Öltözz, vetkőzz, szexelj!

2011. november 16.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az American Apparel mégsem megy csődbe, sőt folytatja a korábban sok kritikát kiváltó reklámhadjáratát.

A csőd réme nem tántorította el a márkát attól, hogy folytassa hirdetési taktikáját, és továbbra is szexista reklámokkal legyen jelen. Az idei őszinél készítettek már sokkal provokatívabb hirdetéseket is, de azért az idei felhozatalra sem lehet panasz...

american-02-d0000FF25115aaa80a7e8.jpg

Az American Apparel kétségkívül hirdetéseiről vált ismertté, már a 90-es években forradalmi újítónak számítottak azzal, hogy gyakran vásárlóikból lettek a reklámok szereplői, de olyan kampányt készítettek, amely teljesen a vevők által beküldött fotókból állt. A pikáns, provokatív megjelenés a márka védjegye, és egészen eddig úgy tűnt, nagyon sikeresek is. Kérdés, hogy mégis a csőd közelébe jutottak mire mennek a régi recepttel?

american-03-d0000FF2688e94f4d0fa2.jpg
Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Az első karácsony nélküle fájdalmasan nehéz, ezek segíthetnek a szakértő szerint, ha gyászolsz

Az első karácsony nélküle fájdalmasan nehéz, ezek segíthetnek a szakértő szerint, ha gyászolsz

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)