Lezárult az első magyar divat mentorprogram - ez a 6 magyar tervező nemzetközi piacokon is bemutathatja a termékeit

2020.május.8.

Lezárult a Magyar Divat & Design Ügynökség első magyar mentorprogramja, amely a hazai stabilitáshoz szükséges ismeretekkel segítette a résztvevő divatmárkákat. A mentoráltak közül hatan már az áprilisban induló nemzetközi mentorprogram tervezői között vannak és online konzultációkon keresztül sajátítják el a nemzetközi sikerekhez nélkülözhetetlen tudást. Mindeközben már az MDDÜ következő magyar mentorprogramjára való jelentkezés is elindult.

Lezárult az első magyar divat mentorprogram - ez a 6 magyar tervező nemzetközi piacokon is bemutathatja a termékeit
Fotó: MDDÜ/Facebook

Lezárult az első magyar divat mentorprogram, amely során tíz tehetséges hazai tervező kapott lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing ismereteket. A szakértők workshopok és személyes találkozók keretében mentorálták a résztvevőket, akik immáron megfelelő tudás birtokában építhetik tovább vállalkozásukat. A program elvégzése hozzájárult ahhoz, hogy gazdaságilag stabil és sikeres márkák jöhessenek létre. A programot teljesítők közül hatan a nemzetközi mentorprogramban fejleszthetik tovább vállalkozásukat a Camera Nazionale della Moda Italiana szakmai döntésének értelmében, felkészítve őket az országhatáron túli piacok kihívásaira is. Míg a magyar mentoring a stabil hazai működéshez szükséges tudásra helyezi a hangsúlyt, addig a nemzetközi program a külföldi piacokon való érvényesülést előmozdító ismeretekkel segíti a résztvevőket, hozzájárulva az exporttevékenységük növeléséhez és ezáltal az országimázs erősítéséhez is.

A Magyar Divat & Design Ügynökség nemzetközi szintű együttműködést kezdeményezett

A Magyar Divat & Design Ügynökség nemzetközi szintű együttműködést kezdeményezett

A Camera Nazionale della Moda Italiana által kiválasztott mentoráltak - ZIA, MERO, Alma Vetlenyi, Nini Molnar, Kata Szegedi és a The Four 2021 végén teljesítik a programot, amelyet követően már a nemzetközi piacokon is bemutathatják a termékeikben rejlő potenciált. A vírushelyzetből adódóan a workshopok, valamint one-to-one találkozók online formában indultak el. A program további lépéseit - a gyárlátogatásokat, valamint további szakmai konzultációkat- az aktuális vírushelyzetet mérlegelve folytathatják a mentorált márkák.

A program során szakmai szempontokat figyelembe véve a mentorok döntést hoznak arról, hogy kik azok a márkák, akik már készen állnak az első nagy külföldi szereplésre: az általuk kiválasztott tervezők fogják hazánkat képviselni a legközelebbi Milano Fashion Week eseményen, amelyen egy állandó kiállítás, valamint egy divatbemutató keretében prezentálhatják kollekciójukat a szakma, buyerek és újságírók számára, utat nyitva a nemzetközi értékesítési lehetőségek előtt.

Nagyon örülünk, hogy a Camera Nazionale della Moda Italiana a magyar mentoring résztvevői közül hat márkát is alkalmasnak talált arra, hogy bekerüljenek a nemzetközi mentorprogramba. Mindez rámutatott arra, hogy a magyar szakértők által menedzselt képzési program kiváló alapot nyújt a nemzetközi mentoringhoz és a résztvevők megkapnak minden szükséges ismeretet ahhoz, hogy vállalkozásuk itthoni stabilizálása után akár külföldi terjeszkedésben is gondolkodjanak. – nyilatkozta Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője.

Ez is érdekelhet

Magic Mike visszatér a képernyőkre

Magic Mike visszatér a képernyőkre

GLAMOUR Horoszkóp

Heti horoszkóp: ne tűrd el, hogy visszaéljenek a bizalmaddal - december 6-12.

Heti horoszkóp: ne tűrd el, hogy visszaéljenek a bizalmaddal - december 6-12.

5 előjáték, ami szuperintenzív orgazmushoz vezet

5 előjáték, ami szuperintenzív orgazmushoz vezet