Dior táskát a WeChatről?

2016. augusztus 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Egyre nagyobb a nyomás a luxusmárkákon: a zárt világot jelentő, csillogó üzleteikből elő kell bújniuk ahhoz, hogy elérjék azokat, akik vásárlásaikat jobban szeretik online intézni, és készek tetemes összegeket áldozni egy-egy új kiegészítőre.

Nos, a Dior most tett egy nagy lépést ennek érdekében, ehhez pedig a WeChat alkalmazást és Kínát választotta! Az országban hatalmas a kereslet a márka iránt, közben folyamatosan növekszik azok száma is, akik szívesen vásárolnak luxustermékeket online.

A legfelkapottabb kommunikációs appjuk a WeChat (ami lényegében a Viberhez, vagy a Google Massengerhez hasonló kommunikációs alkalmazás) így mindezeket összekötve tulajdonképpen kézenfekvő volt a Dior mostani fejlesztése. Más márkák is bevezetik online sales platformjukat a We Chat-en, például a Cartier, a Montblanc, valamint a Longchamp…

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Van kiút az önmarcangoló gondolatok örvényéből, mutatjuk, hogyan alakítsd át őket

glamour plusz ikon Van kiút az önmarcangoló gondolatok örvényéből, mutatjuk, hogyan alakítsd át őket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Pár hasznos tipp, hogy a cikluszavar ne okozzon többé problémát (x)

Pár hasznos tipp, hogy a cikluszavar ne okozzon többé problémát (x)

Téged is megterhelnek a ciklus előtti napok?  - Mutatjuk, hogyan tehetsz ellene!  (x)

Téged is megterhelnek a ciklus előtti napok? - Mutatjuk, hogyan tehetsz ellene! (x)

Te tudod, mi az a PMS? - Ezek a legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell róla (x)

Te tudod, mi az a PMS? - Ezek a legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell róla (x)

Íme 6 hazugság, amit a sorozatok elhitetnek velünk a szerelemről (x)

Íme 6 hazugság, amit a sorozatok elhitetnek velünk a szerelemről (x)