Öltözz, vetkőzz, szexelj!

2011. november 16.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az American Apparel mégsem megy csődbe, sőt folytatja a korábban sok kritikát kiváltó reklámhadjáratát.

A csőd réme nem tántorította el a márkát attól, hogy folytassa hirdetési taktikáját, és továbbra is szexista reklámokkal legyen jelen. Az idei őszinél készítettek már sokkal provokatívabb hirdetéseket is, de azért az idei felhozatalra sem lehet panasz...

american-02-d0000FF25115aaa80a7e8.jpg

Az American Apparel kétségkívül hirdetéseiről vált ismertté, már a 90-es években forradalmi újítónak számítottak azzal, hogy gyakran vásárlóikból lettek a reklámok szereplői, de olyan kampányt készítettek, amely teljesen a vevők által beküldött fotókból állt. A pikáns, provokatív megjelenés a márka védjegye, és egészen eddig úgy tűnt, nagyon sikeresek is. Kérdés, hogy mégis a csőd közelébe jutottak mire mennek a régi recepttel?

american-03-d0000FF2688e94f4d0fa2.jpg
Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Eugénia hercegnő nyilvánosan üzent Katalin hercegnének, miután visszautasította a walesi hercegné karácsonyi meghívását

Eugénia hercegnő nyilvánosan üzent Katalin hercegnének, miután visszautasította a walesi hercegné karácsonyi meghívását

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)