Egy kis divattöri: Így fejlődött a Triumph legikonikusabb kollekciója!

2017. szeptember 19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Triumph fehérneműmárka 1886 óta jelen van a piacon és ennek örömére Varsóban egy történelmi kiállítás keretein belül mutatták be az évek során változó fehérneműdivatot.
Az időutazás során gyönyörű darabokat láthattunk kiállítva a 20-as, 30-as, 50-es évektől egész napjainkig.

60 éve töretlenül a Triumph legikonikusabb kollekciója az Amourette-széria, melynek titka a generációkat átívelő időtlen eleganciájában rejlik. A klasszikus fazon mellett most egy apró kiegészítővel is gazdagodhatsz, mely egy Thomas Sabo által tervezett Amourette-érem, amit akár a nyakláncunkra vagy a karkötőnkre is felrakhatunk.

És hogy hogyan jutott el idáig ez a lenyűgöző fazon? Vessünk egy pillantást az Amourette történelmére!

2017
A Triumph legújabb Amourette Charm szériája a 2017-es őszi-téli időszakban debütál a legendás divatfotós Rankin és a csodálatos modell, Jessica Hart szereplésével. Újragondolt, kifinomult virágmintás csipkedíszítés a mindennapos luxus érzet és időtlen elegancia jegyében. A bevezetés örömére a Triumph együttműködött a világ egyik legnagyobb ékszertervező cégével, a Thomas Sabo-val, hogy megalkossanak egy exkluzív Charmot, ami a nőiesség ünneplésére.

2013-2016

A 2013-as év újdonsága a fiatalos és trendi Amourette Spotight széria volt, ami a 2014-es Ellen von Unwert által fotózott őszi-téli kampány egyik kulcsdarabja volt. A "Mágikus körmerevítős" Amourette 300 melltartó 2016 egyik legnagyobb újdonsága volt, mely maximális kényelmet biztosít viselője számára, ugyanis a rugalmas, puha anyagból készült körmerevítő biztosítja a megfelelő tartást és formát, egy merevítő nélküli melltartó kényelmével, új trendet teremtve ezzel.

Ezt olvastad már? Ilyen volt a Triumph varsói kiállítása *VIDEÓ*

2005

Az Amourette 300 kollekció mai formájában 2005-ben debütált. A csipkés darabok továbbra is a nőiesség és stílusosság jegyében készültek, miközben gondoskodtak a megfelelő tartásról és kényelemről.

1990

1990-ben került bevezetésre az Amourette 300 csupacsipke melltartója, mely azonnali világsiker lett. Az óriási sikert arató reklámkampányban Naomi Campbell világhírű szupermodell viselte a következő szlogen kíséretében: ‘Für den Körper. Für die Sinne.' (‘A testnek és a léleknek.')

1995
A sikeren felbuzdulva 1955-ben megjelent az első Amourette reklám a divatos, nőies fehérnemű ígéretével.

1994
Az első Amourette koncepció hivatalosan 1954-ben került bevezetésre a Maggy Rouff Paris haute couture divatházzal összefogva. Az Amourette csúcsos mellformát kölcsönző fazonjával, és mély dekoltázsával a nőies gardrób tökéletes alapdarabjává vált.

1886

1886-ban Johann Gottfried Spiesshofer fűzőgyártó és a kereskedő Michael Braun megalapítja a Spiesshofer & Braun névre keresztelt fűzőgyártó manufaktúráját. Ebben az időben minden a női sziluett nyújtásáról szólt, ezért szükség volt olyan ruhadarabokra, mint a fűzők, amik segítettek az ideális nőies és karcsú sziluett kialakításában.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Meditáció, álom vagy egy belső utazás során mindig ugyanaz az állat jelenik meg előtted? Nem véletlen

glamour plusz ikon Meditáció, álom vagy egy belső utazás során mindig ugyanaz az állat jelenik meg előtted? Nem véletlen

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

3 tipp, amivel megelőzheted napjaink egyik leggyakoribb fertőzését! (x)

3 tipp, amivel megelőzheted napjaink egyik leggyakoribb fertőzését! (x)

Íme a legnagyobb hiba, amit a bikiniszezon előtt elkövethetsz - és még a nyaralásodat is tönkre teheti (x)

Íme a legnagyobb hiba, amit a bikiniszezon előtt elkövethetsz - és még a nyaralásodat is tönkre teheti (x)

6 dolog, amit valószínűleg rosszul tudsz a hüvelyszárazságról (x)

6 dolog, amit valószínűleg rosszul tudsz a hüvelyszárazságról (x)

Szuper gyors és tápláló receptek a rohanó hétköznapokra! (x)

Szuper gyors és tápláló receptek a rohanó hétköznapokra! (x)