Dior táskát a WeChatről?

2016.augusztus.10.

Egyre nagyobb a nyomás a luxusmárkákon: a zárt világot jelentő, csillogó üzleteikből elő kell bújniuk ahhoz, hogy elérjék azokat, akik vásárlásaikat jobban szeretik online intézni, és készek tetemes összegeket áldozni egy-egy új kiegészítőre.

Nos, a Dior most tett egy nagy lépést ennek érdekében, ehhez pedig a WeChat alkalmazást és Kínát választotta! Az országban hatalmas a kereslet a márka iránt, közben folyamatosan növekszik azok száma is, akik szívesen vásárolnak luxustermékeket online.

A legfelkapottabb kommunikációs appjuk a WeChat (ami lényegében a Viberhez, vagy a Google Massengerhez hasonló kommunikációs alkalmazás) így mindezeket összekötve tulajdonképpen kézenfekvő volt a Dior mostani fejlesztése. Más márkák is bevezetik online sales platformjukat a We Chat-en, például a Cartier, a Montblanc, valamint a Longchamp…

Ez is érdekelhet

Minden, amit tudnod kell, mielőtt fülpiercinget lövetsz

Minden, amit tudnod kell, mielőtt fülpiercinget lövetsz

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Monitor

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

PR

Minden, amit a Kardashian-nővérek vállalkozásairól mindig is tudni akartál (x)

Minden, amit a Kardashian-nővérek vállalkozásairól mindig is tudni akartál (x)

PR

Hüvelyszárazság szülés után. Mit tehetünk ellene? (x)

Hüvelyszárazság szülés után. Mit tehetünk ellene? (x)

PR

Lehet, hogy ezért utasítja el a közeledésünket a párunk (x)

Lehet, hogy ezért utasítja el a közeledésünket a párunk (x)

PR

Ilyen következményekkel járhat egy drasztikus fogyókúra (x)

Ilyen következményekkel járhat egy drasztikus fogyókúra (x)