Fiatalít és megújul az EMPORIUM!

2017. október 5.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

EMPORIUM, a három generációs magyar családi vállalkozás közel 30 éve működik sikeresen a magyar divat piacon, csupa női vezetővel, a nagymamától az unokáig.

A klasszikus vonalairól és minőségi termékeiről ismert ikonikus magyar márka az idei évben teljes megújuláson esett át. Mind a kollekció, mind az üzletek megújultak, nyitva a fiatalabb, de igényes, klasszikus termékeket kereső vásárlók felé.

A megújult őszi kollekciót a sajtó képviselői az Emporium Károly körúti üzletében nézhették meg, ahol Lakatos Márk, makover stylist válogatott össze különböző szetteket a különböző korosztályú és alkatú Emporium hölgyekre, ezzel is demonstrálva, a márka sokszínűségét.

A modellek: Az elbűvölő Farkas Éva - ismert plus size modell, ViktorJudit - színész nő, plus size modell, az EMPORIUM '17 Őszi kampányának arca, Janata Krisztina - a modern vállalkozó nő, szövegíró a Marketing Commando tanácsadója - voltak, akik különböző karakterük ellenére is, mind megtalálták a tökéletes összeállítást az Emporium kínálatából.

A márka új arculatot is kapott idén, melyet Hitka Vikitória képzőművész tervezett. Fontos szempont volt, hogy az egyszerűség, az otthon érzés, a nőiesség, a klasszikus és elegáns világa immár visszatükröződjön a logoban és az üzletek megjelenésében is, nem csak a ruhákban. E gondolat mentén felújításra kerültek a budapesti üzletek, ahol így ma már valóban egy barátságos otthonban érezzük magunkat.

A cég, a konfekció divatiparban egyedülálló szolgáltatást nyújt, modelljeik ára tartalmazza a személyre szabott méretre igazítást. Mottójuk, hogy nincs tökéletes alak, csak tökéletesen szabott ruha, így ezzel a szolgáltatással minden nő megkapja azt a magabiztosságot, melyet egy ruha nyújthat. Hiszen nincs két egyforma 36-os testalkat, mint ahogy két egyforma 48-as sem létezik. A plus size daraboknak nem célja az alak elrejtése, inkább a nőies vonalak kiemelése. A tervezéskor fontos szempont, hogy a ruhák okosan kombinálhatóak, hordhatóak és egyszerűek, ugyanakkor emlékezetesek legyenek, hogy kiszolgálják a valódi nőket akik, dolgoznak, irodában ülnek, egy-egy fontos megbeszélésen kell helyt állniuk, vagy éppen a gyermekükért rohannak.

A 2017/2018-as téli kollekcióban hangsúlyt kapnak az aktuális trend színek, ugyanakkor megtalálhatók a nagyon vidám és erőteljes karakter színek is, mint a narancspiros, vagy a lazac, a mély bordó melyre öröm ránézni egy-egy szürke esős délután. Az aktuális trend fazonok és anyaghasználat is jelen van a kollekcióban, mint például a bársony, vagy a bőr és szövet kombináció. Ugyanakkor, ha a jól szabott alap darabokat keressük a legjobb helyen vagyunk, alakformáló nadrágok és szoknyák, bőrhatású blézerdzsekik, vagy a klasszikus kosztüm mind ott vannak a kollekcióban.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Soha nem lehetett igazán boldog minden idők legstílusosabb nője, Jackie Kennedy

glamour plusz ikon Soha nem lehetett igazán boldog minden idők legstílusosabb nője, Jackie Kennedy

Ez a 6 tünet már nem „csak női napok előtti rosszkedv” – figyelmeztető jelként szolgálhat (x)

Ez a 6 tünet már nem „csak női napok előtti rosszkedv” – figyelmeztető jelként szolgálhat (x)

Unod a tucatkarácsonyt? Itt az idő, hogy szívvel díszíts és ajándékozz! (x)

Unod a tucatkarácsonyt? Itt az idő, hogy szívvel díszíts és ajándékozz! (x)

Miért tér vissza újra és újra a felfázás – és 3 természetes módszer, amivel végleg megszabadulhatsz (x)

Miért tér vissza újra és újra a felfázás – és 3 természetes módszer, amivel végleg megszabadulhatsz (x)

Mondd meg te, ki legyen Az Év Fiatal Női Logisztikusa! (x)

Mondd meg te, ki legyen Az Év Fiatal Női Logisztikusa! (x)