Öltözz, vetkőzz, szexelj!

2011.november.16.

Az American Apparel mégsem megy csődbe, sőt folytatja a korábban sok kritikát kiváltó reklámhadjáratát.

A csőd réme nem tántorította el a márkát attól, hogy folytassa hirdetési taktikáját, és továbbra is szexista reklámokkal legyen jelen. Az idei őszinél készítettek már sokkal provokatívabb hirdetéseket is, de azért az idei felhozatalra sem lehet panasz...

american-02-d0000FF25115aaa80a7e8.jpg

Az American Apparel kétségkívül hirdetéseiről vált ismertté, már a 90-es években forradalmi újítónak számítottak azzal, hogy gyakran vásárlóikból lettek a reklámok szereplői, de olyan kampányt készítettek, amely teljesen a vevők által beküldött fotókból állt. A pikáns, provokatív megjelenés a márka védjegye, és egészen eddig úgy tűnt, nagyon sikeresek is. Kérdés, hogy mégis a csőd közelébe jutottak mire mennek a régi recepttel?

american-03-d0000FF2688e94f4d0fa2.jpg

Ez is érdekelhet

Egy kapcsolat 5 szakasza, amin minden pár keresztülmegy

Egy kapcsolat 5 szakasza, amin minden pár keresztülmegy

Monitor

20 sztár, akikről el is felejtetted, hogy szerepelnek a Jóbarátokban

20 sztár, akikről el is felejtetted, hogy szerepelnek a Jóbarátokban

Szépséghírek

Így néz ki Jennifer Lopez smink nélkül: bemutatta a reggeli bőrápolási rutinját

Így néz ki Jennifer Lopez smink nélkül: bemutatta a reggeli bőrápolási rutinját