A Lisca bemutatta, milyen az, amikor egy fehérnemű önbizalmat ad
A Lisca hetvenedik születésnapja nem csupán egy évforduló, hanem egy olyan mérföldkő, amely mögött generációk munkája, kreativitása és nőkhöz szóló üzenete áll. A világszerte ismert fehérnemű- és fürdőruhamárka ezt az alkalmat Magyarországon is méltó módon ünnepelte meg. A budapesti Etele Plázában megrendezett esemény egyszerre volt divatesemény, szakmai találkozó és inspiráló életstílus-bemutató.
Ezeket láttad már?
A Lisca neve mára egyet jelent az időtlen nőiességgel, a kényelmes, mégis esztétikus szabásvonalakkal és azzal a belső erővel, amelyet egy jól megválasztott fehérnemű képes adni. A jubileumi rendezvény ezt az üzenetet erősítette meg mindazokban, akik jelen voltak. A meghívott vendégek testközelből tapasztalhatták meg, mit jelent ma Lisca-nőnek lenni.
A Lisca 70 éves jubileuma az Etele Plázában
A budapesti Etele Plázában tartott ünnepi eseményen a Lisca magyarországi partnerei, a sajtó képviselői, a divat- és életmódmédiából érkező szakemberek, valamint influenszerek gyűltek össze, hogy együtt ünnepeljék a márka hetvenéves fennállását. A hangulat egyszerre volt elegáns és közvetlen, a mini divatbemutató pedig lehetőséget adott arra, hogy a vendégek élőben lássák a Lisca aktuális és jövőbeni kollekcióinak kulcsdarabjait.
Az esemény házigazdájaként Dr. Balogh Ottília, az Etele Plázában működő Lisca üzlet tulajdonosa köszöntötte a vendégeket. Beszédében kiemelte, hogy a bolt nem csupán értékesítési pontként működik, hanem olyan térként, ahol a nők szakértői segítséggel találhatják meg az alkatukhoz, élethelyzetükhöz és személyiségükhöz leginkább illő darabokat. Szólt a magyarországi piacban rejlő lehetőségekről és a Lisca jövőbeli terveiről is, amelyek középpontjában továbbra is a személyre szabott kiszolgálás és a prémium minőség áll.
Ezt követően Derecskei Andrea, a Lisca magyarországi importőre foglalta össze a márka lényegét és üzenetét. Elmondása szerint a Lisca története egy magabiztos, modern nő története, aki a saját szabályai szerint éli az életét. Egy olyan nőé, aki egyszer laza és játékos, máskor határozott és drámai, de minden helyzetben önazonos és nőies marad. A Lisca kollekciói ezt a sokoldalúságot és belső erőt kívánják támogatni, miközben a tökéletes szabás és a minőségi alapanyagok garantálják a kényelmet és a tartósságot.
Mélypontról indult Kárpáti Rebeka éve, most minden eddiginél erősebben tündököl
A márka filozófiája szerint a fehérnemű nem csupán ruhadarab, hanem az önbizalom egyik legfontosabb forrása. Az innovatív dizájnok a divat és a funkcionalitás találkozásából születnek meg, lehetővé téve, hogy a nők szabadon mozogjanak, komfortosan érezzék magukat, és teljes életet éljenek. A „Living my life” szlogen is ezt az életérzést foglalja össze, amely túlmutat a trendeken, és egy tudatos, önmagát vállaló női életstílust képvisel.
A mini divatbemutatón modellek mutatták be a jelenleg futó kollekciók mellett a jövő év újdonságait is. A 2026-os tavaszi–nyári kollekció kifejezetten az önbizalomra és a nőiességre épít, miközben a kényelem, a stílus és a sokoldalúság harmonikus egyensúlyát kínálja. Az elegáns fehérneműk, az otthoni viseletek, a változatos fürdőruhák és a kifinomult resort darabok mind azt a célt szolgálják, hogy a Lisca minden élethelyzetben jelen lehessen, legyen szó otthoni pihenésről, utazásról vagy különleges alkalmakról.
Az eseményen elhangzott Luka Južnat, a Lisca ügyvezető igazgatójának gondolatai is, amelyek tovább erősítették a márka üzenetét. Szavai szerint létezik egy különleges önbizalom, amely abból fakad, hogy valami kivételeset viselünk. Ez az a csendes erő, amelyet mások nem látnak, mégis éreznek, és amely belülről fakad. A Lisca ezért készít fehérneműt a női élet minden pillanatára, a hétköznapi reggelektől a figyelem középpontjában álló estékig. A márka a szabadság, a minőség, a szépség és a siker ígéretét hordozza, és célja, hogy ezt az ígéretet nap mint nap valóra váltsa.
A jubileumi év kapcsán Južnat köszönetet mondott mindazoknak az üzleti partnereknek, munkatársaknak és szakembereknek, akik az elmúlt évtizedekben hozzájárultak a Lisca örökségének építéséhez és megújításához. A hetven év nemcsak múlt, hanem biztos alap a jövőhöz is.
Mágikus erejű szokások decemberre, melyekkel 2026 életed legszerencsésebb éve lesz
A Lisca-sztori
A Lisca története 1955-ben kezdődött a szlovéniai Sevnicában, ahol a márka azóta is központját működteti. Az évtizedek során a Lisca a női fehérnemű- és fürdőruhadivat egyik meghatározó szereplőjévé vált, amely sikeresen ötvözi a hagyományt a modern szemlélettel. Kollekciói az időtlen eleganciát, a precíz szabászatot és a női test sokféleségének tiszteletét képviselik.
Napjainkban a Lisca negyven országban van jelen, a Lisca Csoport pedig több mint hétszáz munkavállalót foglalkoztat, közülük százhatvanan a sevnicai központban dolgoznak. A hetvenedik évforduló alkalmából a márka megújult vizuális arculattal és új logóval is jelentkezett, amelyben a róka motívuma kap központi szerepet. A róka az intelligenciát, az alkalmazkodóképességet és az eleganciát szimbolizálja, pontosan azokat az értékeket, amelyek a Lisca történetét kezdettől fogva meghatározzák.
A budapesti ünnepség egyértelműen megmutatta, hogy a Lisca Magyarországon is erős, stabil jelenléttel bír, és továbbra is elkötelezett amellett, hogy a nőket ne csupán öltöztesse, hanem támogassa is önbizalmuk megélésében. A hetvenéves jubileum így nemcsak egy ünnep volt, hanem egy ígéret is a jövőre nézve: a Lisca továbbra is a női élet minden pillanatában ott kíván lenni, minőséggel, stílussal és hiteles üzenettel.