A GLAMOUR változatos témájú és tudatos női magazin
A GLAMOUR nőket megszólító magazin, fókuszában a divat, szépségápolás, karrier, egészség, pénzügyek, horoszkóp és a mindennapi élet kihívásaira adott válaszok állnak. A GLAMOUR-napok évente négy alkalommal ösztönöz a tudatos vásárlásra, közösségünkben állandó kedvezményekkel és extra tartalmakkal várjuk az olvasóinkat, szakértőink segítenek hiteles, okos, átgondolt, tudatos, hozzáértő válaszokat adni a nőket érintő legfontosabb kérdésekre.
Az évente négy alkalommal megrendezett shopping-ünnepnek komoly történelme van a márka életében: „A GLAMOUR-napok kitalálásakor az járt a fejemben, hogy ne magunkat, hanem az olvasóinkat ünnepeljük, ők jussanak hozzá olyasmikhez, amiket egyébként nehezebben tudnak kigazdálkodni, vagy amiből sokra van szükségük és emiatt sok pénzt is meg tudnak spórolni, azt másra költhetik, egy wellness-hétvégére, tanulásra, énidőre.
A nőknek még mindig megdöbbentően kevés az önmagukra fordított idejük, hiszen a láthatatlan munka, a mások segítése miatt mindig háttérbe sorolják a saját igényeiket a feltöltődésre. Reméljük, most sikerül kicsit önmagukkal foglalkozniuk!” – mondta a GLAMOUR főszerkesztője, Maróy Krisztina.
A GLAMOUR a legtöbb példányszámban eladott glossy magazin.
- Több mint 400 ezer értékesített példány 2023-ban, közel 80 százalékos piaci részesedés a glossy szegmensben.
- Online piacvezető szerep a glossy szegmensben 2024 júliusától 2024 augusztusáig havi total RU-ban és napi átlag RU-ban.
- Több mint 530 ezer követő a közösségi média platformokon.
(Adatok: MATESZ, NOK, GeminusDKT)
A GLAMOUR szerkesztősége olyan szenvedélyes és tehetséges szerzőkből áll, akik nem félnek feltenni azokat a kérdéseket, amelyeket minden nőt foglalkoztatnak. Etikus és professzionális újságírói gyakorlatunk mércéjét a szerkesztőségi küldetésnyilatkozatunk határozza meg, amelyet a szerkesztőségünk minden tagjára, a velünk dolgozó szabadúszó újságírókra, és megbízott munkatársainkra is kötelező érvényűnek tekintünk. A magazin szórakozást nyújt az énidőhöz, inspirál, és exkluzív tartalommal támogatja az olvasókat, hogy boldog és sikeres életet éljenek. Egy olyan építő közösség, ami húsz éve jelen van a magyar nők életében, és piacvezető szereplő a szegmensben.
Célközönségünk
A GLAMOUR olvasói 18-99 év közötti, a világra nyitott, kíváncsi nők, akiknek fontos a divat, a szépségápolás, az egészséges életmód, és érdeklődnek a társadalmunkat, nőket érintő kérdések iránt is. Nem csak a fizikai, de a mentális egészségükért is tesznek, fontos számukra a karrierük, párkapcsolataik, barátaik, de érdeklődnek a sztárhírek iránt is.
- 27% férfi
- 73% nő
- 50% 30–59 éves korosztály
- 65% ESOMAR ABC státusz
- 73% Budapesten, megyeszékhelyen vagy egyéb városban élő
- 68% Diplomás vagy érettségizett
Követőink számokban
- 47100 TikTok
- 5120 YouTube
- 22900 Pinterest
- 113000 Instagram
- 209000 Facebook oldal
- 97575 Viber - glamour.hu
Tagságok
- Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség – tagság
- Magyar Lapkiadók Egyesülete – tagság
- IAB Hungary – tagság
- Repropress Egyesület – Magyar Lapkiadók Reprográfiai és Szomszédos Jogi Egyesülete – tagság
- Vállalatunk a Médiaunió pártoló tagja
- Nemzeti Olvasottság Kutatás – Konzorciumi tagság
- WAN-IFRA – World Association of News Publishers
- Swisscham Hungary – Svájci–Magyar Kereskedelmi Kamara – tagság
Díjak
- A GLAMOUR Gardróbfrissítés 2017-ben az Effie Awards Hungary döntőjébe jutott „Doing Good” kategóriában.
- Az RGB – Kreatív Design Award pályázaton döntőbe jutott a GLAMOUR Viber matricacsomagja Digitális illusztráció kategóriában (2019. október 9.)
- A GLAMOUR-napok 2019-ben az Effie Awards Hungary döntőjében Bronz Effie díjat kapott „Hosszú távú hatékonyság” kategóriában (2019. november 4.)
- DoingGood CSR AWARD verseny SPECIAL MENTION: GLAMOUR roma kvóta koncepció – Sokszínűség, együttműködés, társadalmi hatás
- Siemens Media Awards - "Célszerű technológia" pályázatának különdíjasa lett a GLAMOUR BOOK Techkorszak kiadvány
A csapat
Szerkesztőségünk hisz abban, hogy tisztelettel, empátiával és pontossággal osszunk meg történeteket és információkat. Csapatunk nyitott, sokszínű, kíváncsi, befogadó, és hiszünk abban, hogy ez a szemlélet a sikerünk egyik kulcsa.
Kiemelt termékeink
- GLAMOUR print magazin
- GLAMOUR BOOK bookaizne
- GLAMOUR.hu
- GLAMOUR Plusz
- GLAMOUR Hungary applikáció
Történetünk
A GLAMOUR a Condé Nast márkája, női magazinok közül az egyik legismertebb a piacon. A világ tíz országában van jelen, Magyarországon az Indamedia Network kiadó vállalathoz tartozik.
- A GLAMOUR magazin 2004-es indulása óta a magyar médiapiac meghatározó szereplője, alapítása óta Maróy Krisztina látja el a főszerkesztői feladatokat.
- 2005-ben tartottak először GLAMOUR-napokat, ez volt az első ilyen jellegű kezdeményezés Magyarországon, ami mára a legnagyobb, legismertebb és legsikeresebb országos kuponakcióvá nőtt, és több más európai ország GLAMOUR magazinja is átvette az ötletet.
- A magazin 2008 óta a Women of the Year díjátadón ünnepli a nőket, a női sikereket, és ezzel együtt hangsúlyozza az egyenlő bánásmód és fizetések, a női egzisztencia fontosságát.
- 2021-ben jelent meg először a GLAMOUR BOOK azóta a kiadvány témái között szó volt a fenntarthatóságról és környezetvédelemről, a test különböző aspektusairól, a mentális egészségről és a technológia mindennapi életünkre gyakorolt hatásáról.
- Az Univerzum applikáció az indulása óta több mint 30 ezer előfizetővel rendelkezik. A csapat pedig azon dolgozik, hogy a GLAMOUR világa folyamatosan értékes élményeket tudjon nyújtani az olvasók számára.
- A GLAMOUR-napok, a GLAMOUR 2005-ben elindított Shoppingünnepe a hosszú távon hatékony marketingkommunikációért bronz Effie-díjat nyert.
- 2024 októberében lett a GLAMOUR 20 éves Magyarországon, amit a szerkesztőség 20 születésnapi digitális címlappal ünnepelt.
Vissza a gyökerekig
A GLAMOUR magazin a dolgozó nőknek szóló női divat- és életmódmagazinként 1939-ban indult New Yorkban, és nagyon hamar a médiapiac meghatározó szereplőjévé vált. Változatos témái között szerepelt a divat, szépségápolás, karrier és az életmód.
- 1968 augusztusában a GLAMOUR lett az első női magazin, amelynek címlapjára afro-amerikai modell került.
- 1990 óta a Women of the Year díjátadón ünnepli a szakmájukban kiváló nőket, majd a digitális átalakulásra gyorsan reagálva a nyomtatott magazin mellett az online térben is egyre nagyobb hangsúllyal lett jelen.
- Közben folyamatosan bővült a témák sokszínűsége, és egyre hangsúlyosabban jelentek meg aktuális társadalmi és politikai témák, a nőjogok és egyenlőség ügye.
A GLAMOUR márka jelenleg a világ tíz országában van jelen.
Eredményeink
Minden auditált területen piacvezető glossy brandként zártuk a tavalyi évet!
Öt tény támasztja alá a GLAMOUR elsőségét:
- PRINT — Legtöbb példányban eladott glossy magazin* Több mint 400 000 értékesített példány 2023-ban, közel 80%-os piaci részesedés a glossy szegmensben
- PRINT — Legolvasottabb glossy magazin** 127 000 olvasó
- ONLINE — No.1. online glossy site*** Piacvezető pozíció 2023 Q4-ben 1,3 millió total havi elérés a glamour.hu-n 2023 decemberében
- HIRDETÉS — No.1. glossy márka a hirdetői piacon**** 1,9 milliárd forintos hirdetési bevétel 39%-os piaci részesedés a glossy hirdetési piacon
- SOCIAL & MOBIL — No.1. glossy brand***** Közel 450 ezer követő a social platformokon Piacvezető glossy mobil app: 200 ezer eszközön
*MATESZ Q4 jelentés **NOK 2023 Q2 ***GemiusDKT ****Adex 2023 listaáras költés *****IndaNext Hungary saját adat
Légy a GLAMOUR-univerzum része
Magazinunk offline és online is jelen van, az évente kétszer megjelenő GLAMOUR Book egy olyan egyedülálló, időtálló kiadvány a magyar piacon, amely kikapcsol, feltölt, és állandó helyet kap a könyvespolcon vagy a kávézóasztalon.
- A GLAMOUR + biztonságos, támogató, az olvasót feltöltő tér, amelyet azért hoztunk létre az interneten, hogy egy helyre gyűjtsük mindazt, amitől jól érzed magad. Egy olyan hely, az olvasó feltöltődhet, kikapcsolódhat, tájékozódhat az interneten jellemző kapkodás nélkül. A cikkeinket az egyediség és a magas esztétikai igényesség jellemzi.
- A GLAMOUR-napokon évente négy alkalommal buzdítjuk olvasóinkat a tudatos és előre tervezett vásárlásra.
- GLAMOUR közösségünkben extra tartalmak, exkluzív cikkek, videók és állandó kedvezmények várják az előfizetőket.
- A GLAMOUR Women of The Year gálán minden évben a kiemelkedő teljesítményt nyújtó nőket díjazzuk, Magyarország egyik legizgalmasabb eseménye, amiről még napokig beszél az egész sajtó.
- A GLAMOUR Beautyfesztivál pedig Magyarország első és igazi beautyfesztiválja, a zártkörű eseményen szakértők, és izgalmas beauty programok várják a látogatókat, év közben pedig a különböző BeautyBox válogatások gyakran egy órán belül elkelnek.
Fenntarthatósági kezdeményezésünk
Éppen ezért a GLAMOUR-napok kuponfüzethez használt alapanyag a környezeti értékeket és a fenntarthatóságot szem előtt tartó, felelős erdőgazdálkodásból származik, a legökotudatosabb olvasóink pedig a GLAMOUR Univerzum applikációban is elérik a kuponokat. A GLAMOUR-napok kommunikációjában évről-évre a tudatosan megtervezett vásárlást hangsúlyozzuk, és erre ösztönözzük olvasóinkat az impulzív shoppingolás helyett.
És ha már kommunikáció: 2023-ben először a kampányidőszak után raktárba kerülő közterületi, összesen hatvan négyzetméternyi molinóból erős, strapabíró és trendi táskakollekció készült, melyben a medencebag dizájn csapata volt segítségünkre. A limitált kollekció darabjai azóta eljutottak a leglojálisabb GLAMOUR-olvasókhoz és a véleményformáló influenszerekhez is.
„Nemcsak a GLAMOUR márkánknál, de a kiadói tevékenységünk számos más pontján is tudatosan figyelünk arra, hogy környezettudatos megoldásokkal éljünk, amennyire csak lehetőségeink engedik. Igaz ez a nyomtatáshoz használt papírforrások kiválasztására, a biológiailag lebomló csomagolóanyag használatára, sőt, már a digitális kiadványaink karbon-kibocsátását is monitorozni kezdtük, hiszen a digitális életmódnak, az online médiafogyasztásnak is van öko-lábnyoma. Ez a hozzáállás nem áll meg nálunk a szavak szintjén, plusz forrásokat is szánunk arra, hogy a szemléletmódunk a GLAMOUR-táskákhoz hasonló akciókban és tettekben nyilvánuljon meg” - hangsúlyozza Tóth-Császár Gergely magazin-üzletágvezetőnk.
De a fenntarthatóságra ösztönözzük olvasóinkat a Gardróbfrissítés elnevezésű projektünkkel is, melynek lényege, hogy az olvasók megunt, leadott ruhái új esélyt kapjanak egy új életre a több tudatosság, kevesebb környezetszennyező ruhafelhalmozás jegyében. Fontos megjegyezni, hogy a leadott ruhákat tiszta, kivasalt állapotban vásárolhatják meg az érdeklődők egy pop-up store-ban, a befolyt pénzzel pedig (minden egyes darab jelképes összegért vásárolható meg) egy fontos társadalmi kérdéssel foglalkozó szervezetet támogatunk.
Tulajdonosi háttér
A GLAMOUR kiadója az IndaNext Hungary Kft.
Az IndaNext Hungary az Indamedia Network tagja. A cégcsoport Magyarország egyik legnagyobb magyar tulajdonú médiapiaci szereplője, amely több mint két tucat online kiadványt és platformot, valamint számos nyomtatott sajtóterméket működtet – köztük számos piacvezető márkát a hírmédia, az online női magazinok, a print magazinok, illetve a hetilapok szegmensében. Az Indamedia videó platformja, az IndaPlay, egyszerre nyújt szórakozást és tájékozódási lehetőséget a közéleti hírektől kezdve a gasztronómián át a legkülönfélébb életmód témákig. Évente mintegy 100 sikeres eseményével a cégcsoport jelen van a rendezvénypiacon is: ezek közé tartozik a nagyszabású AI Summit Budapest rendezvény, a DOGZ Fesztivál, a közkedvelt GLAMOUR-napok, a GLAMOUR Women of The Year Gála, valamint számos további márkaesemény. Mindezek mellett az Indamedia könyvkiadója, az Inda Press minden évben számos bestseller könyvet jelentet meg."
Kiadó és kapcsolat
Kiadó: INDANEXT HUNGARY KFT.
Felelős kiadó: Kovács Tibor ügyvezető igazgató
Üzletágvezető: Tóth-Császár Gergely
Postai levélcím: 1535 Budapest, Pf. 591
Szerkesztőségi e-mail: glamour@glamouronline.hu
Ügyfélszolgálati e-mail: ugyfelszolgalat@indanext.hu
Lapelőfizetéssel kapcsolatos információ:
E-mail: terjesztes@indanext.hu
Előfizetés a GLAMOUR magazinra
Hirdetés:
Telefon: (+36 1) 488-5700/1281
Fax: (+36 1) 488-5775
e-mail: sales@indanext.hu