Bemutatkozik a New Balance 204L, ami új szintre emeli a retro életérzést

2025. július 14.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Rosalía Grammy-díjas spanyol előadó, a New Balance új globális nagyköveteként debütál, és egy menő kampány keretében mutatja be a márka legújabb modelljét, a 204L sneakert. A modell premierje egy különleges anyag részeként valósul meg, amely a divat, a zene és a mozgás határainak összekapcsolására törekszik.

Az egyediség, a minőség és az innováció azok a védjegyek, amelyeket a New Balance több mint egy évszázaddal ezelőtti megalakulása óta hirdet
Az egyediség, a minőség és az innováció azok a védjegyek, amelyeket a New Balance több mint egy évszázaddal ezelőtti megalakulása óta hirdet
Fotó: New Balance

A bostoni székhelyű New Balance hivatalosan is bejelentette, hogy Rosalía csatlakozik a sportolók és művészek elit csapatához, mint legújabb globális nagykövet. A kétszeres Grammy- és 12-szeres Latin Grammy-díjas énekesnő nemcsak a 204L cipőt mutatja be, hanem új fejezetet nyit a márka történetében is.

Több, mint együttműködés

Rosalía, aki stílusával és művészetével rendre feszegeti a határokat, tökéletes választás a New Balance számára, amely az elmúlt több mint száz évben következetesen a hagyományos normák újraértelmezésére építette márkafilozófiáját. A most bemutatott együttműködés túlmutat a klasszikus brand-partnerségeken. Egy olyan kreatív szövetséget testesít meg, amelyben a sport, a divat és a művészet egyesül.

Rosalía megjelenése és karaktere új korszakot hoz a New Balance számára – a merész kreativitás, a kísérletező divat és a játékos önkifejezés korszakát.
Fotó: New Balance

Ez az együttműködés nem csupán termékről vagy kampányról szól, hanem egy olyan mozgalom kezdetét jelzi, amely újraírja a sportruházat és az önkifejezés szabályait. A New Balance és Rosalía közösen hirdetik azt a független szellemiséget, amely inspirációt ad mindazoknak, akik nem félnek saját útjukat járni.

A New Balance klasszikus modelljét mintha rád szabták volna

A New Balance klasszikus modelljét mintha rád szabták volna

Megérkezett a New Balance 204L

A New Balance legújabb kampánya nemcsak egy friss kreatív koncepciót mutat be, hanem egy vadonatúj modell érkezését is jelzi a márka palettáján. A 204L egy prémium velúrból készült, retró stílusú tornacipő, amelyet a 2000-es évek ikonikus formavilága inspirált. Több mint nosztalgikus visszatekintés, valódi stílusnyilatkozat, amely kortalan megjelenést kínál.

A 204L világszerte 2025 júliusában válik elérhetővé a New Balance hivatalos csatornáin
Fotó: New Balance

A modell elegáns barna, krémszínű és bézs tónusokban készült, strapabíró gumitalpa pedig bármilyen városi vagy szabadtéri kihívásra készen áll. A cipő a klasszikus futócipő-sziluettet ötvözi luxus anyaghasználattal és karakteres technológiai részletekkel.

Rosalía és a merész divat új korszaka

Ha van valami, amiben biztosak vagyunk, az az, hogy a New Balance mindig igyekszik merészen szembemenni a trendekkel, és senki sem testesíti meg jobban ezeket az értékeket, mint az énekesnő. Rosalía nem követi a trendeket – ő teremti azokat – mondja Chris Davis, a New Balance márkaelnöke és marketing igazgatója. „Egyénisége és félelem nélküli kreativitása összhangban van mindazzal, amit mi is képviselünk.”

Filmre vitt vízió

A New Balance és Rosalía együttműködése egy ötrészes, merész filmes hatású kampánnyal indult, amelyet Alex Prager rendezett. A történet epizódokon keresztül követi a spanyol előadóművészt, amint Bostonból – a New Balance központjából – New Yorkba tart, miközben a márka ikonikus 204L modelljét viseli. Az út végén egy különleges logó is bemutatkozik, amely a partnerség szimbóluma.

A New Balance egy merész, ötrészes filmes kampányt mutat be, amelynek Rosalía a főszereplője
Fotó: New Balance

Rosalía minden részben sajátos stílusát és határozott látásmódját képviseli és megosztja egyedi vízióját arról, hogy számíthatunk a jövőben a márkával való együttműködése során. „A divat és a design iránti rajongásom csak nőtt az évek során. Imádom, ahogy a New Balance az elmúlt években közelebb hozta egymáshoz a sportot és a kultúrát, és nem is lehetnék ennél izgatottabb és hálásabb, hogy a márka nagykövete lehetek” – magyarázza az énekesnő.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

5 dolog, amit minden munkavállalónak el kell sajátítania, ha 2026-ban is szeretne dolgozni

5 dolog, amit minden munkavállalónak el kell sajátítania, ha 2026-ban is szeretne dolgozni

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)