A 44 éves topmodell csúcsformában - Helena Christensen a Triumph kampányarca

2012.március.2.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Ott voltunk a Triumph Essence bemutatóján Londonban és teljesen elvarázsolt bennünket az exkluzív kollekció.

Ha tavasszal a fehérnemű-garnitúráidat is fel akarod frissíteni, érdemes felpróbálnod egy-két darabjukat. Mindenféle alakra és formára kínálnak fehérneműket és mindegyik darab olyan, amiben rögtön istennőnek érzed majd magad.

A nagy topmodell generáció egyik oszlopos tagja, Helena Christensen nemcsak a reklámarca a kollekciónak, hanem immár második szezonja fehétneműket is tervez a cégnek. Persze nem kezdőként állt neki, hiszen amellett, hogy az elmúlt tizenöt évben már fotósként is igen jó nevet szerzett magának (Utolsó munkája a Swarovski nemzetközi kampánya), volt idő, amikor még ruhacéget is alapított.

A világ egyik legsikkesebb boltja, a londoni Selfridges áruház adott otthont a Triumph Essence nemzetközi bemutatójának. Persze Helena is eljött, és pózolt a kameráknak. A kollekció mesés, telis-teli apró, finom részletekkel, csupa csábító csipke, különleges applikációk. "Szerintem nagyon fontos, hogy egy női fehérneműket kínáló cégnél nők mondják meg, hogy mit viselnek szívesen. A lényeg az, hogy jól érezd magad bennük és önbizalmat adjanak. Ezekben a kifinomult darabokban biztosan csodásan érzik majd magukat a nők!"- fogalmazta meg a dán nemzetiségű, félig perui származású topmodell, aki mindenkit lenyűgözött azzal, hogy 44 éves kora ellenére úgy néz ki, mintha épp a harmincat töltötte volna be.

Már az Oxford Streeten elkezdődik a csoda, a gyönyörű és hatalmas kirakatokkal. A nagy múlttal rendelkező fehérneműcég ugyanis egy mesebeli "csipkeerdőbe" invitálja a vásárlókat. Az egyik kirakatuk ablakán az alsó sarokban, okostelefonnal leolvasható kóddal rögtön letöltődött a telefonunkra a kampányfilm. Nézd meg a hívogató, titokzatos videót!

A technológiai szenzációknak azonban itt még nem volt vége, hiszen a harmadik emeleten várt ránk egy hatalmas Triumph üzlet, ahol virtuálisan fel lehet próbálni a fehérneműket. Hogyan? A Fantasy Mirror névre keresztelt csoda elé kell állni, ki kell választani a nekünk tetsző fazont az érintőképernyő segítségével és egy pillanat alatt láthatjuk a saját sziluettünket és rajta a fehérneműt. Ebbe beleszerettünk, hiszen így kevesebb darabot kell valójában felpróbálni, sőt, van aki már így is el tudja dönteni, mi az, ami jól áll neki.

Helena egyébként már a rengeteg fotós kamerájának kereszttüzében is nagyon kedves volt, de még hátra volt az esti randink. A Soho Barban vacsoráztunk együtt nagyon szűk körben, és itt alkalmunk volt hosszabban szót váltani. Elárulta, hogy a szuper, madármintás pólóját 15 dollárért rendelte az Asosról, hogy a kisfia imádja a hüllőket ,és kettő is van neki (ezt az Iphone-ján lévő képekkel illusztrálta is), no és sokat beszélt önmagáról, és a kollekcióról is. Az ügynökétől, Gavin Mayall-tól pedig megtudtuk, hogy nem szereti az internetet, és hogy szinte az összes, róla található információ, beleértve a wikipedia bejegyzést, hamis. Igyekeznek meggyőzni a topmodellt, hogy legyen egy saját website-ja, több-kevesebb sikerrel, hiszen eddig még nem adta be a derekát. A többi titkot és a nektek írt üzenetét majd a GLAMOUR magazinban olvashatjátok.

Kattintsatok a képre, és nézzétek meg a különleges kollekció prezentációjának képeit.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője