint a Geek&Gorgeous.

Mi inspirált téged arra, hogy létrehozd ezt a márkát? Mikor jött az elhatározás?

Sok évig súlyosan pattanásos bőrrel küzdöttem, és a megoldást kerestem. Így csöppentem bele a tudatos bőrápolás világába. Miután rendbe hoztam a saját bőrömet, elindítottam a kremmania.hu-t, ami ma a legnagyobb szépségápolással foglalkozó weboldal Magyarországon. A Krémmániára felfigyelt a Hélia-D tulajdonosa és most már lassan öt éve annak, hogy megismerkedtünk. Péter kérdezte pár éve, hogy van-e kedvem a Hélia-D termékek fejlesztésében segíteni, amire - magamnak is meglepő módon - csak úgy spontán rávágtam, hogy leginkább egy saját márkán lenne kedvem dolgozni. Igent mondott rá, úgyhogy együtt belevágtunk a GeekGorgeous-be.

Miért ezt a nevet kapta?
A "Geek" régen "kocka informatikust" jelentett, de ma már módosult a jelentése és egy bizonyos területhez jól értő, megszállott rajongót jelent. A BME-n végeztem műszaki informatikus szakon, aztán pedig a Krémmánia révén jött a megszállottság a beauty területen, szóval "geek"-nek érzem magam a szó régi és új értelmében is. A formulák megalkotásához rengeteget kutatok, klinikailag bizonyított top hatóanyagokat használunk és a tudatos bőrápolókat, vagyis a hozzám hasonló beauty-geekeket szeretnénk megszólítani. A "Gorgeous" szó jelentése gyönyörű, szép, ami egyrészt az ígéretünk, hogy az "okos vagy geek" termékeink segítenek a szép bőr elérésében, másrészt igyekszünk azon, hogy a formulák, a csomagolás és az egész imázs is szép legyen.

Miért pont ezeket a hatóanyagokat részesítitek előnyben?
A G&G egyik fő ígérete, hogy klinikailag bizonyított hatóanyagokkal dolgozunk, vagyis olyanokkal, amikről a kutatások egyértelműen bizonyítják, hogy tényleg működnek. Az első termékeink otthoni kémiai hámlasztók, mert egyrészt rengeteg kutatás bizonyítja, hogy működnek. Nem véletlenül vannak hámlasztó kezelések a bőrgyógyászoknál sem. Másrészt, nagy kedvenceim, ugyanis a problémás bőröm rendbetétele leginkább az AHA és BHA termékeknek köszönhető.

Hol látod magad 5 év múlva?
Remélem, hogy addigra G&G termékekből már komplett bőrápolási rutint lehet összeállítani, és tele leszünk siker sztorikkal, akiknek a termékeink segítettek rendbe hozni vagy még szebbé varázsolni a bőrüket.

Mi a filozófiád?
Olyan dolgokban hiszek, amikben nem kell hinni. :) Mérnök vagyok, szeretem a számokat, a konkrétumokat és ez tükröződik a beauty hozzállásomon is. Abszolút lelkesít, ha olvasok egy placebo kontrollált, dupla-vak tanulmányt, ami egy hatóanyagról feketén-fehéren, számokkal azt mutatja, hogy az működik.

Mennyire fontos neked az, hogy a márkád trendi is legyen, ne csak hatékony?
Igyekszünk, hogy a G&G trendi is legyen, fontosnak tartom. Alapvetően egyébként nem fantáziálunk arról, hogy vajon a "célközönségünknek" mi tetszene, vagy szerintük mi a trendi. A célközönség én magam vagyok, és reménykedem, hogy az az üzenet, ami engem megszólít, az a hozzám hasonlókat is meg fogja szólítani.

Kiknek ajánlod a termékeidet?
Tudatos bőrápolóknak, beauty geekeknek. Olyanoknak, akik elolvassák a termékeken az összetevő listákat, és ott top hatóanyagokat akarnak látni.

Mesélj magadról, mit csináltál előtte?
A BME műszaki informatikus szakán végeztem, kórosan jó tanulóként, vörös diplomával. Voltam gyakornok a Google-nél Seattleben. A Gmail-en dolgoztam, én csináltam meg a smiley gombot a csetben. Egyetem után Svájcba költöztünk, IT-tanácsadó voltam 5 évig. Ezalatt az időszak alatt kezdtem hobbiból a Krémmániát, és mindent, amit most csinálok abból nőtte ki magát.

Hogyan kerültél kapcsolatba a kozmetikumokkal először?
17 évesen öntöttek el a pattanások, és eleinte csak véletlenszerűen próbálgattam mindent, amire az volt írva, hogy jó pattanás ellen. Egy évvel később gyakorlatilag depressziósan, pattanás elleni gyógyszereket szedve indultam az egyetemre, ezer új ember (és főleg fiú...) közé. Az egyetem vége felé bementem egy Douglasba, hogy már a legdrágább dolgot is megveszem, csak használjon, és elgondolkodtam azon, hogy vajon melyiket válasszam? Végül nem vettem semmit, hanem hazamentem, kutatni kezdtem, és feltárult előttem a tudatos bőrápolás világa. Az a világ, ahol az ember lánya tudja, hogy melyikek a bizonyított hatóanyagok, amiket keresni kell, milyen mennyiségben kell lennie a termékben, és hogyan és meddig kell használni hogy az hasson is. Fél év megszállott tanulás után csináltam magamnak egy bőrápolási rutint, ami 4 hónap alatt rendbe tette a bőrömet.

Van valami jól bevált szépségtrükköd?

A jól átgondolt, tudatos bőrápolási rutin trükknek számít?

Melyik terméked a kedvenced?
A Cheer Up, őt magamnak csináltam. Egyébként ő a bestseller termékünk is.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Péter Szabó Szilvia: „Nem az a típusú lány voltam, akinek az az álma, hogy fehér ruhába bújjon”

Péter Szabó Szilvia: „Nem az a típusú lány voltam, akinek az az álma, hogy fehér ruhába bújjon”

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője