Öltözködöm, tehát vagyok

2014. november 18.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Kényelem, kreativitás és tudomány? Lehet ennél szexibb tematikája egy divatrendezvénynek? A P&G Berlinben vázolta a sokkal szebb jövőt.

Írtunk már a neves brit dizájner és az Ariel sikeres együttműködéséről és a mosógépben mosható dizájner ruhákért vívott közös, forradalmi akciójukról. Az immár másodszor megrendezésre kerülő P&G Future Fabrics esemény keretében Giles Deacon, a P&G nemzetközi divattanácsadója bemutatta legújabb, a Lenor és az Ariel számára tervezett egyedi, mosógépben mosható "Dress for Yes" kollekcióját.

Deacon, a P&G mosószer üzletágával közös együttműködéséről így beszélt: Az elmúlt egy évben lehetőségem nyílt együttműködni a http://www.glamouronline.hu/divathirek/minden-ruha-legyen-moshato-10273>PG mosószer üzletágának kiváló szakembereivel és tehetséges kutatóival,

A berlini divatbemutatón Franzi Müller, a német topmodell is részt vett és a rendezvény során a P&G mosószer üzletágának képviselői beszámoltak a legújabb fejlesztésekről, és arról, hogyan találkoznak a minden érzékszervre ható trendek és a ruhák szépségének és hosszú élettartamának megőrzésére tett erőfeszítéseik egy-egy termékben. A vibráló Berlinben megrendezésre kerülő idei P&G Future Fabrics eseményen az Ariel és a Lenor képviseletében a kognitív pszichológia és a divatvilág neves szakértői vettek részt, akik beszámoltak a legújabb kutatások eredményeiről, valamint bemutatták, hogy miképp befolyásolják a tudattalan döntéseink a ruhákkal kapcsolatos érzékelésünket.

Franzi Müller

A P&G legújabb három lépéses textilápolási megközelítésének segítségével meghosszabbítja és megőrzi a ruhák multiszenzoros tulajdonságait
John Turner, a P&G kutatás-fejlesztési vezetője vitaindító előadása során felhívta a figyelmet az emberek és ruháik közötti kapcsolat fontosságára, és körüljárta, vajon miért változik meg az emberek viszonya a ruháikkal, és hogyan módosul azok érzékelése. Turner bemutatta a P&G tudósai által kifejlesztett legújabb három lépéses textilápolási megoldást is, amely segítségével a vásárló hosszú távon is megóvhatja és megőrizheti a ruha minden érzékszervre ható tulajdonságait: eredeti formáját, élénk színét, a szövet illatát, szerkezetét és tapintását. Ezek azok a tulajdonságok, melyek mind befolyásolják ruhaválasztásainkat, illetve azok szelektálását.

Turner előadása során arra a kérdésre is választ adott, hogy vajon miért hordjuk az esetek 80%-ában csupán ruháink 20%-át. Miért nem viseljük a többit? Miért unjuk meg azokat a ruhákat, amiért olyan keményen megdolgoztunk? A P&G a kognitív érzékelés tudományának legújabb kutatásaira alapozva kereste a választ arra, hogy idővel miért változik meg a kapcsolatunk a ruháinkkal. Felhasználva ezeket a kutatási eredményeket, a tudósaink és az új három lépéses textilápolási megközelítésünk segítségével újraértelmeztük a textilápolás jelentését a vásárlóink számára.

Az eseményt a P&G Future Fabrics hivatalos partnere, a neves divattrendek alakulását előrejelző Première Vision divatigazgatója, Sabine Le Chatelier nyitotta meg, aki a textilipar területén történt fejlődésről tartott előadást. Rámutatott, hogy a divat mára a látvány, a tapintás és az illat összhatásaként egy multiszenzoros élménnyé alakult át. Előadásában beszámolt a textiltrendek fejlődéséről és a divat innovatív világáról, melyben a képzelet és a technológia keveredése kelti életre a minden érzékszervre ható divatot, ami mosógépben mosható, könnyen kezelhető és egyben fenntartható is.

Ezt követően Dr. Lawrence Rosenblum, a kognitív pszichológia vezető tudósa előadásában részletezte, hogy a multiszenzoros érzékelés milyen nagy hatással van a divattrendekre. Véleménye szerint az elmúlt év perceptuális pszichológiájának kutatásai valóságos "multiszenzoros forradalmat" indítottak el. Feltárta, hogy érzékeink milyen élő kölcsönhatásban vannak egymással, és milyen nagymértékben befolyásolják preferenciáinkat és hangulatunkat. A P&G-vel együttműködő professzor, Dr. Rosenblum bemutatta, hogy az érzékszerveink párbeszéde – amit látunk, érzünk, tapintunk – befolyásolja a köztünk és a ruháink között lévő kapcsolatot, valamint a döntéseinket, hogy mit viseljünk.

Robert van Pappelendam, a P&G mosószer üzletágának európai alelnöke kifejtette: Tavaly bejelentettük, hogy a P&G missziója az, hogy átértelmezze és új szintre emelje a ruhatisztítást és ápolást. Idén, együttműködésben nagyszerű partnereinkkel, ezt a fogadalmat egy még magasabb szintre emeltük: megvizsgáltuk, hogyan segítheti a pszichológia és a kognitív viselkedéstudomány termékfejlesztéseink eredményességét. A P&G mosószer üzletágánál egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk a kognitív viselkedés megértésére, hogy olyan termékeket állítsunk elő, amellyel kielégíthetjük a vásárlóink folyamatosan változó igényeit. Rendkívül izgalmas a folyamat, amely során sikerült igazán felhasználóbarát termékeket előállítanunk. Véleményem szerint ez a siker kulcsa napjainkban.

Érdekes kapcsolat a viselkedéstudomány és a mosószerünk, öblítőnk között, ugye?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Sokan elfelejtik, hogy az anyagi biztonság hosszú évek munkájának és spórolásának eredménye

glamour plusz ikon Sokan elfelejtik, hogy az anyagi biztonság hosszú évek munkájának és spórolásának eredménye

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Gyakran vagy fáradékony és hullik a hajad? Akkor ezek az ételek kerüljenek a tányérodra! (x)

Gyakran vagy fáradékony és hullik a hajad? Akkor ezek az ételek kerüljenek a tányérodra! (x)

5 kihagyhatatlan program a szürke hétköznapokra (x)

5 kihagyhatatlan program a szürke hétköznapokra (x)

3 nyomós ok, amiért mindenképpen megéri beépíteni a friss húsokat az étrendedbe (x)

3 nyomós ok, amiért mindenképpen megéri beépíteni a friss húsokat az étrendedbe (x)

Ezt nem fogod elhinni: a vashiány a még a libidóra is hatással lehet (x)

Ezt nem fogod elhinni: a vashiány a még a libidóra is hatással lehet (x)