Csak a halálfej takar - a szezon legprovokatívabb hirdetése!

2011.július.19.

A Philipp Plein alaposan kitesz magáért mostanában.

A fiatal német márka legújabb dobása a Facebook-bolt nyitása, a forradalmi ötlettel az 1978-as születésű tervező divatháza újra bekerült a köztudatba. Igaz, a márka eddig sem küszködött az ismeretlenséggel, hiszen már 2007 a legjobb márkának választotta a GQ magazin.

A Facebook-üzlet után a 2011-12-es őszi-téli kampányukkal tovább feszegetik a divatrajongók ingerküszöbét. Egyelőre, úgy tűnik, hogy a szezon legprovokatívabb hirdetését sikerült létrehozniuk. A Philipp Plein mindig is szexi, glamúros és vagány márkaként azonosította magát, ehhez mérten most egy valóban nagyon forró hangulatú reklámkampánnyal álltak elő.

A Dylan Don által készített képeken igencsak látványosra sikerültek, más sem kellett hozzá, mint két egészen dögös modell, az új kollekció szőrme és bőr darabjai, és néhány picit kétértelmű beállítás.

pp-02-ok-d0000DCC61ab92ab977ee.jpg
pp-03-ok-d0000DCC72f9ee68f9a11.jpg

Ez is érdekelhet

Kulcsár Edina elmondta, hogyan NEM lett volna esélye nála G.w.M-nek

Kulcsár Edina elmondta, hogyan NEM lett volna esélye nála G.w.M-nek

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Monitor

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

PR

Mit tehetünk nőként az egészséges szexualitásért? Ez a 3 tipp sok kellemetlenségtől megkímélhet (x)

Mit tehetünk nőként az egészséges szexualitásért? Ez a 3 tipp sok kellemetlenségtől megkímélhet (x)

PR

Megdöbbentő: Ilyen következményekkel is járhat egy drasztikus fogyókúra (x)

Megdöbbentő: Ilyen következményekkel is járhat egy drasztikus fogyókúra (x)

PR

Mi jelzi, ha túl sokat stresszelünk? Így üzen a lélek és a test (x)

Mi jelzi, ha túl sokat stresszelünk? Így üzen a lélek és a test (x)

PR

Akár a nyaradat is tönkreteheti ez a hiánytünet! (x)

Akár a nyaradat is tönkreteheti ez a hiánytünet! (x)