Divatos kincskeresés, egyediség, sokszínűség: HalfPrice

Szponzorált tartalom

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Szabályosan lázba hoz, ha erős, inspiráló nőkkel beszélhetek, akik ránéznek a világunkra, a helyzetünkre, a problémáinkra és kreatívan megpróbálnak változtatni rajta, szebbé tenni azt. Malwina Winter a Halfprice alelnöke, akinek fáradhatatlan munkája hatással van az üzleteik dinamikusan fejlődő kínálatára, és arra is, ahogyan a divatról gondolkodunk.

A HalfPrice üzleteiben mindenkinek találsz valami kincset és persze legfőképpen egyedien tudsz innen felöltözni
A HalfPrice üzleteiben mindenkinek találsz valami kincset és persze legfőképpen egyedien tudsz innen felöltözni
Fotó: Halfprice

A HalfPrice az offprice koncepción alapuló kiskereskedelmi lánc, ahol a vásárlók világmárkák termékeinek széles választékát találják meg rendkívül vonzó áron. A márka olyan partnerségeket köt, amelyek segítik, hogy elképesztő termékpalettát kínáljon a divatkategórián túl, a kozmetikumok, különleges snackek, sportfelszerelések játékok és lakberendezési kiegészítők terén is.

Hogyan született meg a Halfprice márka ötlete?

Ez egy kedves történet! Dariusz Miłek-kel, aki a CCC ügyvezető igazgatója, együtt kávéztam végre, már hat éve próbáltam találkozni vele, mert az volt a célom, hogy együttműködést kezdjek a CCC-vel az előző cégem számára, és vásároljak néhány korábbi kollekciót az offprice koncepciónkhoz. Amikor végre találkoztunk éreztük, hogy jó közöttünk a kémia, azt mondta nekem, hogy „Malwina, ma nem vásárolsz tőlem semmit, de szeretném, ha velem dolgoznál, mert az az álmom, hogy egy hatalmas üzletláncot nyissak a közép-kelet-európai régióban”. A keleti piacon a a CCC csoport már évek óta jelen volt, kapcsolatban álltak az összes bevásárlóközponttal, ismerték a piacot. Dariusz pedig megfigyelte, hogy a Covid után hosszú sor állt az akciós boltok előtt, és elkezdett gondolkodni, hogy vajon mi folyik itt, vajon miért ilyen erős az offprice koncepció? Az USA-ban nagyon sok ilyen cég van, a második világháború után az offprice koncepció a kiskereskedelem szerves része lett.

Pontosan mit jelent az offprice kifejezés?

Sokan nem értik a különbséget az offprice és az outletek között. Az outlet monomárkás üzleteket jelent, ahol az adott márka korábbi kollekcióit lehet megvásárolni kedvezményesebb áron. Az offprice kicsit más, ez egy olyan üzleti modell, ami stílusok, márkák, árfekvések széles spektrumát kínálja, így mindenki talál valami egyedit magának, a stílusának és a pénztárcájának megfelelően. A választék egy kicsit hasonló, mint egy hagyományos áruházban, tehát van női- , férfi-, gyerekruházat, sportfelszerelés, otthon dekorációk, konyhai eszközök, kiegészítők, cipők, tehát van minden. Még kutyáknak, macskáknak is vannak kiegészítőink! Mindent megtalálsz egy helyen. Tulajdonképpen ez a legnagyobb különbség, a választék. A másik nagy különbség az, hogy az outletekben ugyanazt a kínálatot találod hosszú heteken át. Mi mindent szupergyorsan eladunk, így minden héten érdemes bejönni, mert nem ugyanazokat a termékeket találod majd. Minden nap érkezik újabb szállítmány, de a csomagokban kevés darab van méretenként, üzletekként, nem akarunk túl sok darabot egyetlen üzletben, mert a mi koncepciónk a kincsvadászatról szól. Ha bejössz a mi üzleteinkbe, sosem tudhatod, hogy mire számíts, mindig meglepetés lesz, kivéve azt, hogy nagyon jó árakon szerezheted majd meg a márkás darabokat. Ebben a koncepcióban rengeteg pozitív energia van és adrenalin. Ki találja meg a legjobb darabokat? Ki lesz a nyerő?

Eredetileg is a kincsvadászat volt a fejedben, amikor megalkottátok a márkát?

Igen, a vadászat a legfontosabb dolog a HalfPrice-nál! Nagyon sokat dolgozunk a háttérben, analizáljuk a kínálatot, az eladásokat, és úgy osztjuk el a darabokat, márkákat, hogy ezt az izgalmas vásárlási élményt megteremtsük. Ha túl sok egyforma darabot, egyféle stílust látsz az üzletben, az nem jó.

Azt szeretnénk, ha mindig az az érzésed lenne, hogy megtaláltad az utolsó darabot, és ettől nyertesnek éreznéd magad.

Ez a koncepció egyébként azoknak is tetszik, akik szeretik a divatot, és saját stílusuk van, nem akarnak úgy kinézni, mint mindenki más. Azokat célozzák az üzleteink, akik nem szeretik azokat a divatüzleteket, ahol szezononként, vagy hosszabb időszakonként változnak csak a darabok, trendek, és a termékek nagyon hasonlóak minden üzletben. Nálunk mindig lehet találni nagyon egyedi darabokat, meg tudod mutatni a stílusod, meg tudsz lepni másokat. Van, amikor ez országonként csak egyetlen darabot jelent, szóval nagyon különleges cikkeket találsz az üzleteinkben.

A Halfprice kínálatában minden generáció talál trendi darabokat
Fotó: Halfprice

Maximálisan egyetértek azzal, hogy sokkal szórakoztatóbb így a vásárlás, mert használod a kreativitásod, és maximálisan fel tud tölteni egy ilyen kincskeresés. Nemcsak divatcikkeket, hanem snackeket, kozmetikumokat, lakberendezési cikkeket is lehet kapni a HalfPrice-ban. Hogyan dolgoznak nálatok az árubeszerzők?

Különböző részlegek vannak, és persze minden részleg mögött a legfontosabbak az emberek, a csapatok. Vannak olyanok, akik a kabátokért felelősek, vannak, akik a snackekért, pólókért és így tovább. Pontosan tudjuk, hogy milyen márkákat és mit is szeretnénk vásárolni. Nagyon különleges márkákat is találhatsz a kínálatunkban, de nagyon népszerűeket is. Levadásszuk a legjobb darabokat a legjobb áron és te megveheted nálunk. Azokon a piacokon, ahol csak néhány üzletünk van, az emberek kezdetben nem bíznak meg bennünk, nem hiszik el, hogy ezek eredeti termékek, mert annyira olcsón adjuk őket. Nagyon nagy munka az, amit végzünk, mert ha tehetjük, közvetlenül a márkákkal vagyunk kapcsolatban. Ha nagykereskedővel dolgozunk, akkor is alapvető az, hogy az eredetiséget bizonyító papírok ott legyenek az árúk mögött, tehát az, hogy a termék legális, a márka által gyártott. Hála a fordító programoknak, el tudom olvasni például, hogy mit írnak Magyarországon a vevők a közösségi médiában, és sokszor előjön, hogy ezek biztosan hamisítványok, merthogy olyan olcsók. Mi egy nagyon nagy vállalat vagyunk Európában, nagyon komoly törvények vonatkoznak ránk, így soha nem kockáztatnánk ilyesmit. Mindenki biztos lehet benne, hogy amit kínálunk, azok egytől egyik eredeti, márkás ruhadarabok.

A Halfprice üzleteiben sok-sok meglepetés vár
Fotó: Halfprice

Nagyon változatosak az árkategóriák és a márkák is.

A márkák sokféleségét természetszerűen követi az árak sokfélesége is. Van olyan vásárlóink, aki az olcsó árakat keresik, más vásárlóink egyedi, drága designer darabokat szeretnének zsákmányolni jó nagy kedvezménnyel. Egy póló kerülhet nálunk kétezer forintba, de tízezer forintba is, attól függ, milyen márkájú. Meglehetősen összetett munka ezt a változatosságot és az ár- és kínálatpiramist felépíteni, folyamatosan fenntartani. Van, amikor hónapokat, éveket dolgozunk azon, hogy a kívánságlistánkra tűzött márkához megtaláljuk a megfelelő kapcsolatot, helyet, ahonnan vásárolhatunk. Szinte baráti kapcsolatot ápolunk a márkák képviselőivel, így tényleg nagyon jó darabokat tudunk beszerezni. Különleges személyiségjegyekkel, képességekkel rendelkező emberek dolgoznak nálunk, akik jól ismerik az iparágat, a márkákat, az embereket, esetleg nagyon jó kapcsolatokkal rendelkeznek, le tudnak csapni nagyon jó darabokra. Nem könnyű jó vásárt csinálni, mert néha nagyon nehéz tárgyalni, és mi a legjobb árakat akarjuk kiharcolni a vásárlóink számára. Úgy gondolom, hogy egész jól végezzük a munkánkat, mivel elég fiatal koncepcióról van szó, még csak három éve létezünk, de már négyezer beszállítónk van. Tehát kemény munkát végeztünk egy meglehetősen nehezített időszakban. De nem állunk le, mert itt sosincs olyan pillanat, hogy megvan a beszállítókör. Mindig újabb márkákat, izgalmas darabokat kell behozni, fejleszteni kell a kínálatot, folyamatosan meglepetést kell nyújtani a vásárlóknak. Ha például azt látjuk a Tiktokon, hogy az emberek kedvelik a koreai ételeket, akkor koreai snackeket, ételeket fogunk kínálni a vásárlóknak. Követjük a közösségi médiát, és figyelünk arra, hogy mit is akarnak a vásárlók. Nagyon aktívak vagyunk, ott vagyunk a piacon, figyeljük, hogy mi a teljes ár, mi az újdonság. Figyeljük az embereket az utcán, hogy mire van szükségük. Megfigyeljük, hogy a potenciális vásárlók mit szeretnének látni az üzleteinkben, és a célunk az, hogy a lehető leghamarabb ilyen termékeket vásároljunk és szállítsunk az üzleteinkbe.

Luxusmárkák is vannak a HalfPrice kínálatában…

Kiemelt üzletekben van luxusrészleg is, ahol sokszor 70-80% is lehet a kedvezmény, de még így is drága termékekről beszélünk. A különböző üzleteinkben tehát különböző dolgokat találsz. Minden szezonban érkezünk új márkákkal, meglepetésekkel, de sosem mondunk konkrét márkákat. A vásárlóknak el kell látogatniuk hozzánk, és kellemesen meg fognak lepődni, mert rengeteg meglepetéssel készülünk, lesz sok globális márka, lifestyle márka, streetstyle márka, luxustermék.

Imádni fogod a Halfprice változatos kínálatát
Fotó: Halfprice

A küldetésünk, hogy támogassuk a vásárlóinkat abban, hogy a divat, lakberendezés, kozmetikumok és a többi termék segítségével kifejezzék magukat, de mi magunk nem gyártunk termékeket, mi új esélyt adnunk a nem megvásárolt, de már legyártott termékeknek. Segítünk a márkáknak és a vásárlóknak is a túltermelés okozta válságban. Az emberek kifejezhetik magukat ennek az intelligens vásárlási modellnek a segítségével. Nem kell vagyonokat költeni ahhoz, hogy jól nézz ki!

Malwina Winter a HalfPrice alelnöke
Fotó: Halfprice

Nőként a HalfPrice alelnöke vagy, feltételezem, hogy ez nem könnyű. Tudnál tanácsot adni az olvasóinknak, hogyan érjék el az álmaikat, hogyan építsenek karriert nőként?

Ez nem könnyű feladat, pontosan tudnod kell, hogy mit akarsz, és igazán szenvedéllyel kell dolgoznod. 1000%-on kell dolgoznod.

Azt is meg kell értened, hogy nem kaphatsz meg mindent. Tehát ha a munka és a magánélet egyensúlya fontos számodra, akkor meg kell értened, hogy az életed másik részén segítségre szorulsz.

Én például üzletasszony vagyok, több száz alkalmazottam van, imádom a divatot, imádok utazni, a márkákkal együtt dolgozni, ez a szenvedélyem, ez az életem, és van férjem, aki ebben támogat. Ő gondoskodik a családunkról, a gyerekeinkről, az iskoláról, a vacsoráról, a bevásárlásról, mindenről, amire nekem nincs időm. Szükséged van valakire, aki veled együtt alakítja az életedet, mert ha egyszerre akarsz gyönyörű, divatos nő lenni, szuperanyuka, szuperbölcs, szuper üzletasszony, akkor az egy lehetetlen küldetés! Szóval meg kell fogalmaznod, hogy mi a fontos számodra, és meg kell szervezned az életed, és mindenki boldog lesz, mert ez lehetséges, hogy jó ember, jó feleség és jó üzletasszony legyél, de meg kell értened, hogy priorizálni kell, másképpen nem megy.

Neki is találsz szuper meglepetéseket a HalPrice kínálatában
Fotó: Halfprice

A HalfPrice koncepciója röviden

A HalfPrice egy offprice koncepción alapuló kiskereskedelmi lánc, ahol a vásárlók világmárkák termékeinek széles választékát találják meg rendkívül vonzó áron. Mindehhez a cég olyan partnerségeket köt, amelyek segítik, hogy elképesztő termékpalettát kínáljon a divatkategórián túl a kozmetikumok, különleges snackek, sportfelszerelések, játékok és lakberendezési kiegészítők terén is. Mindezt folyamatos és gyors kínálatfrissítéssel és a közép-európai piacon eddig kevésbé megszokott, jelentős kedvezményekkel kombinálja. A HalfPrice a legigényesebb akcióvadászok ízlését is kielégíti, hiszen igazán egyedi kincsekre vadászhatnak a márkák szerelmesei, de itt nincs idő a hezitálásra! Az áruház világos és átlátható elrendezése új szintre emeli a vásárlási élményt.

A mottójuk: Great Brands. HalfPrice.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Itt a szomorú bizonyíték, hogy Harry herceg békülne, de a királyi családot ez hidegen hagyja

Itt a szomorú bizonyíték, hogy Harry herceg békülne, de a királyi családot ez hidegen hagyja

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

Nem is gondolnánk, milyen sok embernek segíthetünk plazmaadással (x)

Nem is gondolnánk, milyen sok embernek segíthetünk plazmaadással (x)

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)

Ez az új illatpáros hihetetlenül érzéki - próbáljátok ki Ti is! (x)

Ez az új illatpáros hihetetlenül érzéki - próbáljátok ki Ti is! (x)