A kukkolás jutalma

2011.január.14.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Szexuálisan mindig túlfűtött, ugyanakkor meghökkentően ötletes kampányaikkal mindig üde színfoltot jelentenek a fehérneműcégek között, hát még a termékeikkel! Az Agent Provocateur vadul szexi, és csábosan erotikus fehérneműinek hatalmas rajongótábora van, ami nem is csoda. A nemrég elhunyt Malcolm McLaren és Vivienne Westwood gyerekének, Joshep Ferdinand Corrénak cége abszolút úttörőnek számít, hiszen merészen visszacsempészték a hétköznapi fehérnemű viselésbe a régmúlt alsóneműit, és mellette az olyan fazonokat is, amelyeket korábban csak a szexshoppokból lopva szereztek be a nők.

Nos, a cég legújabb kampányában felmenti a kukkolókat, sőt a reklámfilmben, és a kamányfotókon szereplő Joséphine de La Baume, még egy puszit is dob a filmecske végén a leselkedőnek. Egyébként érdekes a kampánylány is, hiszen Joséphine-t a francia színjátszás egyik legnagyobb reménységének tartják, aki igazán sokoldalú tehetség, hiszen dj-ként és zenészként is ismert. A 27 éves de La Baume remek kapcsolatot ápol a divatvilág számos befolyásos tervezőjével, és igazi divatikonnak számít, nemcsak Franciaországban, de Amerikában is. Az Agent Provocatuer, akik mindig is imádták az alternatív szépségeket tökéletesen választottak most is.

Téged felháborítanak az ilyen provokatív reklámok?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Meghan Markle kezében van a királyi család sorsa - egyetlen döntésén múlik minden

Meghan Markle kezében van a királyi család sorsa - egyetlen döntésén múlik minden

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője