Sokkrocker pózol a luxusmárkának

2013. március 30.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Hedi Slimane alaposan felforgatja az egyik legpatinásabb francia márkát.

A fotós-divattervező amióta átvette a luxusmárka vezetését, levágta az Yves nevet a Saint Laurent elől, és új irányt igyekszik adni a divatháznak. Slimane védjegyekének számító monokróm, nyomasztó világot a szakember a fotóiról a ruhákra is igyekszik átmenteni. Sötét víziójához igazítja a Saint Laurent hirdetéseit is.

Ilyen előzmények után valójában nem meglepő, hogy legújabb reklámarcuk a sokkrocker, Marilyn Manson lett. A pokolbéli utazáshoz készült fekete, sokszor bőrből készült kreációkhoz valóban jól passzol a magát a szórakoztatóipar Antikrisztusaként reklámozó Manson. Másfelől azonban a márka vevői mégsem metálrajongó tinédzserek, és valószínűleg kevésbé találják vonzónak a korábban Biblia-tépkedéssel is hírnevet szerző énekest. Te mit szólsz a Saint Laurent új arcához?

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Semmelweis Ignác anyák millióit mentette meg, feleségét azonban tönkretette

glamour plusz ikon Semmelweis Ignác anyák millióit mentette meg, feleségét azonban tönkretette

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)