Dior táskát a WeChatről?

2016. augusztus 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Egyre nagyobb a nyomás a luxusmárkákon: a zárt világot jelentő, csillogó üzleteikből elő kell bújniuk ahhoz, hogy elérjék azokat, akik vásárlásaikat jobban szeretik online intézni, és készek tetemes összegeket áldozni egy-egy új kiegészítőre.

Nos, a Dior most tett egy nagy lépést ennek érdekében, ehhez pedig a WeChat alkalmazást és Kínát választotta! Az országban hatalmas a kereslet a márka iránt, közben folyamatosan növekszik azok száma is, akik szívesen vásárolnak luxustermékeket online.

A legfelkapottabb kommunikációs appjuk a WeChat (ami lényegében a Viberhez, vagy a Google Massengerhez hasonló kommunikációs alkalmazás) így mindezeket összekötve tulajdonképpen kézenfekvő volt a Dior mostani fejlesztése. Más márkák is bevezetik online sales platformjukat a We Chat-en, például a Cartier, a Montblanc, valamint a Longchamp…

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Katalin hercegné húga meztelenruhában tűnt fel a Forma-1-en, Pippa Middleton csak úgy ragyogott

Katalin hercegné húga meztelenruhában tűnt fel a Forma-1-en, Pippa Middleton csak úgy ragyogott

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)