A legvagányabb minimalista ékszereket ennél a magyar márkánál találod

Azt gondolom kevés márka mondhatja el magáról, hogy a rendelést maguk a tulajdonosok kézbesítik a vásárló számára. Én is kellemesen meglepődtem, amikor - a már izgatottan várt - darabokat két hihetetlenül szimpatikus fiatal, Bianka és Dani kézbesítették. A ház előtt találkoztunk, szigorúan betartva a két méteres távolságot, Bianka pedig kedvesen mosolyogva átnyújtotta a gyönyörűen becsomagolt ékszereket. Láttam az arcukon, hogy mindketten nagyon izgatottak, és ugyanannyira örülnek, mint én. Ekkor tudtam meg, hogy Budapesten belül szinte mindig ők maguk kézbesítenek, hogy kicsit megismerjék a vásárlójukat, és lássák az örömöt az arcukon, amikor meglátják a rendelésüket. Stílusosan fekete ajándéktáskában, letisztult dobozban kaptam meg az ékszereket. Ismered azt az érzést, amikor annyira szép a csomagolás, hogy nem mered kibontani? Na, pontosan ezt éreztem. Nagyon jó volt találkozni ilyen lelkes, közvetlen emberekkel, akik még csak nemrég vágtak bele saját vállalkozásukba, sőt a járvány keresztül is húzta a számításaikat, de ennek ellenére is szívvel-lélekkel építik a márkájukat.

Természetesen az ékszereket is imádom, és már akkor láttam, hogy valóban nagyon jó minőségű darabokról van szó, amikor a kicsomagolás után kivettem őket a dobozból. De, ha bármi probléma lenne velük - ahogy Bianka fogalmazott - örigarit (örök garanciát) vállalnak az összesre!

Mesélnétek kicsit arról, hogyan jött a MARSCHA ötlete?

Dani: Mindketten vállalkozó szelleműek vagyunk és régóta szerettünk volna saját, közös vállalkozást indítani. Bianka ékszerek iránti szeretetét ötvöztük azzal, hogy úgy láttuk, lenne igény minimalista stílusú ékszerekre. Ekkor született meg a MARSCHA ötlete.

Különleges a név, mit jelent számotokra?
Bianka: MARSCHA, mint márkanév a vezetékneveink összeolvadásából született: Márkus & Schádi.

Mondhatni, hogy ez egy családi vállalkozás?
Dani: Teljes mértékben. Ketten vagyunk tulajdonosok és jelenleg minden munkafolyamatot mi ketten látunk el. A kezdő vállalkozók szokásos kihívásaival nézünk szembe nap mint nap: mi magunk találjuk ki a marketing stratégiát, tervezzük és kezeljük a pénzügyeket, valamint dolgozunk az értékesítés folyamatán. De ez így van jól. Szeretjük a kihívásokat. Reméljük, idővel tudunk bővülni, és akkor másokat is bevehetünk a mi kis csapatunkba.

Miért éppen ékszerek?

Bianka: Tinikorom óta nagyon szeretem a különböző ruházati kiegészítőket, főleg az ékszereket.
Dani: A divat világa engem is régóta érdekel, és sok ötletelés után végül a közös keresztmetszet az ékszerek voltak. Ezzel tudunk mindketten azonosulni.

Hogyan jött a minimalista vonal ötlete?
Ez áll mindkettőnkhöz a legközelebb. Szeretjük a letisztult, egyszerű, modern formavilágot. Fontos volt számunkra, hogy olyan stílusú ékszereket tervezzünk, amelyekkel leginkább ki tudjuk fejezni saját ízlésvilágunkat.

Honnan merítetek inspirációt?
Rendszeresen eljárunk nemzetközi ékszerkiállításokra, ahol nyomonkövetjük a legújabb trendeket. Emellett szeretünk klasszikus formákat is új, modern design-ba önteni.

Hogyan jellemeznétek a márkát? Ha esetleg még valaki soha nem találkozott vele?
Egyelőre a legtöbben még valószínűleg nem ismerik márkánkat, de azon dolgozunk, hogy minél több emberhez elérjünk. Márkánk legfőbb jellemzője a már említett minimalista design. Ékszereinket így írnánk le: letisztultak, finomak, elegánsak. Tudatosan kerüljük a színes, nagy köves, feltűnő darabokat. A MARSCHA ékszerekre abszolút igaz, hogy a kevesebb, néha több. Visszafogottságuknak köszönhetően nagyszerűen lehet őket egymással kombinálni: akár 3-4 gyűrű is szuperül mutat együtt. Az összes ékszerünk 925 sterling ezüst és 14 karátos sárga & rosé arany bevonatú. Nem csak a különböző formákat, a színeket is bátran lehet egymással variálni. Nagy hangsúlyt fektetünk még a csomagolásra is, hiszen szeretnénk, ha minden vásárlónk egy kellemes ajándék élményben részesülne!

Hol találhatjuk meg az ékszereiteket?
Tavaly decemberben béreltünk ki egy helyiséget a budapesti bulinegyedben, a Gozsdu udvar melletti Holló utcában (1075 Budapest, Holló utca 3-9/B). A márciusi nyitás után néhány nappal azonban a vírus miatt mi is átmenetileg bezártuk az üzletünket. Jelenleg a www.marscha.hu webáruházunkban lehet velünk "találkozni". De jelen vagyunk a különböző hazai designer vásárokon is.

Hogyan érintett titeket vállalkozóként a járvány?

Természetesen minket is nagyon rosszul. Márciusban csak néhány napra tudtuk megnyitni új üzletünket, és elmaradt az összes betervezett budapesti, valamint bécsi vásár is.

Vannak valamilyen stratégiai terveitek a válság átvészelésére?
Véleményünk szerint minden válság, egyben lehetőség is. Ezért a bolt bezárása után áprilisban nagyobb hangsúlyt fektettünk a webáruházunk népszerűsítésére. Egyszóval, igyekszünk mindig optimistán gondolni a jövőre. Továbbá próbálunk egyre aktívabbak lenni a közösségi csatornákon.

Hogyan tervezitek a jövőt, ha visszaáll minden a régi kerékvágásba?
Szeretnénk minél hamarabb újra megnyitni Holló utcai üzletünket, és folyamatosan dolgozunk webáruházunk fejlesztésén. Továbbá tervezzük, hogy új kollekcióval is jelentkezünk. Jövőbeni terveink között szerepel még a nagyker lehetőségének kialakítása egy viszonteladói hálózaton keresztül. A célunk, hogy egyre több elégedett MARSCHA vásárlót köszönthessünk.

Ha kedvet kaptál a vásárláshoz, látogass el a MARSCHA webshopjába!

Ez is érdekelhet

Earthshot-díj: Vilmos herceg tervei a klímaváltozás ellen

Earthshot-díj: Vilmos herceg tervei a klímaváltozás ellen

G-Test

Az apácák körében tényleg gyakoribb a mellrák?

Az apácák körében tényleg gyakoribb a mellrák?

GLAMOUR-napok reloaded 2021

A GLAMOUR-napok applikációban már elérheted a GLAMOUR-napok Reloaded kuponokat!

A GLAMOUR-napok applikációban már elérheted a GLAMOUR-napok Reloaded kuponokat!