Nicole Kidman a legdögösebb reklámarc a szezonban

2013. július 2.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az ausztrál színésznő igazán remek formában van. A 46 éves sztár akár a vörös szőnyegen, akár a magazinokban bukkan fel, mindig lehengerlő.

Glamour szerkesztőség
Fotó: JimmyChoo/MikaelJansson

Nicole Kidman idén a cannes-i filmfesztivál zsűrijének tagjaként sokszor megfordult a vörös szőnyegen. A mindig nagyon sikkes színésznő nem okozott csalódást. Korábban néhány magazinos szereplése alapján azt is megállapíthattuk, hogy a sztár így közel az ötvenhez érett nőiességével egyszerűen ellenállhatatlan.

Valószínűleg erre figyeltek fel a Jimmy Choo márkánál is, és úgy döntöttek, hogy az őszi-téli kollekció reklámját a színésznőre bízzák. Nos, Mikael Jansson képei alapján kijelenthetjük: Nicole Kidman remek választás volt. Nagyon nőies, kicsit sejtelmes és közben buja is a színésznő ezeken a kampányképeken. A Jimmy Choo szinte bizonyosan ilyen vásárlókat képzel el magának, úgyhogy a kampány is, és Nicole Kidman is telitalálat.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Mosogatógépek, amik időt adnak magadra: így lesz több „me-time” a napodban (x)

Mosogatógépek, amik időt adnak magadra: így lesz több „me-time” a napodban (x)

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)