Csak a halálfej takar - a szezon legprovokatívabb hirdetése!

2011.július.19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Philipp Plein alaposan kitesz magáért mostanában.

A fiatal német márka legújabb dobása a Facebook-bolt nyitása, a forradalmi ötlettel az 1978-as születésű tervező divatháza újra bekerült a köztudatba. Igaz, a márka eddig sem küszködött az ismeretlenséggel, hiszen már 2007 a legjobb márkának választotta a GQ magazin.

A Facebook-üzlet után a 2011-12-es őszi-téli kampányukkal tovább feszegetik a divatrajongók ingerküszöbét. Egyelőre, úgy tűnik, hogy a szezon legprovokatívabb hirdetését sikerült létrehozniuk. A Philipp Plein mindig is szexi, glamúros és vagány márkaként azonosította magát, ehhez mérten most egy valóban nagyon forró hangulatú reklámkampánnyal álltak elő.

A Dylan Don által készített képeken igencsak látványosra sikerültek, más sem kellett hozzá, mint két egészen dögös modell, az új kollekció szőrme és bőr darabjai, és néhány picit kétértelmű beállítás.

pp-02-ok-d0000DCC61ab92ab977ee.jpg
pp-03-ok-d0000DCC72f9ee68f9a11.jpg
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

7 dolog, amiben az introvertáltak sokkal jobbak, mint az extrovertáltak

7 dolog, amiben az introvertáltak sokkal jobbak, mint az extrovertáltak

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője