Csak a halálfej takar - a szezon legprovokatívabb hirdetése!

2011. július 19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Philipp Plein alaposan kitesz magáért mostanában.

A fiatal német márka legújabb dobása a Facebook-bolt nyitása, a forradalmi ötlettel az 1978-as születésű tervező divatháza újra bekerült a köztudatba. Igaz, a márka eddig sem küszködött az ismeretlenséggel, hiszen már 2007 a legjobb márkának választotta a GQ magazin.

A Facebook-üzlet után a 2011-12-es őszi-téli kampányukkal tovább feszegetik a divatrajongók ingerküszöbét. Egyelőre, úgy tűnik, hogy a szezon legprovokatívabb hirdetését sikerült létrehozniuk. A Philipp Plein mindig is szexi, glamúros és vagány márkaként azonosította magát, ehhez mérten most egy valóban nagyon forró hangulatú reklámkampánnyal álltak elő.

A Dylan Don által készített képeken igencsak látványosra sikerültek, más sem kellett hozzá, mint két egészen dögös modell, az új kollekció szőrme és bőr darabjai, és néhány picit kétértelmű beállítás.

pp-02-ok-d0000DCC61ab92ab977ee.jpg
pp-03-ok-d0000DCC72f9ee68f9a11.jpg
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Rendszerezés, rendrakás, rutinok: Augusztusban érkeznek a nagybetűs „R” energiák

glamour plusz ikon Rendszerezés, rendrakás, rutinok: Augusztusban érkeznek a nagybetűs „R” energiák

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Gelencsér Tímea saját történetét osztja meg a Pandora ékszereivel (x)

Gelencsér Tímea saját történetét osztja meg a Pandora ékszereivel (x)

Eleged van a szőrtelenítésből? Itt a megoldás, amit imádni fogsz! (x)

Eleged van a szőrtelenítésből? Itt a megoldás, amit imádni fogsz! (x)

Felkészültél arra, ha a mesterséges intelligencia szlengben válaszol? Derítsd ki! (x)

Felkészültél arra, ha a mesterséges intelligencia szlengben válaszol? Derítsd ki! (x)

Az internet nem játék, légy felelős szülő az online térben is! (x)

Az internet nem játék, légy felelős szülő az online térben is! (x)