Már pelenka kell a legendás divattervezőknek?

2012.július.31.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Alexsandro Palombo illusztrátor, tervező, dolgozott már Milánóban, Párizsban és Ázsiában is luxusmárkáknak.

A művész azonban időnként szeret beleharapni az őt etető kézbe. Most például egy humoros sorozatot tett közzé a divatipar legnagyobb szereplőiről. Karl Lagerfeldről, Giorgio Armaniról, Donatella Versace-ról és más neves dizájnerekről készített karikatúrákat. A rajzokon a neves tervezők az általuk vezetett cégek logójával díszített pelenkában feszítenek.

Palombo fricskája nyilván annak szól, hogy lassacskán versenyt futnak a cégek, hogy ruhák, kiegészítők mellett szinte mindenféle terméket piacra dobjanak a luxusmárkák nevével. Gondoljunk csak a Chanelre, amely gyártott már szörfdeszkát, sílécet, óvszert vagy éppen gitárt. A pelenka sem lenne olyan elvetemült ötlet, ha már a luxuscégek újabban a legkisebb generációnak is elkezdtek tervezni.

A grafikus fricskája persze úgy is értelmezhető, hogy a divat nagy dinoszauruszai lassan olyan korba érkeznek, hogy újra pelenkára szorulnak.

Lazán kapcsolódik a témához, de ha már pelenka és humor, akkor eszünkbe jutott Kis Chan klipje, a képgaléria megtekintéséhez ajánljuk a fiatal magyar zenész számát, íme:

Már pelenka kell a legendás divattervezőknek?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ez most komoly? Játszmába kezdett a palota Meghan Markle bejelentése után

Ez most komoly? Játszmába kezdett a palota Meghan Markle bejelentése után

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője