Magyar táncosokkal készítette a Calzedonia az új kampányát
Büszkeség számunkra, hogy az olasz harisnyamárka, a Calzedonia februártól magyar balett-táncosokkal népszerűsíti az új színes harisnyakollekcióját. A márka szakít a hagyományokkal és a külföldi modellek helyett a Győri Balett öt gyönyörű táncművészével népszerűsíti kollekcióját.
Ezeket láttad már?
"Tánc közben az lehetsz, ami csak lenni akarsz abban a pillanatban" – hangzik el a mondat a világ talán leghíresebb táncos filmjében, a Dirty Dancingben. A Calzedonia is épp erre a gondolatmenetre építette fel legújabb projektjét és változtatta át a Győri Balett öt táncosát legújabb kampányának főszereplőivé.
Palvin Barbi apró bikiniben kíván nagyon szexi karácsonyt mindenkinek
Palvin Barbi apró bikiniben kíván nagyon szexi karácsonyt mindenkinek
A divat és a művészet tökéletes fúziója ez a kampány, ami a nőiességet és a magyar kultúrát is élteti egyben. A különleges koncepció mozgalmas és izgalmas képeket eredményezett, és olyan megvilágításba helyezi a harisnyákat, amilyenben talán még sosem láthattuk. A kampányban Guti Gerda, a Harangozó-díjas Gyurmánczi Diána, Herkovics Eszter Adria, Marjai Lili Anna és Tetiana Baranovska pózolnak és mutatják be az izgalmas árnyalatokban pompázó harisnyákat.
A gyönyörű Sydney van den Bosch a Calzedonia új nagykövete
A gyönyörű Sydney van den Bosch a Calzedonia új nagykövete
A balett-táncos lányok remek modelljei a márkának, hiszen ők maguk is életük nagy részét harisnyában töltik, ráadásul vékony lábaikon gyönyörűen mutatnak a különböző színű darabok.
Az év 365 napján elérhető termékek - mint minden évben - most is új színállásokkal bővültek, hogy a vásárlók igényeinek széles körét elégítsék ki. A trendszínek mellett természetesen visszafogottabb árnyalatokat is találhatunk az 50 denes, puha, nem áttetsző, matt harisnyanadrágok között.