Megújulnak a Douglas Parfümériák #FORWARDBEAUTY

Promóció

2018.augusztus.13.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Arculatot váltott a Douglas, Európa egyik vezető szépségápolási márkája, amellyel együtt márkastratégiáját is újragondolta. Ennek keretében megújult a vállalat logója, küldetésnyilatkozata, valamint vizuális megjelenése is.

A márka újrapozicionálása az egyik eleme a #FORWARDBEAUTY stratégia öt pillérének, amelynek célja többek között, hogy tovább erősödjön a Douglas piaci jelenléte azáltal, hogy megújítják és korszerűsítik a márkát.

"A szépségápolási piac nagyon gyorsan változik, a Douglas pedig ennek az egyik fő mozgatórugója. Az elmúlt hónapokban rengeteg energiát fektettünk abba, hogy megerősítsük vezető szerepünket. Az új márkastratégiával biztosíthatjuk, hogy a Douglas megújulása még látványosabb legyen, ez pedig egy fontos lépése a #FORWARDBEAUTY stratégiánknak" – mondta Tina Müller, a Douglas vezérigazgatója.

Elképesztően szexi pasi a Douglas új arca

Elképesztően szexi pasi a Douglas új arca

Mostantól a Douglas e-kereskedelmi platformja, a douglasshop.hu, valamint további 14 online shop is új külsőt kap. Emellett 2019 végéig megújul mind a kétezer Douglas üzlet is, ahol már az új logóval és megjelenéssel várják majd a vásárlókat.

A hamburgi Peter Schmidt Group által tervezett logó a tradicionális hatást ötvözi a modern megjelenéssel. A már jól ismert logó legszembetűnőbb elemén, a Douglas-ra jellemző menta színen nem szerettek volna változtatni, hiszen ez már egybeforrt a márka elismertségével. Így a logó formáját alkották újra. A nagybetűs logó erőt és önbizalmat sugall. Az egymással összekapcsolódó "D" és "O" betűk pedig azt a szoros kapcsolatot szimbolizálják, amelyet a Douglas ápol a vásárlóival.

Alexa Chung elbűvölően gyönyörű a Douglas új kampányában

Alexa Chung elbűvölően gyönyörű a Douglas új kampányában

A Douglas új stratégiai pozíciója tükröződik a vállalat küldetésnyilatkozatában is, amely szerint arra szeretnék bátorítani és inspirálni a vásárlókat, hogy felismerjék saját szépségüket és még nagyobb önbizalomra tegyenek szert. A Douglas célja, hogy ne csak a vásárlók mai igényeire adjanak választ, de arra is gondoljanak, hogy mire vágyhatnak majd később.

A Douglas márkastratégia harmadik elemét az új vizuális megjelenés alkotja. Peter Lindbergh sztárfotós olyan nemzetközi szupermodellekről készített fekete-fehér képeket, mint Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero és Jon Kortajarena, valamint a német Caro Daur influencerrel is együttműködtek. A fotókon is az egyedi szépség és a hitelesség áll a középpontban.

A DOUGLASRÓL

A Douglas Európa egyik vezető kiskereskedelmi vállalata a szépségipar területén, amely mintegy 2 500 parfümériával és egy gyorsan növekvő online bolthálózattal van jelen 19 országban. Naponta mintegy 20 000 szépségtanácsadó törekszik arra, hogy ügyfeleik gyönyörűbbek és boldogabbak legyenek. A Douglas portfóliójában mintegy 35 000 kiváló minőségű illatszer, szépség- és bőrápolási termék található meg.

Kiváló minőségű tanácsadással és számos egyedi szolgáltatásával a Douglas egyik vezetője a szépségipari kiskereskedelmi piacnak az online shopokban és az üzletekben egyaránt.

A Douglas új arcai elárulják, mit gondolnak valójában a szépségről

A Douglas új arcai elárulják, mit gondolnak valójában a szépségről

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

5 jel, hogy egy kapcsolatnak még van esélye, és érdemes küzdeni érte

5 jel, hogy egy kapcsolatnak még van esélye, és érdemes küzdeni érte

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője