Sörözésnek indult - divatőrület lett

2011.augusztus.5.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A legvadabb ötletekből is lehet divatőrület, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a Marc Cain legújabb E-Man nevű pólója.

Egy alig 23 éves berlini fiatalember, Claudio, egy átmulatott éjszaka hajnalán, utolsó sörét szürcsölgetve szörnyecskéket kezdett rajzolni egy összehajtogatott papírdarabra. Három haverja hamarosan becsatlakozott a játékba, és versengeni kezdtek, ki tud jobbat. A rajzok annyira szuperül sikerültek, hogy megőrizték őket, és pólókat nyomattak belőlük.

Claudio keresztanyja, Karin Veit - aki történetesen a Marc Cain kreatív igazgatója - beleszeretett a szörnyecskékbe, és belecsempészte őket a Marc Cain őszi-téli kollekciójába. A földönkívüli szörny még nevet is kapott: E-Man-nek hívják. A fehér pólón, ami augusztustól kapható férfi és női változatban, fantasztikusan mutat ez a mókás ábra. A vevők azonnal lecsaptak rá, hatalmas sikere lett. A ufók menők!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

4 lépés a változástól való félelem legyőzéséhez, hogy merj szakmát váltani – a Jooble állásportál tippjei

4 lépés a változástól való félelem legyőzéséhez, hogy merj szakmát váltani – a Jooble állásportál tippjei

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője