A Kiscelli Múzeumban ünnepelte megújulását a Syoss: minden bizonnyal az év egyik legimpozánsabb eseményén jártunk
A Syoss japán gyökereiből merítve született újjá, amit nemcsak a termékek minősége, hanem új megjelenésük is tükröz. Az új korszakot a márka egy különleges eseménnyel ünnepelte meg a Kiscelli Múzeumban, ami minden bizonnyal az év egyik leglátványosabb rendezvénye volt.
Ezeket láttad már?
A Syoss újjászületésének ünnepét látványos, interaktív eseménnyel koronázták meg, ahol hírességek, tartalomkészítők és a sajtó képviselői is jelen voltak. Az exkluzív fine dining vacsora résztvevői látványos, immerzív termékbemutatón ismerkedhettek meg az új termékekkel és a márka megújult szellemiségével. A rendezvényen Görög Zita, Cinthya Dictator és Barta Zsuzsi márkanagykövetek mellett a Syoss nemzetközi kreatív igazgatója, Kiyoko Odo is részt vett.
Kreatív szakemberekkel fejlesztve
Kiyoko Odo, aki számos nemzetközi márkával és világsztárral dolgozott már együtt, meghatározó szerepet játszott a Syoss megújulásának folyamatában. Kiyoko több, mint két évig dolgozott a márkával a megújulás vízióján.
„Számomra a Syoss megújulása egy élesebb, divatorientált esszenciát hordoz magában, ami szem előtt tartja a mindennapi igények kielégítését. Hajunk belső és külső ápolása egyaránt kulcsfontosságú" – mondta Kiyoko.
Ezt a hajszárítási hibát szinte mindenki elköveti: még te is
Megújult külsővel
Az új dizájnban kiemelt szerepet kaptak a japán motívumok, amelyek a márka eredetére utalnak. A vertikális logó idézi a „tategaki” írásmódot, valamint feltűnik a Zen művészetben használt Ensō ecsetvonás, amely az erőt, eleganciát, szabadságot és fejlődést szimbolizálja.
A megújult Syoss termékek gondosan válogatott hatóanyagokkal készülnek, amelyek nemcsak mélyen táplálják és erősítik a hajat, hanem illatokkal, textúrákkal és innovatív formulákkal újszerű élményt kínálnak.
