Clarins jótékonysági akció 2025: minden vásárlás tíz gyerek ebédjét jelenti

2025. november 1.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Clarins idén is bizonyítja, hogy a szépség és a jótékonyság kéz a kézben járhat. Október 27. és november 2. között a Douglas üzleteiben és webshopjában minden 20.000 forint feletti Clarins vásárlás után a márka tíz iskolai ebédet adományoz a Mary’s Meals nemzetközi szervezeten keresztül. A program célja, hogy segítsen a világ legszegényebb régióiban élő gyerekeknek, akik számára az iskolai étkezés sokszor az egyetlen biztos táplálékforrás.

A Clarins szépségápolási márka a Mary's Meals-szel együttműködve minden vásárlásod után tíz kisgyereknek ad ebédet
A Clarins szépségápolási márka a Mary's Meals-szel együttműködve minden vásárlásod után tíz kisgyereknek ad ebédet
Fotó: GLAMOUR

A Clarins kampánya nemcsak globális, hanem hazai vonatkozásban is különleges. A program ideje alatt a Douglas hálózatban megvalósult Clarins-forgalom öt százalékát a Magyarországi Gyermekétkeztetési Alapítványnak ajánlják fel, hogy a segítség itthon is eljusson a rászorulókhoz. A márka így egyszerre támogatja a nemzetközi és a magyar gyerekeket, erősítve a felelősségteljes és tudatos vásárlás üzenetét.

Egy vásárlás, ami tíz tányérnyi reményt jelent

A Clarins x Mary’s Meals együttműködés célja, hogy a szépség mögött érték és gondoskodás is álljon. A Mary’s Meals szervezet minden nap több millió gyermeket lát el meleg étellel a világ legszegényebb területein, lehetőséget teremtve számukra a tanulásra és a fejlődésre. A Clarins most e kezdeményezés mellé állt, így minden vásárló egy egyszerű döntéssel hozzájárulhat ahhoz, hogy egy gyerek iskolába járhasson – éhes gyomor nélkül.

A kampány során a vásárlók nemcsak adományoznak, hanem ajándékot is kapnak: egy Mary’s Meals táskát vagy neszesszert, egy 15 ml-es Clarins Extra Firming nappali krémet és egy 50 ml-es Total Cleansing olajat – a készletek erejéig. Ez az apró figyelmesség a Clarins értékrendjét tükrözi, miszerint a szépség a törődésen és az adakozáson keresztül válik teljessé.

Clarins X Mary's Meals jótékonysági akció: egy vásárlás, tíz ebéd az éhező kisgeóyerekeknek

A Clarins Magyarország számára fontos, hogy a segítség itthon is kézzel fogható legyen. Ezért a Douglas üzletekben és online megvalósuló forgalom 5%-át a Magyarországi Gyermekétkeztetési Alapítvány kapja, amely évek óta dolgozik azon, hogy minél több magyar gyermek jusson meleg ételhez. Ahogy a márka üzenete is szól: „Az ő jövőjük a mi kötelességünk.”

A Clarins kampánya több, mint jótékonysági akció – egy mozgalom, amelyben minden vásárlás egy apró, de jelentős lépés egy jobb világ felé.

A szépség itt nemcsak a tükörben látszik, hanem abban is, ahogyan együttérzést és reményt adunk tovább. A program ajándékcsomagjai várhatóan a november 2-i határidő után is elérhetők lesznek, így aki szeretne csatlakozni, még megteheti.

A Clarins és a Mary’s Meals közös kezdeményezése 2025-ben is azt üzeni: a valódi szépség a jótettekből fakad. Egy krém, egy illat vagy egy apró figyelmesség is lehet a változás eszköze – ha szívből adjuk tovább.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)