Sokkrocker pózol a luxusmárkának

2013.március.30.

Hedi Slimane alaposan felforgatja az egyik legpatinásabb francia márkát.

A fotós-divattervező amióta átvette a luxusmárka vezetését, levágta az Yves nevet a Saint Laurent elől, és új irányt igyekszik adni a divatháznak. Slimane védjegyekének számító monokróm, nyomasztó világot a szakember a fotóiról a ruhákra is igyekszik átmenteni. Sötét víziójához igazítja a Saint Laurent hirdetéseit is.

Ilyen előzmények után valójában nem meglepő, hogy legújabb reklámarcuk a sokkrocker, Marilyn Manson lett. A pokolbéli utazáshoz készült fekete, sokszor bőrből készült kreációkhoz valóban jól passzol a magát a szórakoztatóipar Antikrisztusaként reklámozó Manson. Másfelől azonban a márka vevői mégsem metálrajongó tinédzserek, és valószínűleg kevésbé találják vonzónak a korábban Biblia-tépkedéssel is hírnevet szerző énekest. Te mit szólsz a Saint Laurent új arcához?

Ez is érdekelhet

Hasznos tanácsok, ha rád jön a falásroham

Hasznos tanácsok, ha rád jön a falásroham

Szépséghírek

Nagy pattanáskalauz: így szabadulhatsz meg a bőrproblémáktól

Nagy pattanáskalauz: így szabadulhatsz meg a bőrproblémáktól

Divathírek

Ismét itt az aranyláz - ezek a legdivatosabb ékszerek most

Ismét itt az aranyláz - ezek a legdivatosabb ékszerek most