„Senki sem tökéletes, mégis pont a különbözőségeink tesznek minket gyönyörűvé és megismételhetetlenné” - Interjú Bolla Vikivel

2021.június.21.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A hazai márkák között egy igazi feltörekvő a VIKTORIABOLLA, melyet Bolla Viki alapított három évvel ezelőtt és azóta a márka rengeteget fejlődött és növekedett. Június elején jelent meg a legújabb kollekció, mely direkt erre a nyári időszakra készült, tele nyári darabokkal. Többek között erről és magáról a márkáról beszélgettünk.

„Senki sem tökéletes, mégis pont a különbözőségeink tesznek minket gyönyörűvé és megismételhetetlenné” - Interjú Bolla Vikivel
Fotó: viktoriabolla.com

Hogyan jött a VIKTORIABOLLA ötlete? Mi ösztönzött abban, hogy megalapítsd a saját márkádat?

Már az óvodában is nagyon foglalkoztatott az öltözködés és hatalmas vágyam volt, hogy egyszer saját ruhákat tervezhessek. A húszas éveim elején elkezdtem blogolni, aminek köszönhetően folyamatosan kutattam a stílusok, márkák és divatirányzatok között. Rengeteget kísérleteztem, sokszor ruhákat átalakítottam a saját ízlésem szerint és mindig ott motoszkált a fejemben egy gondolat, hogy bárcsak lehetne egy saját divatmárkám. 2018 elején derült ki egy régi barátnőmről, hogy családilag szabászattal és ruhakészítéssel foglalkoznak és egy kávézás alkalmával felvetettük az ötletet, hogy mi lenne, ha?! 2018 novemberében megjelent az első kollekcióm, amiben még csak pulcsik és pólók voltak többségében és elhinni se mertem, hogy emberek esetleg tényleg hordani fogják a ruhákat, amiket én találtam ki. A fő motivációm a márka megalapítására az volt, hogy olyan ruhadarabokat készítsek, amik mind anyagminőségben, mind modellezésben és varrásban prémium minőséget képviselnek, de árban opciót adjanak arra, hogy fast fashion márkák helyett, designer darabokat vásárolhasson bárki.

„Alapdarabok egy kis csavarral a mindennapi modern hercegnőknek.” Ez a márkád mottója. Mi inspirált arra, hogy ebbe az irányba kezdj el tervezni?

A hétköznapi modern hercegnő kifejezés lehet első hallásra nagyon habos-babosnak hangzik, de szerencsére a ruhákat és a VB lányokat látva abszolút átmegy a szlogen valódi mondandója: mindannyian tündérmeséken nőttünk fel, alapvetően hiszünk az élet szépségében és most felnőtt korunkban igyekszünk megküzdeni a modern élet kihívásaival, mindezt úgy, hogy közben olyan ruhákat hordunk, ami azon túl, hogy jól néz ki, erőt és magabiztosságot ad nekünk.

Fotó: viktoriabolla.com

A közösségi oldalaidon nagy hangsúlyt fektetsz az önbizalomra és a mentális jólétre. Miért tartod fontosnak, hogy erről kommunikálj, valamint a márka milyen szerepet játszik ennek a megvalósításában?

A mai világban mindenhonnan a hideg tökéletesség ömlik ránk, így lehetetlen elvárásokat állítunk magunk elé. Ebbe a hibába még én is sokszor beleesek, pedig pontosan látom, hogy egy-egy természetesnek tűnő, de valójában beállított kép mögött mennyi munka van. Pontosan ezért fontosnak tartom, hogy felhívjam az emberek figyelmét arra, hogy senki sem tökéletes, mégis pont a különbözőségeink tesznek minket gyönyörűvé és megismételhetetlenné. Én nem egy webshopot szerettem volna megalkotni, amin tucat ruhákat lehet vásárolni, hanem egy olyan márkát, ami segít az embereknek jobban és különlegesnek érezni magukat a bőrükben. A ruhákat is például pont emiatt nem hivatásos modelleken fotózzuk be, hanem minden ruhát valódi hús-vér nőkön mutatunk be és róluk is lesznek elnevezve.

Inspiráló nők és VIKTORIABOLLA nagykövetek. Erről mesélnél egy kicsit? Mi alapján választod ki ezeket a nőket?

Az egész márkám alapja a női energia, a közösséghez való tartozás érzése és a kreativitás, az egyediség éltetése. Ezért időről-időre szeretek felkérni vagy bemutatni számomra olyan inspiráló nőket, akik a nevüket adják egy általam vagy közösen tervezett ruhadarabhoz, melyen keresztül az ő történetüket is szélesebb körben tudjuk megismertetni. Mindig olyan embereket szoktam ilyenkor megkeresni, akiknek a gondolkodásmódja, a stílusa, az élethez való hozzáállása és a története inspirálóan hat rám. Soha nem a követőszámot vagy a PR értéket nézem ilyenkor. A nagykövetek pedig olyan hétköznapi lányok/nők, akik a márka oldalán jelentkezhetnek, hogy kipróbálják, milyen is egy márkát képviselni. Az ő jelentkezésükben feltétel, hogy rendelkezniük kell már legalább egy ruhadarabbal tőlem, ugyanis azt szeretném, ha olyan ember képviselné a márkámat, aki igazán autentikus. Valamint náluk is mindig azt nézem, hogy milyen személyiségük, történetük és karakterük van, valamint mivel ők a ruhákról fényképeket is készítenek, sokat számít a vizuális látásmódjuk is.

Fotó: viktoriabolla.com

Június 1-én jött ki a legújabb kollekciód. Tudnál mesélni arról, hogy mi motiválta ennek a kollekciónak az elkészítését?

Az új kollekció megjelenésére a fő motivációm az volt, hogy reménykedtem benne, hogy az idei nyár már egy sokkal szabadabb, normálisabb életet hoz magával, mint amiben az elmúlt évben mindannyian éltünk és szerettem volna erre az időszakra előrukkolni egy olyan kollekcióval, ami igazán különleges darabokat sorakoztat fel. Csupa olyan ruhadarabbal, ami telis-tele van a játékos nyári szabadság érzésével és egy nagy adag romantikával. Pontosan ezekre az érzésekre éhezik szerintem már mindenki és remélem az idei nyáron meg is kapjuk!

Mit ajánlanál azoknak, akik félnek belevágni az álmaik megvalósításába?

Azt, hogy ne halogassanak! Sose lesz megfelelő alkalom vagy könnyű pillanat, hogy belevágjanak.. és ha nem próbálják meg, sose derül ki, hogy akár sikerülhetett is volna!

Szöveg: Horváth Nikolett

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Napi horoszkóp: A Bak ne változzon a párja miatt, a Nyilast átverik - április 25.

Napi horoszkóp: A Bak ne változzon a párja miatt, a Nyilast átverik - április 25.

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője