Bemutatkozik a New Balance 204L, ami új szintre emeli a retro életérzést
Rosalía Grammy-díjas spanyol előadó, a New Balance új globális nagyköveteként debütál, és egy menő kampány keretében mutatja be a márka legújabb modelljét, a 204L sneakert. A modell premierje egy különleges anyag részeként valósul meg, amely a divat, a zene és a mozgás határainak összekapcsolására törekszik.
Ezeket láttad már?
A bostoni székhelyű New Balance hivatalosan is bejelentette, hogy Rosalía csatlakozik a sportolók és művészek elit csapatához, mint legújabb globális nagykövet. A kétszeres Grammy- és 12-szeres Latin Grammy-díjas énekesnő nemcsak a 204L cipőt mutatja be, hanem új fejezetet nyit a márka történetében is.
Több, mint együttműködés
Rosalía, aki stílusával és művészetével rendre feszegeti a határokat, tökéletes választás a New Balance számára, amely az elmúlt több mint száz évben következetesen a hagyományos normák újraértelmezésére építette márkafilozófiáját. A most bemutatott együttműködés túlmutat a klasszikus brand-partnerségeken. Egy olyan kreatív szövetséget testesít meg, amelyben a sport, a divat és a művészet egyesül.
Ez az együttműködés nem csupán termékről vagy kampányról szól, hanem egy olyan mozgalom kezdetét jelzi, amely újraírja a sportruházat és az önkifejezés szabályait. A New Balance és Rosalía közösen hirdetik azt a független szellemiséget, amely inspirációt ad mindazoknak, akik nem félnek saját útjukat járni.
A New Balance klasszikus modelljét mintha rád szabták volna
Megérkezett a New Balance 204L
A New Balance legújabb kampánya nemcsak egy friss kreatív koncepciót mutat be, hanem egy vadonatúj modell érkezését is jelzi a márka palettáján. A 204L egy prémium velúrból készült, retró stílusú tornacipő, amelyet a 2000-es évek ikonikus formavilága inspirált. Több mint nosztalgikus visszatekintés, valódi stílusnyilatkozat, amely kortalan megjelenést kínál.
A modell elegáns barna, krémszínű és bézs tónusokban készült, strapabíró gumitalpa pedig bármilyen városi vagy szabadtéri kihívásra készen áll. A cipő a klasszikus futócipő-sziluettet ötvözi luxus anyaghasználattal és karakteres technológiai részletekkel.
Rosalía és a merész divat új korszaka
Ha van valami, amiben biztosak vagyunk, az az, hogy a New Balance mindig igyekszik merészen szembemenni a trendekkel, és senki sem testesíti meg jobban ezeket az értékeket, mint az énekesnő. Rosalía nem követi a trendeket – ő teremti azokat
– mondja Chris Davis, a New Balance márkaelnöke és marketing igazgatója. „Egyénisége és félelem nélküli kreativitása összhangban van mindazzal, amit mi is képviselünk.”
Filmre vitt vízió
A New Balance és Rosalía együttműködése egy ötrészes, merész filmes hatású kampánnyal indult, amelyet Alex Prager rendezett. A történet epizódokon keresztül követi a spanyol előadóművészt, amint Bostonból – a New Balance központjából – New Yorkba tart, miközben a márka ikonikus 204L modelljét viseli. Az út végén egy különleges logó is bemutatkozik, amely a partnerség szimbóluma.
Rosalía minden részben sajátos stílusát és határozott látásmódját képviseli és megosztja egyedi vízióját arról, hogy számíthatunk a jövőben a márkával való együttműködése során. „A divat és a design iránti rajongásom csak nőtt az évek során. Imádom, ahogy a New Balance az elmúlt években közelebb hozta egymáshoz a sportot és a kultúrát, és nem is lehetnék ennél izgatottabb és hálásabb, hogy a márka nagykövete lehetek” – magyarázza az énekesnő.