Divatmarketing kurzus indul

2015.október.24.

A Lucia Divatakadémia ősszel egy új, specializációs kurzust indít olyan témakörben, amelyet önálló képzési formában itthon még eddig nem volt lehetőségük tanulni az érdeklődőknek. November 5-én kezdődik a két modulra osztott Divatmarketing kurzus, mely során a hallgató betekintést nyerhet abba, hogyan épül fel a hatékony marketingstratégia a divatvállalkozások esetében. A képzés az alapoktól kezdve, a célcsoport elemzésen és a szegmentáción át kiterjed egészen a brandépítésig, mindezt a divatiparra specializálva. Itthon a divatmarketing menedzseri pozíciók sok márkánál betöltésre várnak, ugyanis nagy a hiány a divatiparra szakosodott közgazdászokból.

Tévedés azt hinni, hogy a divat iránt érdeklődők vagy a kereskedelemi és marketing diplomával rendelkező szakemberek feltétlenül sikeresen és hatékonyan tudnának képviselni egy divatmárkát is. Az iparági specifikumokat ismerni kell ahhoz, hogy hatékonyan és eredményesen tudjuk használni a marketingeszközöket.

Mi a különbség a marketing és a divatmarketing között?
Mit jelent az identitás prizma és a persona moodboard?
Hogyan alakul a symbol intensive és a design based márkák jövője?

A fenti kérdésekre biztosan választ kapnak a hallgatók, de a kurzus részletes tematikája kiterjed többek közt a divatmarketing alapokra, a fogyasztó és a célcsoport elemzési technikákra, illetve a divattermék árazási és disztribúciós stratégiákra is. A második modul során a tematika tovább halad a divatiparra specializált marketing mix folyamatán, azaz a haladó kurzuson a résztvevők megismerhetik a divatmarketing-kommunikáció és eladásösztönzés legmodernebb eszközeit, valamint a márkaépítés és stratégia tervezés rejtelmeibe is betekintést nyernek.

A kurzus két oktatója Galamb Eszter, a Gas és a Triumph egykori és a Marks &Spencer Hungary jelenlegi marketing igazgatója, valamint Sümeghy Claudia, a Luan by Lucia Divatház brandmanagere és az akadémia állandó előadója, így a hallgatók a multinacionális divatvállalatok és a hazai divatvállalkozások oldaláról is megismerik a divatmarketinget.

A Divatmarketing képzés moduljai november 5-től február közepéig tartanak majd, csütörtök esténként 18:00-tól 20:00-ig.

A Lucia Divatakadémia olyan érdeklődők jelentkezését várja, akik kereskedelem és marketinget, vagy kommunikációt tanulnak, és szívesen specializálódnának a divat területére, illetve a jövőben szívesen vennének részt egy divatmárka menedzsmentjében. Továbbá olyan designerek érdeklődését is szeretnék ezzel a képzéssel felkelteni, akik saját márkájuk marketingkommunikációját szeretnék hatékonyabban végezni és sikeresebbé tenni.

További információ az alábbi linkeken érhető el, vagy érdeklődni lehet az academy@luanbylucia.com email címen és a +36 20 957 1457–es telefonszámon.

Ez is érdekelhet

Sosem cserélném le a párom egy vibrátorra, de attól még imádom

Sosem cserélném le a párom egy vibrátorra, de attól még imádom

Monitor

20 sztár, akikről el is felejtetted, hogy szerepelnek a Jóbarátokban

20 sztár, akikről el is felejtetted, hogy szerepelnek a Jóbarátokban

Szépséghírek

Így néz ki Jennifer Lopez smink nélkül: bemutatta a reggeli bőrápolási rutinját

Így néz ki Jennifer Lopez smink nélkül: bemutatta a reggeli bőrápolási rutinját