Sokkrocker pózol a luxusmárkának

2013. március 30.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Hedi Slimane alaposan felforgatja az egyik legpatinásabb francia márkát.

A fotós-divattervező amióta átvette a luxusmárka vezetését, levágta az Yves nevet a Saint Laurent elől, és új irányt igyekszik adni a divatháznak. Slimane védjegyekének számító monokróm, nyomasztó világot a szakember a fotóiról a ruhákra is igyekszik átmenteni. Sötét víziójához igazítja a Saint Laurent hirdetéseit is.

Ilyen előzmények után valójában nem meglepő, hogy legújabb reklámarcuk a sokkrocker, Marilyn Manson lett. A pokolbéli utazáshoz készült fekete, sokszor bőrből készült kreációkhoz valóban jól passzol a magát a szórakoztatóipar Antikrisztusaként reklámozó Manson. Másfelől azonban a márka vevői mégsem metálrajongó tinédzserek, és valószínűleg kevésbé találják vonzónak a korábban Biblia-tépkedéssel is hírnevet szerző énekest. Te mit szólsz a Saint Laurent új arcához?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Így segít az önreflexió a gyász feldolgozásában

glamour plusz ikon Így segít az önreflexió a gyász feldolgozásában

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Szégyellnivaló? Egyáltalán nem! Ha képtelen vagy megszabadulni a hüvelygombától, ez segíthet (x)

Szégyellnivaló? Egyáltalán nem! Ha képtelen vagy megszabadulni a hüvelygombától, ez segíthet (x)

Segít a fogamzásgátló a menstruációs tüneteken, vagy nem? (x)

Segít a fogamzásgátló a menstruációs tüneteken, vagy nem? (x)

Ha nem vagy jól lelkileg, akkor az a ciklusodon is megmutatkozhat! Mutatjuk, hogyan (x)

Ha nem vagy jól lelkileg, akkor az a ciklusodon is megmutatkozhat! Mutatjuk, hogyan (x)

Hihetetlen, de a túl sok cukor fogyasztás még erre is hatással lehet (x)

Hihetetlen, de a túl sok cukor fogyasztás még erre is hatással lehet (x)