Bátor? Felháborító? Női ruhákba öltöztette 11 éves kisfiát

2015. szeptember 2.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az új szezonban már találkoztunk néhány meglehetősen furcsa divatkampánnyal. A legérthetetlenebb, legkevésbé sikerült hirdetésekből össze is gyűjtöttünk egy jó adagot, de még mindig érkeznek újabb szokatlan reklámok.

Most például az Acne Studios jelentkezett egy igencsak megosztó kampánnyal, amit egyesek éppen a bátorsága miatt dicsérnek. A márka reklámfotóin egy kisfiú szerepel magas sarkú cipőben, női ruhadarabokban. A meghökkentő képek ráadásul nem is akárkiről készültek. Az Acne Studios kreatív igazgatója, Jonny Johansson saját 11 éves kisfiát, Frasse-t kérte fel, hogy szerepeljen a kampányban.

Miközben a kritikusok szerint nem szerencsés, ilyen kisgyerekeket összezavarni női ruhákkal, addig a kreatív szakember éppen az ellenkező véleményen van. Johansson kifejtette, hogy őt nagyon inspirálja, hogy a fia generációját már sokkal kevésbé tudják befolyásolni a megmerevedett társadalmi elvárások, és nem érdekli őket, ha valami hagyományosan nőies, vagy fiús szabású, hanem csak arra figyelnek, hogy valami jól néz-e ki, vagy sem.

Nos, kíváncsiak vagyunk neked hogy tetszik a márka formabontó kampánya!

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Szorongóként is van esélyed a boldog karácsonyra, tippjeinkkel könnyebb lesz az ünnep

glamour plusz ikon Szorongóként is van esélyed a boldog karácsonyra, tippjeinkkel könnyebb lesz az ünnep

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)