A Dior saját újságot készített

2012. szeptember 6.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Dior hamarosan megjelenteti első saját, 110 oldalas magazinját, melyet Fabien Baron francia magazinszerkesztő, egyben az Interview magazin főszerkesztője tervezett.

Fabien dolgozott már a Harper`s Bazaarnak, valamint az olasz és francia Vogue-nak - utóbbinál Carine Roitfeld mellett -, és 1990 óta vezeti saját cégét, a Baron & Baront. "Ez nem egy katalógus, ez annál sokkal frissebb és modernebb" - nyilatkozta Sidney Toledano, a divatház ügyvezető igazgatója - "kifejezi, hogyan látjuk magunkat mostanában, és tökéletesen átadja a cég jelenlegi hangulatát."

A magazin címlaplánya, Marion Cotillard, a ház 50-es évekbeli vintázs darabjait viseli a címlapon, melynek alján fehér betűk hirdetik a Dior mostani célját, egy új irány, egy újfajta út megtalálását.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Napi horoszkóp: Az Ikrek új munkát kaphat, a Bika lehetőséghez jut december 7-én

Napi horoszkóp: Az Ikrek új munkát kaphat, a Bika lehetőséghez jut december 7-én

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)