GLAMOUR szerkesztőségi küldetésnyilatkozat
Értékteremtő és minőségi tartalmat kreálunk, sikerünk alappillére a magas színvonal. Etikus és professzionális újságírói gyakorlatunk mércéjét a szerkesztőségi küldetésnyilatkozatunk határozza meg, amelyet a szerkesztőségünk minden tagjára, a velünk dolgozó szabadúszó újságírókra, és megbízott munkatársainkra is kötelező érvényűnek tekintünk.
A GLAMOUR nem fél feltenni azokat a kérdéseket, amelyek minden nőt foglalkoztatnak. Hiteles, tudatos, informatív, okos és szórakoztató magazin. Elkötelezett a nők jogai, esélyegyenlőség, az emberi jogok, a kisebbségi ügyek, az egyenlő bánásmód, a környezetvédelem kérdésében.
Nyitottság
Szerkesztőségünk befogadó, a változásokra és a világ dolgaira nyitott, kíváncsi munkatársakból áll.
Minőség
Munkánk során a legjobb minőségre törekszünk. Középpontban a pontosság, pártatlanság és a sokszínűség áll. Ezek olyan értékek, amelyek minden általunk készített cikket, videót, fotót meghatároznak. A témákat minden oldalról megvizsgáljuk, a pontos információk érdekében szakértők segítségét kérjük, az információkat pedig több oldalról ellenőrizzük.
Kiegyensúlyozottság
Hiszünk a társadalmi sokszínűségben, témáinkban a társadalom egészéhez szólunk. Kerülünk minden fajra, vallásra, nemre vagy szexuális irányultságra, illetve bármely fizikai vagy mentális betegségre, fogyatékosságra való előítéletes utalást, adatok közlését.
Csatlakoztunk a nemzetközi Equal Voice kezdeményezéshez, törekszünk arra, hogy növeljük a nők láthatóságát, szakértői jelenlétét a tartalmainkban, és a saját szervezetünk kialakításánál is. Vállaljuk a tevékenységünk monitorozását, és ennek alapján elkészítjük a nemek közötti egyensúly növelésére vonatkozó stratégiáinkat, figyelembe véve az adott kiadványunk sajátosságait, olvasóközönségét, márkacéljait is.
Függetlenség
Fontos számunkra az olvasóink tényszerű, pártatlan, hiteles tájékoztatása. A kereskedelmi célú tartalmakat minden esetben jelöljük. A hirdetések közzététele a cégcsoport hirdetési szabályzatának, illetve a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátozásairól szóló törvény rendelkezéseinek megfelelően történik.
Válaszadási jog
Interjúink az alanyok előzetes jóváhagyásával jelenhetnek meg. Tiszteletben tartjuk a magánélet sérthetetlenségét, felelősségteljesen nyúlunk a magánéletet is érintő témákhoz.
Adatok védelme
Védjük a személyes adatokat és bizalmas információkat a jogosulatlan hozzáféréssel, a visszaélésekkel, illetve azok elvesztésével szemben. Személyes adatokat csak a szükséges és megengedett mértékben gyűjtünk, kezelünk és használunk fel.
Helyreigazítás
Tárgyi tévedést a szerkesztőség elérhetőségein keresztül tudnak jelezni olvasóink, igyekszünk az esetleges hibákat a lehető leghamarabb kijavítani.
Kiskorúak védelme
Teszünk a kiskorúak megfelelő és biztonságos médiareprezentációjáért, kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a szakemberek ajánlásait maradéktalanul figyelembe véve védjük a kiskorúak jogait. Ebben szakmai partnerünk a Hintalovon Alapítvány.
18 éven aluliakkal külsös megbízási szerződést még harmadik félen keresztül sem kötünk, kivéve olyan kiemelkedő tevékenységet folytatott közszereplőket, akik széles körben érdeklődésre tartanak számot.
Fenntarthatóság
Hiszünk a fenntarthatóságban, ezért a magazinunkhoz használt alapanyagokat igyekszünk a környezeti értékeket és a fenntarthatóságot szem előtt tartó, felelős erdőgazdálkodásból beszerezni. A GLAMOUR-napok kommunikációjában évről-évre a tudatosan megtervezett vásárlást hangsúlyozzuk, és erre ösztönözzük olvasóinkat is.
Fontos számunkra az újrahasznosítás, elkötelezettek vagyunk a klímasemlegesség mellett, törekedve arra, hogy károsanyag-kibocsátásunkat minden területen csökkentsük. Ennek részeként vállaltuk, hogy – elsőként a magyar kiadóvállalatok közül – mérjük és csökkentjük a weboldalunk karbonkibocsátását. Digitális karbonlábnyomunk csökkentése érdekében folyamatosan korrigáljuk és fejlesztjük a munkafolyamatainkat.
Tulajdonos
A GLAMOUR a Condé Nast márkája, női magazinok közül az egyik legismertebb a piacon. Magyarországon az IndaNext Hungary Kft, az Indamedia Network tagja, adja ki. A cégcsoport Magyarország egyik legnagyobb magyar tulajdonú médiapiaci szereplője, amely több mint két tucat online kiadványt és platformot, valamint számos nyomtatott sajtóterméket működtet – köztük számos piacvezető márkát a hírmédia, az online női magazinok, a print magazinok, illetve a hetilapok szegmensében. Az Indamedia videó platformja, az IndaPlay, egyszerre nyújt szórakozást és tájékozódási lehetőséget a közéleti hírektől kezdve a gasztronómián át a legkülönfélébb életmód témákig. Évente mintegy 100 sikeres eseményével a cégcsoport jelen van a rendezvénypiacon is: ezek közé tartozik a nagyszabású AI Summit Budapest rendezvény, a DOGZ Fesztivál, a közkedvelt GLAMOUR-napok, a GLAMOUR Women of The Year Gála, valamint számos további márkaesemény. Mindezek mellett az Indamedia könyvkiadója, az Inda Press minden évben számos bestseller könyvet jelentet meg. Az IndaNext Hungary Kft. bevétele print és digitális tartalom értékesítéséből, lapértékesítésből, illetve hirdetési felületeinek értékesítéséből származik.