6 évesen lett kampányarc a topmodell lánya

2012. május 7.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Natalia Vodianováról eddig is tudtuk, hogy hírnevét felhasználva gyakran kiáll a jó ügyekért.

Saját alapítványa, a Naked Heart Foundation a nehéz sorsú orosz gyermekek segítésére jött létre 2005-ben, és azóta számos akcióval támogatta a rászorulókat. A háromgyerekes anyuka most saját lányát, a 6 éves Neva Vodianovát állította egy kampány élére. A kis Neva egy Eva Karayiannis által tervezett , piros színű Caramel Baby and Child ruhában pózol, kezében virágcsokorral. A ruhákból befolyó bevétellel a cég a Naked Heart Foundationt támogatja. A kasmírból készült ruha felnőtt méretben is kapható.

Natalia nem először mutatja meg kislányát a nyilvánosságnak: 2006 októberében a francia Vogue címlapján debültált újszülöttként, egy évesen a Condé Nast reklámjában szerepelt édesanyjával, majd 2008 novemberében az amerikai Vogue divatanyagában láthattuk. Vajon ő is olyan karriert fut be, mint a mama?

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Katy Perry először posztolt közös fotót új szerelmével, le sem tagadhatnák, mennyire imádják egymást

Katy Perry először posztolt közös fotót új szerelmével, le sem tagadhatnák, mennyire imádják egymást

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)