Kim és Kanye millió dolláros csókja

2014.december.27.

Olivier Rousteing csupán 29 éves, de máris azzal büszkélkedhet, hogy a 3 éve egy olyan sikermárka kreatív igazgatója, mint a Balmain.

Amikor néhány éve a patinás francia divatháznál elhatározták, hogy megreformálják a márkát, kevesen gondolták, hogy ilyen sikeres lesz majd az újjászületés. A Balmain tulajdonosai pedig jócskán vállalták a kockázatot, hiszen Christophe Decarnin leigazolása 10 éve rizikós húzásnak tűnt, az pedig szinte vakmerő lépés volt, hogy a fiatal dizájnert 6 évvel később egy szinte teljesen kezdőre cserélik.

Olivier Rousteing alig 26 évesen került a Balmain kreatív igazgatói székébe, csaknem ismeretlenül. A korábban Roberto Cavalli mellett pallérozódott tervező azonban teljes mértékben beváltotta a hozzá fűzött reményeket, és megtalálta a népszerűséghez vezető utat. A Balmain márkanév értéke évről-évre növekszik nem függetlenül a jól eltalált kampányoknak, no és annak, hogy Rousteing magához édesgette a népszerűségük csúcsán lucikoló Kardashian-Jenner-West famíliát.

A 2015-ös tavasz-nyári férfi kollekciójának sikerét a család két zászlóshajójának csókjára bízta. Ha minket kérdeztek, nem hinnénk, hogy Kanye West és Kim Kardashian egy süllyedő hajóra felszállna csókot váltani... A Balmain elég jó év elé nézhet.

Ez is érdekelhet

Diana hercegnő stílusa még a sípályán is aratott - mutatjuk a bizonyítékot

Diana hercegnő stílusa még a sípályán is aratott - mutatjuk a bizonyítékot

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Monitor

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói