A kukkolás jutalma

2011.január.14.

Szexuálisan mindig túlfűtött, ugyanakkor meghökkentően ötletes kampányaikkal mindig üde színfoltot jelentenek a fehérneműcégek között, hát még a termékeikkel! Az Agent Provocateur vadul szexi, és csábosan erotikus fehérneműinek hatalmas rajongótábora van, ami nem is csoda. A nemrég elhunyt Malcolm McLaren és Vivienne Westwood gyerekének, Joshep Ferdinand Corrénak cége abszolút úttörőnek számít, hiszen merészen visszacsempészték a hétköznapi fehérnemű viselésbe a régmúlt alsóneműit, és mellette az olyan fazonokat is, amelyeket korábban csak a szexshoppokból lopva szereztek be a nők.

Nos, a cég legújabb kampányában felmenti a kukkolókat, sőt a reklámfilmben, és a kamányfotókon szereplő Joséphine de La Baume, még egy puszit is dob a filmecske végén a leselkedőnek. Egyébként érdekes a kampánylány is, hiszen Joséphine-t a francia színjátszás egyik legnagyobb reménységének tartják, aki igazán sokoldalú tehetség, hiszen dj-ként és zenészként is ismert. A 27 éves de La Baume remek kapcsolatot ápol a divatvilág számos befolyásos tervezőjével, és igazi divatikonnak számít, nemcsak Franciaországban, de Amerikában is. Az Agent Provocatuer, akik mindig is imádták az alternatív szépségeket tökéletesen választottak most is.

Téged felháborítanak az ilyen provokatív reklámok?

Ez is érdekelhet

10 dolog, amivel már nem foglalkozol, ha betöltöd a 30-at

10 dolog, amivel már nem foglalkozol, ha betöltöd a 30-at

Monitor

20 sztár, akikről el is felejtetted, hogy szerepelnek a Jóbarátokban

20 sztár, akikről el is felejtetted, hogy szerepelnek a Jóbarátokban

Szépséghírek

Így néz ki Jennifer Lopez smink nélkül: bemutatta a reggeli bőrápolási rutinját

Így néz ki Jennifer Lopez smink nélkül: bemutatta a reggeli bőrápolási rutinját