25 millió látogató előtt mutatkozhatnak be a magyar divat- és designtervezők a Dubaji Világkiállításon

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Dubaji Világkiállítás keretében a Magyar Divat & Design Ügynökség egy olyan hét megvalósítását tűzte ki célul, amely a kreativitást ünnepli, az innovációt ösztönzi, továbbá bemutatja a magyar divat- és designipar legkiválóbb alkotóit. A megjelenésnek köszönhetően az európai piac után a Közel-Keleten is felfedezhetik hazánk tervezőinek kreativitását és egyediségét, valamint kiváló alkalom, hogy a világkiállításra érkező 25 millió látogató megismerje országunk múltját, hagyományait, természeti kincseit és nemzeti kultúráját.

25 millió látogató előtt mutatkozhatnak be a magyar divat- és designtervezők a Dubaji Világkiállításon
Fotó: HFDA / The Sparkle Content
HIRDETÉS

Magyarország számos programmal és eseménnyel csatlakozik a 2021. október 1. és 2022. március 31. között megvalósuló Dubaji Világkiállításhoz. Az Expo 2020 által megvalósított programok között kapnak helyet az Ügynökség divat- és designeseményei, melyeken a hazai divatipart és annak kiemelkedő tehetségeit ismerhetik meg a világ minden tájáról érkező látogatók. A Magyar Pavilona hagyományokat és a modernitást ötvözi, így a Világkiállításon való magyar megjelenés turisztikai, gazdasági és diplomáciai szempontból egyaránt egyedülálló lehetőség.

A Dubaji Világkiállítás idején egy olyan kreatív hetet szeretnénk megvalósítani, amely méltóképp megismerteti a látogatókkal a gazdag kreatívipari múltúnkat és jelenünket, innovatív gondolkodásunkat a jelen lévő fontos gazdasági és szakmai szereplők, valamint a nemzetközi média előtt

– emelte ki Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója, majd folytatta:

A Közel-Kelet első világkiállítására 25 millió ember érkezik, így kiváló lehetőség tervezőink számára, hogy felhívják a nemzetközi közönség figyelmét. Dubaj a nyugati világ egyik legfontosabb kereskedelmi szereplője, így a bemutatkozással rendkívül pozitív hatást gyakorolhatunk az országimázsra és hazánk turisztikai vonzerejére.

A Dubaji Világkiállításon való magyar megjelenésért alapvetően az Expo 2020 Magyarország a felelős, azonban az Ügynökség szakmai partnerként és tanácsadóként nyújt segítséget. Emellett az MDDÜ a hazánkat képviselő tervezők és a kiállítás formaruháit megalkotó márkák kiválasztásában adott támogatást, valamint a divat- és designrendezvények megszervezésében.

A kreatív hét során november 7-én egy vacsora keretében enged betekintést munkájába az Ügynökség a divat- és designipari szakemberek, a sajtó, a forgalmazók, illetve a jelenlévő influencerek számára. November 8-12. között valósul meg a Downtown Design, amely a hivatalos Dubai Design Week egyik központi eseménye. A magyar designmárkák – ERROR N’ MORE, Forms Design, Zsuzsanna Horvath, Leits Miklós, Loomiosa, Oleant, Paper Up!, Planbureau, POSITION Collective és sarakele – alkotásai az egységes Budapest Select ernyőmárka alatt lesznek megtekinthetőek, csakúgy, mint a november 9-ei Budapest Select Fashion Show keretében bemutatkozó divattervezők – ABODI, Elysian, Kata Szegedi, Katti Zoób, Maison Marquise, MERO és Sentiments – alkotásai, amelyekkel az októberi Budapest Central European Fashion Week kifutóin már találkozhattak az érdeklődők. A Dubaji Világkiállításon való részvétellel az Ügynökség lehetőséget biztosít a tervezőknek, hogy megismertethessék országunk kreatívipari gazdagságát a látogatókkal, akik a világ minden tájáról érkeznek az eseményre.

Emellett november 10-én az MDDÜ egy kerekasztal-beszélgetésre invitálja az érdeklődőket, amely során különböző országok kreatív ágazatainak női vezetői osztják meg személyes gondolataikat és tapasztalataikat a sikerhez vezető úttal kapcsolatban. A résztvevők név szerint Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója; Camille Boyer, az Austrian Fashion Association társalapítója; valamint Daria Marusyk, az ukrán divathét kommunikációs és fenntarthatósági vezetője. A beszélgetés során többek között olyan témákat járnak körbe, mint az új divatfővárosok, a fenntarthatóság, valamint a női vezetők szerepe a divatban.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Hogy segít párt találni egy modernkori kerítőnő? Nagy Erika mesélt szakmájáról

glamour plusz ikon Hogy segít párt találni egy modernkori kerítőnő? Nagy Erika mesélt szakmájáról

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Ezek lesznek a 2024-es őszi szezon legmenőbb trendjei - Gyere, hogy ne maradj le! (x)

Ezek lesznek a 2024-es őszi szezon legmenőbb trendjei - Gyere, hogy ne maradj le! (x)

Pigmentfoltokkal küzdesz? Itt a megoldás védekezésképp és akkor is, ha már megtörtént a baj (x)

Pigmentfoltokkal küzdesz? Itt a megoldás védekezésképp és akkor is, ha már megtörtént a baj (x)

Íme 6 hazugság, amit a sorozatok elhitetnek velünk a szerelemről (x)

Íme 6 hazugság, amit a sorozatok elhitetnek velünk a szerelemről (x)

Szinte minden nőt érint, mégis csak nagyon kevesen beszélnek róla (x)

Szinte minden nőt érint, mégis csak nagyon kevesen beszélnek róla (x)