A Dior saját újságot készített

2012. szeptember 6.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Dior hamarosan megjelenteti első saját, 110 oldalas magazinját, melyet Fabien Baron francia magazinszerkesztő, egyben az Interview magazin főszerkesztője tervezett.

Fabien dolgozott már a Harper`s Bazaarnak, valamint az olasz és francia Vogue-nak - utóbbinál Carine Roitfeld mellett -, és 1990 óta vezeti saját cégét, a Baron & Baront. "Ez nem egy katalógus, ez annál sokkal frissebb és modernebb" - nyilatkozta Sidney Toledano, a divatház ügyvezető igazgatója - "kifejezi, hogyan látjuk magunkat mostanában, és tökéletesen átadja a cég jelenlegi hangulatát."

A magazin címlaplánya, Marion Cotillard, a ház 50-es évekbeli vintázs darabjait viseli a címlapon, melynek alján fehér betűk hirdetik a Dior mostani célját, egy új irány, egy újfajta út megtalálását.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A férfi téli kabátok és dzsekik legfőbb útmutatója (x)

A férfi téli kabátok és dzsekik legfőbb útmutatója (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)