Nagykövet lett Katy Perry

2011. január 19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az idén 27 éves szülinapját ünneplő német ékszermárka egy igazán vagány és belevaló kampánylányt választott magának.

Katy Perrynél ideálisabb reklámarcot nehéz lett volna választania a Thomas Sabónak, hiszen a popsztár imidzse pontosan passzol a márka fiatalos, vagány, kísérletező stílusához.

Katy Perry a Sterling Silver, a Charm Club kiegészítőit, valamint a THOMAS SABO órákat fog viselni nyilvános fellépésein, illetve a huszonhét éves múltra visszatekintő nemzetközi ékszermárka történetének első nagykövete lesz az együttműködés keretében.

"Katy Perryt az ég is nekünk szánta: a személyisége és a karizmája is oly tökéletesen illik a márkához, hogy kívánni sem tudtunk volna nála tökéletesebb partnert." - mondta Thomas Sabo. "Izgatottan várom, hogy felpezsdítsem a dolgokat a THOMAS SABO körül. Imádok aranyos kis dolgokat gyűjtögetni, így a Charm Club a kedvenc kollekcióm, mert a kedvem szerint formálhatom." - tette hozzá Katy Perry.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Steiner Kristóf: Megtanultam, mit akarok tovább vinni, és magam mögött hagyni

glamour plusz ikon Steiner Kristóf: Megtanultam, mit akarok tovább vinni, és magam mögött hagyni

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Így zsebelhetsz be még több kedvezményt a GLAMOUR-appban (x)

Így zsebelhetsz be még több kedvezményt a GLAMOUR-appban (x)

Hihetetlen, de az állandó stressz és túlgondolás még erre is hatással van (x)

Hihetetlen, de az állandó stressz és túlgondolás még erre is hatással van (x)

18+: Íme 10 tévhit a hüvelyszárazságról, amit azonnal el kell felejteni (x)

18+: Íme 10 tévhit a hüvelyszárazságról, amit azonnal el kell felejteni (x)

Íme 6 hazugság, amit a sorozatok elhitetnek velünk a szerelemről (x)

Íme 6 hazugság, amit a sorozatok elhitetnek velünk a szerelemről (x)