Julia Roberts menőbb, mint valaha

2014.december.9.

A nagy divatházak jövőre a fiatal modellek helyett inkább az ikonokra bízzák a kollekcióik sikerét.

Julia Roberts menőbb, mint valaha
Fotó: Givenchy/MertMarcus

Miután Madonna, immár menetrendszerűen visszatért a Versace márkához, itt egy újabb divatház, ahol nemzetközi sztárt választottak reklámarcnak. A Givenchy a tavaszi-nyári kollekcióját Julia Roberts népszerűségére bízza. Nagy meglepetést okozott, hogy Riccardo Tisci egy hollywoodi sztárt kért fel a kampányhoz, de mint kiderült ő legalább annyira meglepődött, hogy a színésznő igent mondott az ajánlatára.

A 47 éves Julia Roberts a Lancome márka arca, de ezenkívül nem nagyon láttuk hasonló szerepben. A Givenchy és a színésznő kapcsolata ott kezdődött, hogy egy vörös szőnyeges eseményen a Micsoda nő! sztárja egy szmokingot szeretett volna viselni a francia divatháztól. Tisci ekkor gondolta, hogy 10. évét a márka élén egy igazán klasszikus kampánnyal ünnepli majd, így hát felkérte a színésznőt, aki vállalta hirdetést.

A Mert & Marcus páros a Givenchy férfias szabású szettjeiben fotózta a hollywoodi sztárt. Külön érdekessége a kampánynak, hogy Julia Roberts smink nélkül pózol a képeken.

Julia Roberts
Julia Roberts
Fotó: Givenchy/MertMarcus

Ez is érdekelhet

Szemrángás: Mi lehet az oka?

Szemrángás: Mi lehet az oka?

Divat Shoppingtipp

Bújj paplanba! A szezon aduásza a steppelt kabát, mutatjuk a 10 legjobb darabot!

Bújj paplanba! A szezon aduásza a steppelt kabát, mutatjuk a 10 legjobb darabot!

GLAMOUR Horoszkóp

Napi horoszkóp: Ma legyél szeretetteljes - Október 21.

Napi horoszkóp: Ma legyél szeretetteljes - Október 21.